eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-29

Nowy Targ: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 263356 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na 46 pakietów w ilościach i parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6, 33.14.13.00-3, 33.14.13.10-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 46.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na zasadzie spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ogólny oferty 2. Formularz cenowy dla dostawy sprzętu 3. Pełnomocnictwo; - jeżeli ofertę podpisują inne osoby niż wynika to z właściwego rejestru - jeżeli Wykonawcy ubiegają się o udzielenie zamówienia wspólnie- art. 23upzp 4. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na podstawie obowiązujących przepisów i w dniu pierwszej partii towaru Wykonawca ma dostarczyć stosowne dokumenty- osobie odpowiedzialnej za realizację umowy 5. Katalogi/foldery/ opisy takie których treść będzie potwierdzała spełnienie wymagań przedmiotowych określonych przez Zamawiającego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa została zawarta na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego na warunkach określonych w postępowaniu - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych -Dz. U. nr 19 z 2004 roku poz. 177 z późn. zmianami. 2. Przedmiotem umowy jest dostawa do siedziby Zamawiającego - magazynu mieszczącego się przy ul. Szpitalna 14 sprzętu jednorazowego użytku zwanego dalej przedmiotem umowy w ilościach podanych w załączniku numer, który stanowi integralną część umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania mniejszej ilości towaru w przypadku zmniejszenia się jego potrzeb, jednakże wartość realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie co najmniej 80%. 4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest dopuszczony do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. W dniu dostawy pierwszej partii towaru zobowiązuje się dostarczyć stosowne dokumenty- osobie wymienionej w §2 pkt 6. 5. Realizacja każdego z pakietów z osobna ma charakter samodzielnego zobowiązania stron. §2 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy - od do 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym 12-miesięcznym terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu o jakim mowa w ust.1, jednak nie dłużej, niż do 3-ch miesięcy. 3. Dostarczanie partii towaru realizowane będzie przez Wykonawcę według wskazań Zamawiającego dokonanych pisemnie- faxem, lub wiadomości e-mail. Dostawa poszczególnej partii towaru wykonana zostanie w ciągu 3 dni od złożonego zamówienia w godzinach 7:00-14:00 do magazynu Zamawiającego. 4. Partia towaru dostarczana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy i każde opakowanie ma zawierać naklejkę, a na niej informacje: numer serii, nazwę wytwórcy i termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 5. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację składanych zamówień jest - numer telefonu: 6. Ze strony Zamawiającego poprawną realizację umowy nadzoruje Pani Maria Kaszuba - numer telefonu: 18 2633070. §3 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku numer do niniejszej umowy. 2. Ceny jednostkowe brutto zawierają wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu umowy do Zamawiającego, w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, postawienia loco magazyn Zamawiającego, podatek VAT. 3. Wartość zamówienia netto wynosi zł słownie Kwota podatku VAT wynosi zł słownie: Wartość zamówienia brutto wynosi zł słownie 4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen na przedmiot umowy wymieniony w ust.1 przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania umowy, ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego-osobę wymienioną w § 2 ust. 6 o zmianie stawki podatku VAT. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części,całości umowy podwykonawcy -JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA- w przypadku takiej rezygnacji, c) obniżenia ceny przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. 6. Zmiana, o której mowa w ust. 5 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. §4 Zapłata za dostarczoną partię towaru dokonana zostanie poleceniem przelewu w ciągu 30 dni od dnia dostawy partii towaru i faktury złożonych w siedzibie Zamawiającego. §5 Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku: - dostarczenia towaru złej jakości, w tym nie posiadającego informacji o których mowa w §2 ust. 4, - dostarczenia towaru niezgodnego z umową lub zamówieniem, - dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach. §6 Reklamacje Zamawiającego co do terminowości, ilości, jakości dostaw załatwiane będą w ciągu 7 dni od złożonej reklamacji, łącznie z ewentualną wymianą wadliwego towaru. Wymiana towaru na wolny od wad nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. §7 1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych: 1) 10% wartości niezrealizowanej części umowy - w przypadku odstąpienia Wykonawcy od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. 2) 10% wartości niezrealizowanej części umowy - w przypadku odstąpienia Zamawiającego od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca. 3) 1,5 % wartości zamówionego przedmiotu umowy nie dostarczonego w terminie - za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. 4) 10% wartości zamówionego przedmiotu umowy - w przypadku dostarczenia go w innym asortymencie i ilościach. 2. Jeżeli szkoda rzeczywista będzie wyższa niż kara umowna, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu odszkodowania pokrywającego w całości poniesioną szkodę. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zapłatę kar umownych, kary te Wykonawca zobowiązany jest zapłacić w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania Zamawiającego. §8 1. Przez naruszenie warunków umowy przez Wykonawcę, rozumie się w szczególności: 1) Trzykrotną nieterminową lub niezgodną z zamówieniami realizację dostaw. 2) Powtarzające się uchybienia w realizacji warunków umowy, dotyczące m.in. naliczania cen, terminów płatności w wystawianych fakturach za dostarczany przedmiot umowy. 3) Powtarzające się uchybienia w zakresie jakości dostarczanego przedmiotu umowy. 2. Wyżej wymienione naruszenia dają Zamawiającemu podstawę do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym. §9 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach - art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. §10 Niezrealizowanie w okresie obowiązywania umowy zakresu ilościowego opisanego w §1 nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. §11 Wykonawca jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesie wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody zamawiającego. §12 W sprawach nie uregulowanych w umowie zastosowanie ma ustawa Kodeks Cywilny o ile ustawa Prawo zamówień publicznych nie stanowi inaczej. §13 Sądem właściwym dla rozstrzygnięcia ewentualnych sporów z umowy będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. §14 1. Strony dopuszczają możliwość zawarcia przez Wykonawcę umowy dotyczącej przedmiotu niniejszej umowy z podwykonawcami. 2. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie w części,całości przez podwykonawcę. 3. Zawarcie umowy z podwykonawcą wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia mu umowy z podwykonawcą lub jej projektu wraz z częścią dokumentacji wykonania zamówienia określonego w umowie lub projekcie nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie tej umowy. 4. Do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana jest uprzednia zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. Zadanie drugie ust. 3 stosuje się odpowiednio. W przypadku zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą bez uprzedniej zgody Zamawiającego Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność oraz ryzyko związane z wykonaniem przedmiotu umowy przez podwykonawcę, postanowień ust. 6-8 nie stosuje się. 5. Umowy oraz zgody, o których mowa w ust. 1,3,4 powinny być zawarte w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 6. Zawierający umowę z podwykonawcą oraz Zamawiający i Wykonawca ponoszą solidarną odpowiedzialność za zapłatę wynagrodzenia za zamówienie wykonane przez podwykonawcę. 7. Z wynagrodzenia należnego Wykonawcy Zamawiający wypłaci należność podwykonawcy. 8. Na fakturach wystawionych przez Wykonawcę wyszczególnione będą rachunki bankowe Wykonawcy i podwykonawcy. Kwoty płatne odpowiednio na rachunek Wykonawcy lub podwykonawcy wyszczególnione będą przy odpowiednim rachunku bankowym. 9. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za zamówienie przez podwykonawców, jak również za ewentualne szkody powstałe w wyniku działań podwykonawców. 10. Wykonawca zapewni ustalenie w umowach z podwykonawcami takiego okresu odpowiedzialności za wady, aby nie był on krótszy od okresu odpowiedzialności za wady Wykonawcy wobec Zamawiającego. §15 Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla Zamawiającego, jeden dla Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego- Podhalańskiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Pawła II w Nowym Targu- ul. Szpitalna 14 - budynek administracji pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy Zamawiającego- Podhalańskiego Szpitala Specjalistycznego im. J. Pawła II w Nowym Targu- ul. Szpitalna 14 - budynek administracji pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły podpajęczynówkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły podpajęczynówkowe w ilościach i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły podpajęczynówkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły podpajęczynówkowe w ilościach, parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Strzykawki trzyczęściowe z końcówką do cewników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki trzyczęściowe z końcówką do cewników w ilościach i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Igły iniekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły iniekcyjne w ilościach i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przyrządy do przetaczań płynów infuzyjnych, krwi, przedłużaczy do pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do przetaczań płynów infuzyjnych, krwi, przedłużaczy do pomp infuzyjnych w ilościach i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przyrządy do przetaczań płynów infuzyjnych, krwi, przedłużaczy do pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do przetaczań płynów infuzyjnych, krwi, przedłużaczy do pomp infuzyjnych w ilościach i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kraniki trójdrożne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kraniki trójdrożne w ilościach i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rękawice chirurgiczne, diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne, diagnostyczne w ilości i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rękawice chirurgiczne, diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne, diagnostyczne w ilościach i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rękawice latexowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice latexowe w ilości i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Rękawice winylowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice winylowe w ilości i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestawy do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa w ilościach i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Golarki medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Golarki medyczne w ilości i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Siatki przepuklinowe monofilamentowe, polipropylenowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe monofilamentowe, polipropylenowe w ilościach, parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pneumotochografy, ustniki do badań spirometrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pneumotochografy, ustniki do badań spirometrycznych w ilościach i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Materiały używane do KTG, USG, EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały używane do KTG, USG, EKG w ilościach i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Elektrody EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody EKG w ilościach i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Rurki trochostomijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki trochostomijne w ilości i parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny w ilościach i parametrach zawartych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zgłębniki żołądkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębniki żołądkowe w ilości i parametrach podanych w załącznikach numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Filtry bakteryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry bakteryjne w ilości i parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Fartuchy i czepki chirurgiczne- męskie i damskie z flizeliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy i czepki chirurgiczne- męskie i damskie z flizeliny w ilościach i parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zestawy do żył centralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do żył centralnych w ilościach i parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Żele do USG, EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żele do USG, EKG w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.12.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Cewniki dwuświatłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki dwuświatłowe w ilości, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zestawy do hemofiltracji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do hemofiltracji w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Podkład rolka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład rolka w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Rękawice chirurgiczne neoprenowe, bezpudrowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne neoprenowe, bezpudrowe w ilości,parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Papier krepowany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier krepowany w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.22.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Włókniny niebieskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Włókniny niebieskie w ilościach, parametrach podanych w załącznikach numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Serwety sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety sterylne w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Serwety niesterylne, prześcieradła, pościel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety niesterylne, prześcieradła, pościel w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Etykiety do systemu T-Doc.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykiety do systemu T-Doc w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Taśma neutralna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma neutralna w ilości, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zestawy do nakłuć jamy opłucnej, zestawy, do biopsji wątroby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do nakłuć jamy opłucnej, zestawy, do biopsji wątroby w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Materiały z tworzyw sztucznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały z tworzyw sztucznych w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.90.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Siatki przepuklinowe częściowowchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe częściowowchłanialne w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Elektrody do stymulacji serca, intradruktory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do stymulacji serca, intradruktory w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Worki do ssaków typu Receptal.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do ssaków typu Receptal w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Klipsy tytanowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe w ilości, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Filtry do wiertarki Midas Rex.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry do wiertarki Midas Rex w ilości, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Staplery okrężne, liniowe,ładunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery okrężne, liniowe,ładunki w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Staplery okrężne, liniowe,ładunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery okrężne, liniowe,ładunki w ilościach, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Automatyczna kapciuchownica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyczna kapciuchownica w ilości, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: Klipsownica laparaskopowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsownica laparaskopowa w ilości, parametrach podanych w załączniku numer 3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.