Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-03
Łódź: USŁUGA KOSZENIA TRAW III
Numer ogłoszenia: 263458 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Zakład Usług Komunalnych , ul. Nowe Sady 19, 94-102 Łódź, woj. łódzkie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zaklad@lzuk.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KOSZENIA TRAW III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na mechanicznym koszeniu traw ciągnikami z osprzętem rolniczym. Koszenia będą obejmować następujące rejony: Pasy drogowe ulic: CZĘŚĆ 1) Dzielnica Górna : 3 ciągniki z kosiarkami powierzchnia koszenia : do ilości 600.000 m2 CZĘŚĆ 2) Dzielnica Widzew : 5 ciągników z kosiarkami powierzchnia koszenia : do ilości 900.000 m2 CZĘŚĆ 3) Dzielnica Bałuty : 4 ciągniki z kosiarkami powierzchnia koszenia : do ilości 800.000 m2 Tereny niezabudowane należące do Administracji Nieruchomości : CZĘŚĆ 4) Dzielnica Bałuty i Polesie : 4 ciągniki z kosiarkami powierzchnia koszenia : do ilości 800.000 m2 CZĘŚĆ 5) Dzielnica Górna : 3 ciągniki z kosiarkami powierzchnia koszenia : do ilości 1000.000 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawa nakłada na nich obowiązek posiadania takich uprawnień tj. : a) posiadają wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub są zarejestrowani w odpowiednich rejestrach; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. : a) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania należycie wykonali usługi polegające na koszeniu traw o wartości : po min. 100 tys. zł brutto dla części 1, 2 , 3 ) w ciągu jednego roku, po min. 50 tys. zł brutto dla części 4 i 5 ) w ciągu jednego roku, w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. b) posiadają odpowiednią ilość osób i sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia ( wybierając określoną część zamówienia wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni sprzęt o parametrach określonych przez zamawiającego wraz z jego obsługą ); 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę min. 50 000 zł ważne co najmniej do czasu zrealizowania zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dotyczy pkt 1) a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich ), Dotyczy pkt 2) a) wykaz usług polegających na mechanicznym koszeniu traw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz ten musi być udokumentowany informacjami o należytym wykonaniu przedmiotowych usług - np. : referencje, protok. odbioru, zapłacone faktury, itp. b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi lub urządzeń i profesjonalnego sprzętu ( w ilości określonej przedmiotem zamówienia ), którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca oraz poświadczenie o posiadaniu odpowiedniej ilości osób , które będą uczestniczyć w realizacji usługi - wg zał. 5a. ewentualnie: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . Dotyczy pkt 3) a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę min. 50 000 zł , ważna co najmniej do czasu zrealizowania zamówienia Dotyczy pkt 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 u. Pzp. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań zawartych w art. 24 u. Pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzuk.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pok 215.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pok 210.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzielnica Górna - koszenie w pasach dróg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: powierzchnia koszenia do 600 000 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dzielnica Widzew - koszenie w pasach dróg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: powierzchnia koszenia do 900 000 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dzielnica Bałuty - koszenie w pasach dróg.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: powierzchnia koszenia do 800 000 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dzielnica Bałuty i Polesie tereny AN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: powierzchnia koszenia do 800 000 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dzielnica Górna tereny AN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: powierzchnia koszenia do 1 000 000 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Sosnowa 28 Część 2: ul. Przemysłowa 12 i Obywatelska bn.
- MZŻ.262.13.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Remont schodów zewnętrznych do budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa drobnej aparatury laboratoryjnej dla Studenckiego Koła Naukowego NANO Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim" w km 52+871.
- Etap III - Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji budynku Rozdzielni oraz łącznika Wschód - Zachód wraz z słupem kratowym w EC1 Łódź
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA.
- Rewaloryzacja zabytkowego parku podworskiego w Poświętnem w Płońsku
- "Budowa Karpackiego ogrodu sensorycznego wraz z architekturą towarzyszącą na terenie Parku dworskiego w formule zaprojektuj i wybuduj ".
- Zagospodarowanie terenu Leśnej Polany w okolicy ulicy Szafranowej, Parku kieszonkowego przy ulicy Władysława IV oraz terenu SP nr 21
- Koszenie terenów zieleni gminnej w 2024 r. (zadanie 1 i 2)
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.