eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zławieś Wielka › Projekt, opracowanie graficzne, redakcyjne, druk publikacji, przygotowanie materiałów promocyjnych z logotypami promujących walory edukacyjno przyrodnicze Regionalnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. ze szczególnym uwzględnieniem Ośrodka Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie, skierowanych do dzieci i młodzieży oraz opracowanie, przygotowanie scenariusza i wyprodukowanie spotu radiowego, a także zakupienie czasu antenowego oraz wyemitowanie na antenie radia spotu promującego walory edukacyjno przyrodnicze określone powyżej, skierowanego do dzieci i młodzieży

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Zławieś Wielka: Projekt, opracowanie graficzne, redakcyjne, druk publikacji, przygotowanie materiałów promocyjnych z logotypami promujących walory edukacyjno przyrodnicze Regionalnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. ze szczególnym uwzględnieniem Ośrodka Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie, skierowanych do dzieci i młodzieży oraz opracowanie, przygotowanie scenariusza i wyprodukowanie spotu radiowego, a także zakupienie czasu antenowego oraz wyemitowanie na antenie radia spotu promującego walory edukacyjno przyrodnicze określone powyżej, skierowanego do dzieci i młodzieży
Numer ogłoszenia: 263342 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. , Przysiek, 87-134 Zławieś Wielka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 678 92 42/43, faks 56 678 92 42/43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilga.turystyka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wilga.turystyka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot, któremu obowiązek stosowania Pzp został nałożony przez WFOŚiGW w Toruniu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt, opracowanie graficzne, redakcyjne, druk publikacji, przygotowanie materiałów promocyjnych z logotypami promujących walory edukacyjno przyrodnicze Regionalnego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Przysieku Sp. z o.o. ze szczególnym uwzględnieniem Ośrodka Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie, skierowanych do dzieci i młodzieży oraz opracowanie, przygotowanie scenariusza i wyprodukowanie spotu radiowego, a także zakupienie czasu antenowego oraz wyemitowanie na antenie radia spotu promującego walory edukacyjno przyrodnicze określone powyżej, skierowanego do dzieci i młodzieży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa poniższe zestawienie: a) projekt i druk ulotki o parametrach i ilościach: - format - 21/59.5 cm, bigowana i składana do formatu 21/9.8 cm - materiał - kreda matowa 200g - druk - 4+4 kolory - ilość - 50.000 szt. b) projekt i druk brulionu o parametrach i ilościach: - format - 20.2/25.7 cm - okładka przód - 40/25.8 cm, arktika 300g, druk 4 kolory, folia matowa jednostronna - okładka tył - 40/25.8 cm, arkitika 300g, druk 4 kolory, folia matowa jednostronna - środek - kreda matowa 200g, druk 4+4 kolory, 5 kart; offset 90g, druk 2+2 kolory, 80 kart - oprawa - spirala biała, srebrna lub czarna - ilość 10.000 szt. c) projekt i druk kalendarza o parametrach i ilościach: - format - a2 - okładka - kreda 200g, druk 4+4 kolory - środek - kreda 200g, druk 4+0 kolory, 12 kart - plecy - karton z kremowym spodem 250g - oprawa - spirala z zawieszką po krótkim boku - ilość 10 000 szt. d) projekt i druk map Górznieńsko - Lidzbarskiego Parku Krajobrazowego o parametrach i ilościach: - format - 68.5/46 cm, bigowana i składana do formatu ok. 11.4/15.8 cm - materiał - kreda matowa 115g - druk - 4+4 kolory, lakier offsetowy matowy dwustronny - ilość: 10 000 szt. e) projekt i druk przewodnika po grzybach (o treści przedstawionej przez Wykonawcę i uzgodnionej z Zamawiającym) o parametrach i ilościach: - format - a5 - materiał - kreda matowa 250g, folia połysk dwustronna - druk - 4+4 kolory - oprawa - spirala bo długim boku, 44 strony, na trzeciej stronie okładki wkładane i wklejane lusterko, tak aby było nieruchome oraz miało zabezpieczone ranty kartonem oraz przewidziana kieszeń - miejsce na lupkę z linijką. Wymagany wykrojnik na tę stronę okładki. - ilość: 15 000 szt. f) projekt i wykonanie lusterka i linijki o następujących parametrach i ilościach: 1) lusterko: - grubość 3mm - wymiary minimum : 5cm x 5cm, szlifowane brzegi, - ilość 15.000 szt. 2) linijka z lupką: - zakładka z lupą o powiększeniu x3 oraz linijką 8 cm. Wykonana z plastiku, kolor biały - pakowana w woreczek foliowy - wymiary minimum : 140 x 37 x 1 mm - ilość 15.000 szt. g) przygotowanie kampanii radiowej w rozgłośni radiowej naziemnej (jednej lub kilku) korzystającej z częstotliwości FM obejmującej swoim zasięgiem całe województwo kujawsko-pomorskie, publicznej lub komercyjnej. Napisanie scenariusza spotu, realizacja spotu łącznie z licencją na wykorzystaną w spocie muzykę oraz emisje w rozgłośni radiowej naziemnej korzystającej z częstotliwości FM obejmującej swoim zasięgiem całe województwo kujawsko-pomorskie o następujących założeniach: - spot minimum 30 sekund - czas emisji 27 sierpnia - 16 października 2014 roku - 44 dni robocze rozumiane jako dni od poniedziałku do soboty - 8 emisji dziennie w godzinach od 7.00 do 16.00 - szczegółowy plan powinien zostać przedstawiony Zamawiającemu po zawarciu umowy o udzielenie zamówienia publicznego - łączna ilość emisji 352. Spot powinien odznaczać się następującymi cechami: - dostarczenie grupie docelowej, którą są dzieci i młodzież zamieszkujące województwo kujawsko - pomorskie, rzetelnej i pełnej informacji o projekcie, - treść powinna być dostosowana do grupy docelowej, niedopuszczalna jest agresywna forma kampanii, - Wykonawca opracowany spot przedstawi do akceptacji Zamawiającego, a Zamawiający zastrzega prawo do dokonywania w nim drobnych poprawek, korekty treści zawartych w spocie, jak również wniesienia uwag o charakterze merytorycznym i stylistycznym do przygotowanego spotu. Tak uzgodniony spot zostanie ponownie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji i dopiero po jej uzyskaniu może zostać dokonana emisja spotu. - spot powinien być przekazany Zamawiającemu na nośniku: płycie CD w formacie mp3 - spot radiowy oraz przekazy radiowe mają spełniać standardy emisji określone przez publiczne i komercyjne stacje radiowe, co pozwoli na emisję spotów w ramach bloków reklamowych. Wszystkie materiały promocyjne opisane w pkt. a-f muszą zawierać logo Zamawiającego oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu udostępnione przez Zamawiającego na potrzeby niniejszego postępowania na jego stronie internetowej, a spot powinien zawierać informację o współfinansowaniu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu. Przedmiotem zamówienia jest przeniesienie na Zamawiającego, na zasadach określonych w umowie, autorskich praw majątkowych do utworów (projektów) powstałych na podstawie zamówienia, na zasadach określonych w umowie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 92.21.10.00 - (2) Usługi produkcji radiowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 6.000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Regionalny Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Przysieku konto nr: 77 9484 1150 2213 1302 2565 0001 prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Brodnicy. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego ul. Leśna 12, 87-320 Górzno. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty przed terminem składania ofert, za wyjątkiem takiego dokumentu wadialnego, który dla swojej skuteczności (możliwości skorzystania przez Zamawiającego z wadium) powinien być przedstawiony w oryginale (np. jeżeli tylko posiadanie oryginału gwarancji warunkuje możliwość skorzystania przez Zamawiającego z wadium). 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14 sierpnia 2014 roku do godz. 8:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po: a) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ oraz jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych należycie, co najmniej jedną usługę wykonania materiałów promocyjnych (reklamowych) w wysokości 100.000,00 złotych netto (słownie: sto tysięcy złotych netto).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy (Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia), zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: 1 dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. a jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia - także: oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, którego treść zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1. terminu realizacji zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty w szczególności: a) wystąpienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą, b) opóźnień w realizacji zamówienia, powstałych z przyczyn zależnych wyłącznie od Zamawiającego tj. m.in. okresem akceptacji przesłanych wzorów materiałów, c) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem lub procedurą przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności. 2. sposobu płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności od uwarunkowań dotyczących dofinansowania zamówienia ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu, czy też zmiany terminów realizacji zamówienia. 3. wysokości wynagrodzenia, które może ulec zmianie w przypadku ustawowych zmian w obowiązujących przepisach w podatku od towarów i usług zarówno zmniejszenia jak i zwiększenia tej stawki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wilga.turystyka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - ul. Parkowa 2 Przysiek, 87 - 134 Zławieś Wielka lub ul. Leśna 12, 87-320 Górzno, w godz. 8.00-15.00 od poniedziałku do piątku lub drogą pocztową..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Edukacji Ekologicznej Wilga w Górznie, ul. Leśna 12, 87-320 Górzno..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.