eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Proszowice › Dostawa narzędzi - implanty urazowe oraz elektrody koagulacyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Proszowice: Dostawa narzędzi - implanty urazowe oraz elektrody koagulacyjne
Numer ogłoszenia: 263557 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3865105, faks 012 3865258.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.proszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi - implanty urazowe oraz elektrody koagulacyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi - implanty urazowe oraz elektrody koagulacyjne. Pakiet od I do X. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania każdorazowo do Zamawiającego odpowiedniego instrumentarium niezbędnego do przeprowadzenia zabiegu na koszt Wykonawcy. Instrumentarium należy dostarczyć do Zamawiającego w przeciągu 48 godzin od daty wysłania informacji o planowanym zabiegu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu załączonych do oferty, określonym w pkt.III.6)1.ogłoszenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu załączonych do oferty, określonym w pkt.III.6)1.ogłoszenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu załączonych do oferty, określonym w pkt.III.6)1.ogłoszenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu załączonych do oferty, określonym w pkt.III.6)1.ogłoszenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informację zawartą w oświadczeniu załączonych do oferty, określonym w pkt.III.6)1.ogłoszenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    a) Deklarację zgodności producenta ( dotyczy każdej pozycji Wyrobu medycznego) b) Certyfikat Jednostki Notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego : I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III.) c) Oświadczenie Wykonawcy, o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania zgodnie z art. 58 ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z 2010r.) - ( dotyczy wyrobów medycznych.) d) Nieodpłatne próbki - Pakiet I poz. 2 a i b, Pakiet III poz. 1 a i b, Pakiet IV poz. 1, 3 a,b,c,, Pakiet VI poz. 1 i 3 a,b,c, Pakiet IX, X. e) Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na zużycie próbek i nie będzie żądał ich zwrotu ani zwrotu ich wartości

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) oświadczenie o podwykonawcach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy będzie jednak dopuszczalna jeśli: pojawi się konieczność dostosowania treści umowy do powszechnie obowiązujących przepisów prawa; w ciągu okresu obowiązywania niniejszej umowy Odbiorca nie dokonał zakupów o wartości określonej w paragrafie 1 ust 3, wówczas strony mogą postanowić o przedłużeniu terminu obowiązywania umowy nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy; pojawi się nieprzewidywana konieczność podjęcia działań wyjątkowych, zmierzających do ratowania życia i zdrowia pacjentów Odbiorcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.proszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kopernika 13 32-100 Proszowice Dział Zamówień Publicznych Cena SIWZ - 10 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kopernika 13 32-100 Proszowice Budynek Główny, Sekretariat Dyrekcji, Ip...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa narzędzi - implanty urazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi - implanty urazowe Pakiet I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa narzędzi - implanty urazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi - implanty urazowe Pakiet II.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa narzędzi - implanty urazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi - implanty urazowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa narzędzi - implanty urazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi - implanty urazowe Pakiet IV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa narzędzi - implanty urazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi - implanty urazowe Pakiet V.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa narzędzi - implanty urazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi - implanty urazowe Pakiet VI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa narzędzi - implanty urazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi - implanty urazowe Pakiet VII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa narzędzi - implanty urazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi - implanty urazowe Pakiet VIII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa elektrod koagulacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektrod koagulacyjnych Pakiet IX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa elektrod koagulacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa elektrod koagulacyjnych Pakiet X.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.