eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, materiałów i akcesoriów informatycznych na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Pruszcz Gdański: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, materiałów i akcesoriów informatycznych na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 263729 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, materiałów i akcesoriów informatycznych na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, materiałów i akcesoriów informatycznych na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku, tj. 1)Notebook - 15 szt. 2)Drukarka przenośna - 15 szt. 3)Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A3/A4 - 3 szt. 4)Przełącznik sieciowy zarządzalny 48-portowy 10/100/1000 - 1 szt. 5)Dysk przenośny - 2 szt. 6)Mysz komputerowa optyczna - 10 szt. 7)Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS 420 (SC420I) - 69 szt. 8)Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS 620 (SC620I)- 3 szt. 9)Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS 1000 (SUA1000RMI2U) - 2 szt. 10)Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS S.C. 650 (BK650EI) - 10 szt. 11) Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS 2200 (SUA2200RMI2U) - 1 szt. 1.2 Szczegółowe wymagania i parametry, w tym wymagania dotyczące gwarancji sprzętu, materiałów i akcesoriów określone zostały w załączniku A do SIWZ - Charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.3 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wraz z zamówieniem wszystkich dokumentów określonych w § 6 umowy, m.in. takich jak Certyfikaty CE, Energy Star, ISO 9001, ISO 14001 - w zależności od rodzaju dostarczanego towar; a także gwarancje i stosowne oświadczenia dotyczące gwarancji - jeśli będą one wymagane, instrukcje oraz wszelkie niezbędne nośniki z oprogramowaniem i sterownikami, a także licencje i klucze. 1.4 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku A do SIWZ. Wskazane znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie jakości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania opisane przez Zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku A do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 1.5 Opis produktów równoważnych zawarty został w Załączniku A do SIWZ. 1.6 Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie dostarczone wraz z notebookiem określonym w poz. 1 tabeli cenotwórczej A (Formularza ofertowego) - system operacyjny i pakiet biurowy - były preinstalowane wraz ze wszystkimi oficjalnymi ServicePackami, które go dotyczą. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, w terminie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2013 r., do siedziby Zamawiającego, Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28, w dni powszednie w godzinach 8.00-15.00, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 1.8 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w tym dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem uzyskanym w wykonaniu należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. co najmniej jedną dostawę, w skład której wchodziły notebooki i/lub drukarki, której wartość wyniosła co najmniej 100 tys. zł. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 2.2.3 części II SIWZ i oświadczenia o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek , zamawiający uzna go za spełniony.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. co najmniej jedną dostawę, w skład której wchodziły notebooki i/lub drukarki, której wartość wyniosła co najmniej 100 tys. zł;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 3. Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.