Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-12
Opole: OCZYSZCZANIE NAWIERZCHNI DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZDW - ODDZIAŁ TERENOWY W GRODKOWIE - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Numer ogłoszenia: 26368 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCZYSZCZANIE NAWIERZCHNI DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZDW - ODDZIAŁ TERENOWY W GRODKOWIE - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie nawierzchni dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW - Oddział Terenowy w Grodkowie - z podziałem na zadania. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic - usługi zamiatania ulic.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żada wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. 1. POTENCJAŁ TECHNICZNY. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w pełni sprawnymi niżej wymienionymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia: - ciągnik z przyczepą lub samochód ciężarowy - minimum 1 szt. na każde zadanie, lub - zamiatarka elewatorowa - minimum 1 szt. na każde zadanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia. 3.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 3, wykonawca wykazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 2. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę Lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (termin wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Grodkowie, ul. Wrocławska 58, 49-200 Grodków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Grodkowie, ul. Wrocławska 58, 49-200 Grodków, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 obejmuje drogę wojewódzką nr 378, 385, 385A i 401 w miejscowości Grodków - 8.600 m2 (pozimowe), 8.600 m2 (4 razy w ciągu roku).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 obejmuje drogę wojewódzką nr 406, 407 i 411 w miejscowości Nysa - 4.654 m2 (pozimowe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 obejmuje drogę wojewódzką nr 458 w miejscowości Lewin Brzeski - 3.900 m2 (pozimowe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 4 obejmuje drogę wojewódzką nr 405 miejscowości Niemodlin - 900 m2 (pozimowe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 5 obejmuje drogę wojewódzką nr 382 w miejscowość Paczków - 2.430 m2 (pozimowe), 2.430 m2 (2 razy w ciągu roku).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 6 obejmuje drogę wojewódzką nr 411 w miejscowości Głuchołazy - 7.483 m2 (pozimowe), 5.322 m2 (4 razy w ciągu roku).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 7 obejmuje drogę wojewódzką nr 405 i 407 w miejscowości Korfantów - 2.492 m2 (pozimowe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 8 obejmuje drogę wojewódzką nr 406 w miejscowości Piątkowice i Jasienica - 550 m2 i 620 m2 (pozimowe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 9 obejmuje drogę wojewódzką nr 405 w miejscowości Tułowice - 2.273 m2 (pozimowe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 10 obejmuje drogę wojewódzką nr 401 i 457 w miejscowość Żłobizna, Pisarzowice, Kościerzyce i Stobrawa - 1.000 m2, 2.200 m2 i 400 m2 (pozimowe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zadanie nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 11 obejmuje drogę wojewódzką nr 457, 458 i 459 w miejscowości Stare Kolnie, Chróścice, Dobrzeń Wlk., Popielów, Sławice i Żelazna - 1.000 m2, 1.750 m2, 1.500 m2, 1.250 m2, 4.400 m2, 1.650 m2 i 980 m2 (pozimowe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zadanie nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 12 obejmuje drogę wojewódzką nr 435 i 414 w miejscowości Mechnice, Chróścina, Wawelno, Prądy i Wrzoski - 1.280 m2, 2.400 m2, 440 m2, 850 m2, 1.500 m2 (pozimowe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zadanie nr 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia na zadanie nr 13 obejmuje drogę wojewódzką nr 429 w miejscowość Polska Nowa Wieś, Komprachcice i Prószków - 3.350 m2, 2.450, m2 i 2.380 m2 (pozimowe).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Remonty i bieżące utrzymanie jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Opolskiego Centrum Edukacji
- [U/6/TP/2024] Usługa ochrony w obiektach i podczas organizowanych wydarzeń
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Oddziału Neurochirurgii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- D/27/2024/A Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych i stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- letnie i zimowe oczyszczanie terenów gminnych.
- usługi w zakresie sprzątania.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.