eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stepnica › Zakup i dostawa zestawu narzędzi hydraulicznych ratownictwa drogowego dla OSP w Stepnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Stepnica: Zakup i dostawa zestawu narzędzi hydraulicznych ratownictwa drogowego dla OSP w Stepnicy
Numer ogłoszenia: 26339 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stepnica , ul. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4188521, faks 091 4188580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stepnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa zestawu narzędzi hydraulicznych ratownictwa drogowego dla OSP w Stepnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW NARZĘDZI HYDRAULICZNYCH RATOWNICTWA DROGOWEGO 1. Rozpieracz ramieniowy siła rozpierania zgodnie z PN EN 13204 - min. 46 kN rozwarcie ramion - min 710 mm siła ciągnięcia zgodnie z PN EN 13204 - min 40 kN dystans ciągnięcia min. 500 mm waga - max 20 kg zestaw łańcuchów szybkiego montażu współpracujących z rozpierakiem 2. Nożyce hydrauliczne klasa zdolności zgodnie z PN EN 13204 siła cięcia min. H rozwarcie ostrzy min 180 mm waga - max 21 kg 3. Agregat hydrauliczny napędzany silnikiem benzynowym 4-suwowym o mocy min. 5,1 KW zamontowane min.4 monozłącza umożliwiające podłączenie węży zasilających (czterech urządzeń)z możliwością wymiany urządzenia pod ciśnieniem. wyposażony w 4 pary węży przedłużających o długości 10m zakończonych z obu stron pojedynczymi szybkozłączami , jeden z węży pokryty substancją luminescencyjną, świecącą w ciemności. umożliwiający jednoczesną i niezależną pracę 4 narzędzi hydraulicznych jednocześnie wydajność pompy- niskie ciśnienie min. 4 x 2,5 [l/min], wysokie ciśnienie: 4 x 0,7 [l/min], zbiornik oleju hydraulicznego - min. 4,5 l wyposażony w zawory odcinające ciśnienie dla poszczególnych sekcji zasilających waga - max 49 kg pompa posiadająca rozruch elektryczny oraz linkowy pompa z funkcją TURBO, zwiększającą wydajność przy pracy jednego urządzenia ciśnienie robocze min 700 bar. dwa zwijadła hydrauliczne (przenośne) z monozłączami długości min. 20 m. przewody pokryte substancją luminescencyjną. 4. Rozpieracze kolumnowe 2 szt. Rozpieracz kolumnowy teleskopowy o sile rozpierania zgodnie z PN EN 13204 na pierwszym tłoku min. 260 kN, i min.130 KN na drugim tłoku (wraz z 1 kpl. osprzętu dodatkowego dla zestawu rozpieraczy tj. zestawu końcówek rozpieracza 1 kpl. oraz wspornika progowego z regulacją 1 szt.) Długość w stanie złożonym max 490 mm, waga max 17 kg, długość w stanie rozłożonym min. 1500mm Rozpieracz kolumnowy teleskopowy dwustopniowy o sile rozpierania zgodnie z PN EN 13204 min 260 kN na pierwszym tłoku i min.130 KN na drugim tłoku. Długości w stanie złożonym max 630 mm, wysuw części roboczej min 875 mm. Wyposażony w 1 szt. wspornika progowego z regulacją. Waga max.21 kg 5. Wyważacz do drzwi o sile wyważania min. 125 kN, przecinacz do pedałów, dźwigni zmiany biegów o sile cięcia min. 75 kN, z pompą hydrauliczną ręczną i osprzętem w walizce. 6. Akumulatorowy przecinacz do bezodpryskowego cięcia klejonych szyb samochodowych z ładowarką i baterią zapasową oraz kompletem brzeszczotów do szkła klejonego oraz tworzywa sztucznego (zapakowane w walizce)+ osłona na szybę. 7. Pokrowiec do zabezpieczenia poduszek bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera przed odpaleniem. 8. Zestaw klinów schodkowych z tworzywa sztucznego (lub plastikowo-metalowy) zawierający min. 4 szt. schodka z klinem oraz min. 8 klinów o min. 2 rozmiarach. 9. Narzędzie ratownicze wielofunkcyjne o długości min 100 cm i wadze max 5 kg. 10. Zestaw mat magnetycznych do zabezpieczenia ostrych krawędzi + plandeka ratownicza (ułatwiająca ułożenie i zabezpieczenie narzędzi na miejscu akcji). 11. Folia ochronna na szyby (wykorzystywana podczas ratownictwa drogowego). Uwaga: Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wymienione w specyfikacji muszą być fabrycznie nowe oraz być wyprodukowane w 2013 r. Wszystkie urządzenia mechaniczne i hydrauliczne muszą posiadać instrukcję obsługi w j. polskim. Do oferty należy dołączyć świadectwo dopuszczenia CNBOP potwierdzające parametry oferowanego sprzętu. Sprzęt musi pracować w systemie szybkozłączy umożliwiających połączenie i odłączenie narzędzi bez konieczności zamykania przepływu oleju na pompie. Narzędzia muszą pochodzić od jednego producenta, pracować przy takich samych ciśnieniach roboczych, wzajemnie kompatybilne. Gwarancja na oferowany sprzęt hydrauliczny min. 5 lat Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiana obowiązującej stawki VAT: a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, 2. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy: W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stepnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stepnica z siedzibą w Urzędzie Gminy w Stepnicy ul. Kościuszki 4 72-112 Stepnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Stepnica z siedzibą w Urzędzie Gminy w Stepnicy ul. Kościuszki 4 72-112 Stepnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.