eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Promocja miasta Sopotu polegająca na współorganizacji wraz z Polskim Związkiem Tenisa Stołowego, Mistrzostw Europy w Tenisie Stołowym, odbywających się 2011 roku na ERGO ARENIE w Sopocie..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-06

Sopot: Promocja miasta Sopotu polegająca na współorganizacji wraz z Polskim Związkiem Tenisa Stołowego, Mistrzostw Europy w Tenisie Stołowym, odbywających się 2011 roku na ERGO ARENIE w Sopocie..
Numer ogłoszenia: 263517 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199213 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu, ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, faks 058 5510133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja miasta Sopotu polegająca na współorganizacji wraz z Polskim Związkiem Tenisa Stołowego, Mistrzostw Europy w Tenisie Stołowym, odbywających się 2011 roku na ERGO ARENIE w Sopocie...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach promocji Miasta ww. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu stworzenie przy współudziale Zamawiającego kampanii promocyjnej między innymi poprzez: 1. Ekspozycję aktywnego logotypu Miasta Sopotu na oficjalnej stronie internetowej Mistrzostw Europy: www.tabletennis2011.pl, stronie Polskiego Związku Tenisa Stołowego www.pzts.pl oraz stronach internetowych wojewódzkich związków tenisa stołowego 2. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu na: - plakatach 20.000 szt., - informatorach 1.000 szt. 3. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu podczas emisji filmu promującego Miasto Sopot; Emisja filmu odbędzie się podczas: - ogólnopolskich Turniejów tenisa stołowego dla dzieci i młodzieży, które odbędą się w dniach: 7-8.10.2011 - w Gdańsku - wojewódzkich Turniejów tenisa stołowego dla dorosłych, dzieci i młodzieży w terminach: 04.09.2011; 11.09.2011;17.09.2011; 18.09.2011; 01.10.2011 w Gdańsku - ogólnopolskiego turniej tenisa stołowego Weteranów - w Gdańsku termin 14-15.10.2011 4. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu na banerze reklamowym podczas: - ogólnopolskich Turniejów tenisa stołowego dla dzieci i młodzieży, które odbędą się w dniach: 7-8.10.2011 - w Gdańsku - wojewódzkich Turniejów tenisa stołowego dla dorosłych, dzieci i młodzieży terminy: 04.09.2011; 11.09.2011;17.09.2011; 18.09.2011; 01.10.2011 w Gdańsku - ogólnopolskiego turniej tenisa stołowego Weteranów - w Gdańsku termin 14-15.10.2011 5. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu oraz wymienienie z nazwy Miasta Sopot na czterech stronach formatu A4 w oficjalnym folderze Mistrzostw Europy w ilości 1.000 szt. 6. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu podczas emisji spotów TV promujących Miasto przed każdą transmisją telewizyjną w TVP SPORT z trwających Mistrzostw Europy w dniach 08-16.10.2011 (ilość transmisji - z 5 dni zawodów; czas transmisji 1 spotu wynosi 20 sek.) 7. Wymienienie z nazwy Miasta Sopot w emitowanych w Radio Gdańsk spotach ( il. transmisji - 60; czas transmisji 1 spotu wynosi 10 sek.)w dniach 15.09-16.10.2011 8. Wymienienie nazwy Miasta Sopot w emitowanych spotach w Polskim Radio 1 (Ilość transmisji - 5; czas transmisji 1 spotu wynosi 10 sek. W okresie 15.09-16.10.2011) 9. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu na banerze podczas ceremonii losowania turnieju drużynowego Mistrzostw Europy w dniu 05.09.2011 10. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu oraz wymienienie z nazwy Miasta Sopot w spocie emitowanym podczas ceremonii losowania turnieju drużynowego Mistrzostw Europy w dniu 05.09.2011 11. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu na ściankach reklamowych (w ilości 5% ogólnej powierzchni reklamowej): Ścianka w zona mix - w strefie przeznaczonej do wywiadów Ścianka podczas ceremonii dekoracji zwycięzców turnieju indywidualnego i drużynowego - w strefie przeznaczonej do dekoracji zwycięzców Ścianka do oficjalnych wywiadów i konferencji prasowych - w strefie przeznaczonej do konferencji prasowych oraz wywiadów ( Miejsce umieszczenia: Hala ERGO Arena w trakcie trwania imprezy) 12. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu na banerach w ilości 5 % ogólnej powierzchni reklamowej w hali ERGO Arena 13. Emisję spotu podczas którego zostanie wymieniona nazwa Miasta Sopot na telebimach w hali ERGO Arena podczas trwania ME. 14. Wymienienie z nazwy Miasta Sopot w zapowiedziach spikera zawodów (ilość emisji min. 30) 15. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu podczas kampanii outdoor na billboardach, ekranach LED oraz citylightach. (Miejsce kampanii: Trójmiasto; Kiedy:15.09-16.10.2011; Ilość: 100 ekspozycji) 16. Ekspozycję logotypu Miasta Sopot podczas eventów w Centrach Handlowych: Galeria Bałtycka i Alfa Centrum, 2 eventy plenerowe podczas Jarmarku Dominikańskiego w Gdańsku dnia 19.08.2011)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.20.00 - Usługi marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Związek Tenisa Stołowego, ul. Łazienkowska 6A, 00-449 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 300000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 300000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest Promocja miasta Sopotu polegająca na współorganizacji wraz z Polskim Związkiem Tenisa Stołowego Mistrzostw Europy w Tenisie Stołowym, odbywających się 2011 roku na ERGO ARENIE. Sport jest jednym z najważniejszych podmiotów współczesnego sponsoringu, a promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych platform komunikowania się z rynkiem i odbiorcami. Wątpliwości nie budzi fakt, iż kampania promocyjna powinna kreować pozytywny wizerunek miasta, jak również powinna być impulsem do odwiedzenia miasta Sopotu. Sopot od lat pełni funkcję gospodarza dużych, a zarazem ważnych imprez sportowych o zasięgu nie tylko europejskim, ale również światowym. Część wydarzeń na stałe wpisała się w kalendarz imprez sportowych, które odbywają się w Sopocie, jak np.: Międzynarodowe Oficjalne Zawody w Skokach przez przeszkody CSIO***, międzynarodowe imprezy lekkoatletyczne, żeglarskie, Międzynarodowy turniej tenisa ziemnego mężczyzn (wcześniej pod nazwą: Orange Prokom Open, a w tym roku, po kilku latach nieobecności pod nazwą: BNP PARIBAS POLISH OPEN typu ATP CHALLENGER), i wiele, wiele innych, Mistrzostwa w Tenisie Stołowym będą największym i najważniejszym świętem tenisa stołowego w Europie, w 2011 roku. Dzięki takim wydarzeniom miasto Sopot ma gwarantowaną promocję w kraju, jak również poza jego granicami. Na udział w tego typu wydarzeniu Sopot wydaje się wręcz stworzony. Przemawia za tym lokalizacja miasta Sopotu, która sprawia, że każda osoba zamieszkała w Sopocie lub poza jego granicami będzie miała bardzo łatwy dostęp do tego wydarzenia, które odbywać się będzie na ERGO ARENIE. Wątpliwości nie budzi fakt, iż Wykonawca przedsięwzięcia, tj. Polski Związek Tenisa Stołowego, będąc autorem i pomysłodawcą oraz organizatorem jest jedynym wykonawcą przedmiotowego zamówienia. W ramach promocji Miasta ww. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu stworzenie przy współudziale Zamawiającego kampanii promocyjnej między innymi poprzez: 1. Ekspozycję aktywnego logotypu Miasta Sopotu na oficjalnej stronie internetowej Mistrzostw Europy: www.tabletennis2011.pl, stronie Polskiego Związku Tenisa Stołowego www.pzts.pl oraz stronach internetowych wojewódzkich związków tenisa stołowego 2. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu na: - plakatach 20.000 szt., - informatorach 1.000 szt. 3. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu podczas emisji filmu promującego Miasto Sopot; Emisja filmu odbędzie się podczas: - ogólnopolskich Turniejów tenisa stołowego dla dzieci i młodzieży, które odbędą się w dniach: 7-8.10.2011 - w Gdańsku - wojewódzkich Turniejów tenisa stołowego dla dorosłych, dzieci i młodzieży w terminach: 04.09.2011; 11.09.2011;17.09.2011; 18.09.2011; 01.10.2011 w Gdańsku - ogólnopolskiego turniej tenisa stołowego Weteranów - w Gdańsku termin 14-15.10.2011 4. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu na banerze reklamowym podczas: - ogólnopolskich Turniejów tenisa stołowego dla dzieci i młodzieży, które odbędą się w dniach: 7-8.10.2011 - w Gdańsku - wojewódzkich Turniejów tenisa stołowego dla dorosłych, dzieci i młodzieży terminy: 04.09.2011; 11.09.2011;17.09.2011; 18.09.2011; 01.10.2011 w Gdańsku - ogólnopolskiego turniej tenisa stołowego Weteranów - w Gdańsku termin 14-15.10.2011 5. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu oraz wymienienie z nazwy Miasta Sopot na czterech stronach formatu A4 w oficjalnym folderze Mistrzostw Europy w ilości 1.000 szt. 6. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu podczas emisji spotów TV promujących Miasto przed każdą transmisją telewizyjną w TVP SPORT z trwających Mistrzostw Europy w dniach 08-16.10.2011 (ilość transmisji - z 5 dni zawodów; czas transmisji 1 spotu wynosi 20 sek.) 7. Wymienienie z nazwy Miasta Sopot w emitowanych w Radio Gdańsk spotach ( il. transmisji - 60; czas transmisji 1 spotu wynosi 10 sek.)w dniach 15.09-16.10.2011 8. Wymienienie nazwy Miasta Sopot w emitowanych spotach w Polskim Radio 1 (Ilość transmisji - 5; czas transmisji 1 spotu wynosi 10 sek. W okresie 15.09-16.10.2011) 9. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu na banerze podczas ceremonii losowania turnieju drużynowego Mistrzostw Europy w dniu 05.09.2011 10. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu oraz wymienienie z nazwy Miasta Sopot w spocie emitowanym podczas ceremonii losowania turnieju drużynowego Mistrzostw Europy w dniu 05.09.2011 11. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu na ściankach reklamowych (w ilości 5% ogólnej powierzchni reklamowej): Ścianka w zona mix - w strefie przeznaczonej do wywiadów Ścianka podczas ceremonii dekoracji zwycięzców turnieju indywidualnego i drużynowego - w strefie przeznaczonej do dekoracji zwycięzców Ścianka do oficjalnych wywiadów i konferencji prasowych - w strefie przeznaczonej do konferencji prasowych oraz wywiadów ( Miejsce umieszczenia: Hala ERGO Arena w trakcie trwania imprezy) 12. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu na banerach w ilości 5 % ogólnej powierzchni reklamowej w hali ERGO Arena 13. Emisję spotu podczas którego zostanie wymieniona nazwa Miasta Sopot na telebimach w hali ERGO Arena podczas trwania ME. 14. Wymienienie z nazwy Miasta Sopot w zapowiedziach spikera zawodów (ilość emisji min. 30) 15. Ekspozycję logotypu Miasta Sopotu podczas kampanii outdoor na billboardach, ekranach LED oraz citylightach. (Miejsce kampanii: Trójmiasto; Kiedy:15.09-16.10.2011; Ilość: 100 ekspozycji) 16. Ekspozycję logotypu Miasta Sopot podczas eventów w Centrach Handlowych: Galeria Bałtycka i Alfa Centrum, 2 eventy plenerowe podczas Jarmarku Dominikańskiego w Gdańsku dnia 19.08.2011) Wątpliwości nie budzi również fakt, iż marketing w administracji powinien uwzględnić dialog ze społecznością lokalną, jak również powinien tworzyć warunki do integracji społeczności lokalnej oraz budować przewagę konkurencyjną między regionami. Nie można więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 pkt. 18 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) jest jej zadaniem własnym. Miasto oczekuje, więc od marketingu i promocji przez sport kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu w tym samych zawodników, którzy są najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Dobry, osiągający wysokie wyniki sportowe, zawodnik czy zespół osadzony w takim, a nie innym klubie sportowym nie tylko nobilituje klub, ale i wyrabia dobry wizerunek miasta. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy - w trybie zamówienia z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust.1 pkt 1 lit a uPzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.