eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Przygotowanie i wydawanie w siedzibie wykonawcy posiłków obiadowych dla podopiecznych MOPS w Lęborku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Lębork: Przygotowanie i wydawanie w siedzibie wykonawcy posiłków obiadowych dla podopiecznych MOPS w Lęborku.
Numer ogłoszenia: 26353 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Łokietka 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8621604, 8622 711.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie w siedzibie wykonawcy posiłków obiadowych dla podopiecznych MOPS w Lęborku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydawanie w siedzibie wykonawcy posiłków obiadowych - dwa dania dla podopiecznych MOPS. Liczba osób przewidziana do żywienia ok. 100 z tym, że 75 posiłków wydawanych będzie codziennie w każdy dzień miesiąca w siedzibie wykonawcy, a 25 posiłków od poniedziałku do piątku należy dowieźć własnym transportem dostosowanym do przewozu żywności w termosach zamawiającego do Środowiskowego Domu Samopomocy przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej z siedzibą w Lęborku ul. Kossaka 84..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.00 - Posiłki gotowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 223, poz. 1655). - posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonych usług. - Przyjmują termin ważności oferty przez okres 30 dni, - Przyjmują projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 Ocenę spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonuje się poprzez sprawdzenie dokumentów określonych w pkt.6 niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.(tekst jednolity Dz.U. Nr 223 z dnia 29.11.2007 roku poz. 1655) -wypełniony załącznik nr 2 SIWZ. -oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni. -oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami umowy (załącznik nr 3) oraz zobowiązanie w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy zgodnie z ofertą i specyfikacją istotnych warunków zamówienia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, -oświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. -wypełniony formularz oferty Załącznik nr 1. Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lebork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 84-300 Lębork ul. Łokietka 13 Tel.(059)8634 752, fax (059) 8622-711 mopslebork@post,pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 84-300 Lebork Ul.Łokietka 13 pokój nr 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.