Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-07
Starogard Gdański: Dowożenie uczniów z terenu Gminy Starogard Gdański do szkół w roku szkolnym 2014/2015 (nr sprawy OZS.4464.3.1.2014)
Numer ogłoszenia: 263474 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów z terenu Gminy Starogard Gdański do szkół w roku szkolnym 2014/2015 (nr sprawy OZS.4464.3.1.2014).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Starogard Gdański w roku szkolnym 2014/2015 na następujących trasach: a) Koteże - Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 w Starogardzie Gdańskim, b) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 w Starogardzie Gdańskim - Koteże, c) Janowo - Zespół Szkół Publicznych w Jabłowie - Grabowiec - Zespół Szkół Publicznych w Jabłowie, d) Owidz - Barchnowy - Zespół Szkół Publicznych w Jabłowie - Lipinki Szlacheckie - Zespół Szkół Publicznych w Jabłowie, e) Zespół Szkół Publicznych w Jabłowie - Lipinki Szlacheckie - Barchnowy - Owidz - Janowo - Starogard Gdański (Rondo Solidarności) - Zespół Szkół Publicznych w Jabłowie, f) Zespół Szkół Publicznych w Jabłowie - Grabowiec - Dąbrówka - Jabłowo, g) Zespół Szkół Publicznych w Jabłowie - Lipinki Szlacheckie - Jabłowo, h) Zespół Szkół Publicznych w Jabłowie - Janowo - Starogard Gdański (Rondo Solidarności) - Barchnowy - Owidz, i) Kolincz - Klonówka - Zespół Kształcenia i Wychowania w Rywałdzie, j) Zespół Kształcenia i Wychowania w Rywałdzie - Klonówka - Kolincz , k) Szpęgawsk - Zduny - Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnie Wielkim, l) Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnie Wielkim - Zduny - Szpęgawsk. 2) Dzienna długość tras przewozowych wynosi około 300 km. 3) Przewiduje się dwa przewozy na trasie a i b (rano i po południu), pozostałe po jednym kursie. 4) Na poszczególnych trasach szacuje się następującą dzienną ilość uczniów dojeżdżających do szkół: trasa a - ok. 50 uczniów, trasa b - ok. 50 uczniów, trasa c - ok. 40 uczniów, trasa d - ok. 40 uczniów, trasa e - ok. 35 uczniów, trasa f - ok. 40 uczniów, trasa g - ok. 25 uczniów, trasa h - ok. 25 uczniów, trasa i -ok. 60 uczniów, trasa j - ok. 60 uczniów, trasa k - ok. 60 uczniów, trasa l - ok. 60 uczniów. 5) Dowożenie obowiązują w dni nauki szkolnej. 6) Dowożenie dostosowywane jest do planów lekcji w poszczególnych szkołach, w związku z tym Zamawiający zastrzega możliwość zmiany godziny odjazdu autobusów na poszczególnych trasach w związku ze zmianą organizacji zajęć lekcyjnym, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy, w terminie nie krótszym niż jedna doba. 7) Zamawiający może zapewnić opiekę wychowawczą w czasie dowożenia uczniów, szczególnie dla najmłodszych (kl. I-III szkoły podstawowej). 8) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany częstotliwości dowożenia na trasach wymienionych w ppkt. 1 w zależności od potrzeb wynikających z organizacji roku szkolnego 2014/2015. 9) Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01 września 2014 r. do dnia 26 czerwca 2015 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że posiada licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, obejmującą co najmniej obszar tras objętych zamówieniem, określonych w Części II SIWZ, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę obejmującą przewóz uczniów w sposób ciągły (tj. przez okres roku szkolnego - 10 miesięcy) i o wartości zamówienia minimum 50.000 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że dysponuje: a) osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, b) odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku - wykonawcy których potencjał techniczny oraz kadrowy pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik oraz dokumenty, z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje Istotnych Warunkow Zamowienia mozna odebrac w siedzibie Zamawiajacego - Wydzial Oswiaty, Zdrowia i Spraw Spolecznych, ul. Sikorskiego 7, 83-200 Starogard Gdanski, pokoj nr 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2014 godzina 09:20, miejsce: Urząd Gminy Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, pokoj nr 19 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Wymiana istniejących wyeksploatowanych okien skrzynkowych na nowe zespolone o wymaganym współczynniku przenikania ciepła UW w Pawilonie nr XII - oddział psychiatryczny dla dzieci i młodzieży.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji projektu pn."Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Powiecie Starogardzkim - Etap I"
- Świadczenie dla osób bezdomnych z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia - przetarg II
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2707G
- Modernizacja ul. Staszica - etap II
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowożenie i opieka podczas przewozu uczniów niepełnosprawnych do placówek specjalnych w okresie od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r."
- Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Przejazdy zabytkowymi autobusami po Bydgoszczy (program BBO)
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Nowym Sączu i Zespołu Szkół w Chełmcu z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2024/2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno Wychowawczego w Ochotnicy Dolnej z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów do szkół podstawowych z podziałem na zadania z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.