eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Odbieranie odpadów z posesji należących do Szpitala.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-24

Katowice: Odbieranie odpadów z posesji należących do Szpitala.
Numer ogłoszenia: 263633 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów z posesji należących do Szpitala..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów z posesji należących do Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach o następujących kodach: 20 01 01 - Papier i tektura segregowane z odpadów komunalnych 08 03 18 - Odpadowy toner drukarski nie zawierający substancji niebezpiecznych 16 02 14 - Zużyte urządzenia nie zawierające elementów niebezpiecznych 15 01 01 - Opakowania z papieru i tektury 15 01 02 - Opakowania z tworzyw sztucznych 17 02 01 - Drewno 17 02 02 - Szkło 17 02 03 - Tworzywa sztuczne 20 01 11 - Tekstylia 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 01 08 - Odpady kuchenne z oddziałów niezakaźnych 20 03 03 - Odpady z czyszczenia ulic i placów 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe. Usługa odbioru odpadów będzie obejmować: dostarczenie odpowiedniej ilości pojemników, wymianę i odbiór pojemników z odpadami, opróżnianie pojemników, mycie i dezynfekcję pojemników, wywóz pojemników (odpadów, transport odpadów do miejsca segregacji, odzysku) unieszkodliwiania. Wykonawca ma obowiązek: 1. wykonać usługę zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz. U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 ze zmianami ) oraz ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zmianami ), 2. dostarczyć pojemniki i odbierać odpady z następujących posesji Szpitala: - ul. Raciborska 27 - 7 pojemników 1100 l - odbiór 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) - ul. Raciborska 26 - 2 pojemniki 1100 l - odbiór 1 raz w tygodniu (piątek) - ul. Józefowska 119 - 2 pojemniki 1100 l - odbiór 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) 3. dostarczyć oznakowane pojemniki na segregowane odpady makulatury (papier, tektura) i odbierać te odpady nieodpłatnie z następujących posesji Szpitala, - ul. Raciborska 27 - 1 pojemnik na makulaturę odbiór - na wezwanie Zamawiającego lub co najmniej 1 raz w tygodniu (środa) - ul. Raciborska 26 - 1 pojemnik na makulaturę odbiór - na wezwanie Zamawiającego lub co najmniej 1 raz w miesiącu - ul. Józefowska 119 - 1 pojemnik na makulaturę odbiór - na wezwanie Zamawiającego lub co najmniej 1 raz w miesiącu, 4. dostarczyć pojemniki tzw. GRUZOWNIKI na odpady remontowo - budowlane i wielkogabarytowe - dostarczenie w terminie do 7 dni i odbiór do 2 dni, na każdorazowe zamówienie Zamawiającego przesłane do Wykonawcy faksem pod nr , 5. zapoznać się z obiektami Szpitala, z których będą odbierane odpady, 6. skalkulować opłatę za dzierżawę pojemników i transport w cenie za odbiór odpadów, 7. Po zakończeniu miesiąca Wykonawca dostarczy karty przekazania odpadów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • stanowiący nie więcje niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 1.850,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpita.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. St.Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 27 - Zakł. Radiot.-Sala konf. -Dz. Księgowości. Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym - koszt 10 zł brutto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 27 - Sekretariat Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.