eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu i osprzętu medycznego. Sprawa nr 48/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-24

Łódź: Dostawa sprzętu i osprzętu medycznego. Sprawa nr 48/2010
Numer ogłoszenia: 263444 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera , ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i osprzętu medycznego. Sprawa nr 48/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i osprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ. Zamówienie poniżej 193.000 euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających - zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7, ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli nastąpi konieczność skorzystania z zamówienia uzupełniającego będzie ono udzielone do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11.200,00 PLN. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia - wypełniony w rubryce Parametry oferowane (z podaniem opisu) i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) potwierdzający spełnianie wymagań dotyczących oferowanego asortymentu (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ) oraz dodatkowo w postaci elektronicznego nośnika - w formie płyty CD/DVD (w formacie Word).; 2. Informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 1 Każdą ze stron katalogowych należy opisać, którego zakresu i pozycji dotyczy.; 3. Świadectwa dopuszczenia oferowanego asortymentu wydane przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia), deklaracje zgodności, certyfikaty CE. Każdy z dokumentów należy opisać, którego zakresu dotyczy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w sytuacji wycofania asortymentu z produkcji, nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających do obrotu na rynku, zmiany obowiązujących przepisów prawa. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania odpowiedników preparatów objętych umową, w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi w pok. 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2010 godzina 09:00, miejsce: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi w pok. 110 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres I - Monitory funkcji życia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory funkcji życia. Poz. 1. - Monitor kompaktowy - przenośny; poz. 2.- Monitor anestezjologiczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres II - Napędy akumulatorowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Napędy akumulatorowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres III - Inhalator - nebulizator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inhalator - nebulizator. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres IV - Tonometr bezkontaktowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonometr bezkontaktowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres V - Kontener do sterylizacji narzędzi laparoskopowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kontener do sterylizacji narzędzi laparoskopowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres VI - Lampa bezcieniowa jednoogniskowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa bezcieniowa jednoogniskowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres VII - Laryngoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngoskop. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakres VIII - Worek samorozprężalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worek samorozprężalny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakres IX - Materac przeciwodleżynowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materac przeciwodleżynowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakres X - Pasy do przymusu bezpośredniego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasy do przymusu bezpośredniego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakres XI - Stelaż na worki, stoliki na narzędzia chirurgiczne oraz wózki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stelaż na worki, stoliki na narzędzia chirurgiczne oraz wózki. Poz. 1. - Stelaż na worki, poz. 2. - Stolik na narzędzia chirurgiczne, poz. 3.- Stolik na narzędzia chirurgiczne chromowany, poz. 4. - Wózek wielofunkcyjny, poz. 5. - Wózek do przewozu zwłok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakres XII - Zgrzewarka rotacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgrzewarka rotacyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakres XIII - Osprzęt do diatermii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do diatermii. Poz. 1. - Nóż prosty O 4 mm, poz. 2. - Kabel do elektrody neutralnej jednorazowej dł. min 4,5 m, poz. 3. - Elektroda neutralna jednorazowa, dzielona z systemem ścisłego przylegania brzeżnego powierzchnia od 105 do 115 cm2, poz. 4. - Uchwyt elektrody wielorazowej dwuprzyciskowy O 4mm dł. kabla min. 4,5m, poz. 5. - Elektroda neutralna silikonowa o powierzchnia min. 250 ?5 mm x 150 ?5 mm, poz. 6. - Kabel do elektrod neutralnych silikonowych dł. min. 4 m, poz. 7. - Kabel szczypiec bipolarnych z dwoma jednobolcowymi wtykami dł. kabla min. 3 m, poz. 8. - Opaska gumowa do aplikacji elektrod dł. min 100 cm, poz. 9. - Kulka prosta 4 mm do uchwytu O 4 mm, poz. 10. - Kulka prosta 6 mm do uchwytu O 4 mm poz. 11. - Szpatuła prosta do uchwytu O 4 mm, poz. 12. - Nóż prosty dł. min 100 mm do uchwytu O 4 mm, poz. 13. - Przedłużacz do elektrod O 4 mm dł.min.150 mm, poz. 14. - Kabel do narzędzi laparoskopowych dł. min. 3 m O 4 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakres XIV - Osprzęt do defibrylatorów, respiratorów, resuscytatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do defibrylatorów, respiratorów, resuscytatorów. Poz. 1. - Elektrody do defibrylatora Cardio Aid 200, poz. 2. - Zawór pacjenta do resuscytatora Mark 4, poz. 3. - Zawór pacjenta do resuscytatora Mark 3, poz. 4. - Koce jednorazowe do Mistral Air plus, poz. 5. - Zestaw do nebulizacji dla dorosłych jednorazowego użytku do respiratora iVent Medical, poz. 6.- Układ oddechowy jednorazowego użytku z wewnątrz gładkimi rurami, , poz. złączka Y z dwoma portami, kolanko z portem CO2, jedna pułapka wodna dla dorosłych do respiratora iVent Medical, poz. 7. - Sensor przepływu do respiratora iVent Medical. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakres XV - Przewody i końcówki do monitora funkcji życia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewody i końcówki do monitora funkcji życia. Poz. 1. - Kabel pacjenta 5-odprowadzeniowy z rozłącznymi końcówkami do Bene ViewT8, poz. 2. - Końcówki do kabli 5-odprowadzeniowych do Bene ViewT8, poz. 3.- Przedłużacz do pomiaru saturacji do Bene ViewT8, poz. 4. - Czujnik pomiaru saturacji (na palec) do Bene ViewT8, poz. 5. - Mankiet średni do pomiaru ciśnienia do Bene ViewT8, poz. 6. Czujnik pulsoksymetrii z przedłużaczem do Mec 1000, poz. 7. - Mankiet średni do pomiaru ciśnienia do Mec 1000, poz. 8. - Kabel pacjenta 3-odprowadzeniowy z rozłącznymi końcówkami do Mec 1000, poz. 9. - Przewód do pomiaru ciśnienia do Mec 1000, poz. 10. - Końcówki do kabla 3-odprowadzeniowego do Mec 1000, poz. 11. - Kabel do saturacji do Mec 1000, poz. 12. - Czujnik pomiaru saturacji do Mec 1000, poz. 13. - Kabel pacjenta 3-odprowadzeniowy z rozłącznymi końcówkami do Bene ViewT5, poz. 14. - Mankiet średni do pomiaru ciśnienia do Bene ViewT5, poz. 15. - Przedłużacz do pomiaru saturacji do Bene ViewT5, poz. 16. - Czujnik do saturacji do Bene ViewT5, poz. 17. Kabel pacjenta 3-odprowadzeniowy z rozłącznymi końcówkami do Mindray PM 9000, poz. 18. - Kabel pacjenta 3-odprowadzeniowy z rozłącznymi końcówkami do Mindray PM 6000, poz. 19. - Czujnik pomiaru saturacji (na palec) do Mindray PM 6000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 i 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.