eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nielisz › Zakup mieszanki sortowanej kamiennej dolomitowej o granulacji 0-31,5 mm - 780 ton oraz gruzu kruszonego ceglanego betonowego ceglano - betonowego kamień twardy rozbiórkowa masa asfaltowa o granulacji 0-70 mm- 260 ton wraz z dostawą na wykonanie remontu dróg gminnych i wewnętrznych w 13 sołectwach Gminy Nielisz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Nielisz: Zakup mieszanki sortowanej kamiennej dolomitowej o granulacji 0-31,5 mm - 780 ton oraz gruzu kruszonego ceglanego betonowego ceglano - betonowego kamień twardy rozbiórkowa masa asfaltowa o granulacji 0-70 mm- 260 ton wraz z dostawą na wykonanie remontu dróg gminnych i wewnętrznych w 13 sołectwach Gminy Nielisz
Numer ogłoszenia: 263326 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nielisz , Nielisz 279, 22-413 Nielisz, woj. lubelskie, tel. 84 63 12 727, faks 84 63 12 715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/nielisz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mieszanki sortowanej kamiennej dolomitowej o granulacji 0-31,5 mm - 780 ton oraz gruzu kruszonego ceglanego betonowego ceglano - betonowego kamień twardy rozbiórkowa masa asfaltowa o granulacji 0-70 mm- 260 ton wraz z dostawą na wykonanie remontu dróg gminnych i wewnętrznych w 13 sołectwach Gminy Nielisz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup mieszanki sortowanej kamiennej dolomitowej o granulacji 0-31.5 mm - 780 ton oraz gruzu kruszonego ceglanego betonowego ceglano - betonowego kamień twardy rozbiórkowa masa asfaltowa) o granulacji 0-70 mm- 260 ton wraz z dostawą na wykonanie remontu dróg gminnych i wewnętrznych w 13 sołectwach Gminy Nielisz 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Mieszanka sortowana kamienna dolomitowa musi się mieścić w granicach granulacji 0-31.5 mm, gruz kruszony musi mieścić się w granicach 0-70mm. Lp. Miejscowość Mieszanka sortowana dolomitowa o granulacji 0-31.5 mm (ilość ton) Gruz kruszony o granulacji 0-70 mm ilość ton Razem ton 1. Deszkowice Kolonia 90 0 90 2. Gruszka Duża 40 0 40 3. Gruszka Duża Kolonia 10 0 10 4. Gruszka Mała II 100 0 100 5. Gruszka Mała I 90 0 90 6. Staw Ujazdowski Kolonia 100 0 100 7. Wólka Złojecka 60 100 160 8. Zamszany 0 90 90 9. Zarudzie (Stara Wieś) 100 0 100 10. Zarudzie (Kolonia) 70 0 70 11. Złojec I 70 0 70 12. Złojec II 50 0 50 13. Ujazdów 0 70 70 RAZEM 780 260 1040 Dostarczone materiały przez Wykonawcę, które nie będą mieścić się w granicach w.w granulacji mogą zostać nie przyjęte przez Zamawiającego jako niezgodne z warunkami specyfikacji i umowy. Wykonawca uzyska we własnym zakresie zgody od właściwych Zarządów Dróg na transport w.w materiałów ich drogami jeżeli będą ustawione na tych drogach znaki ograniczające tonaż mogących poruszać się po nich pojazdów. Wydanie towaru nastąpi przez wysłanie go przez Wykonawcę jego transportem samochodowym do miejscowości wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na drogi gminne i wewnętrzne w miejsce wskazane przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia zamówień uzupełniających zgodny z zamówieniem podstawowym, stanowiącym nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00 - Kruszywo 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy i spełnią warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy dotyczące 1posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2posiadania wiedzy i doświadczenia 3dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4sytuacji ekonomicznej i finansowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Rozpatrywane będą oferty w których Wykonawca wykaże że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej minimum 1 dostawa o charakterze i zakresie porównywalnym z zakresem opisanego wyżej zamówienia, referencje jako członka konsorcjum przy realizacji danego zamówienia będą traktowane jako własne - co do zakresu i wartości - jeżeli udowodni że przynajmniej 50% dostaw wykonał we własnym zakresie. Dowodami o których mowa wyżej są - poświadczenie z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa wyżej - załącznik zewnętrzny W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane powyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów w formie poświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Rozpatrywane będą oferty w których wykonawca przedstawi wykaz narzędzi zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - co najmniej 2 samochody samowyładowcze o ładowności co najmniej 12 ton - załącznik nr 4 z wykorzystaniem wzoru w załączeniu do niniejszej SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert w wysokości co najmniej 40 000.00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Rozpatrywane będą oferty w których Wykonawca wykaże że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej minimum 1 dostawa o charakterze i zakresie porównywalnym z zakresem opisanego wyżej zamówienia, referencje jako członka konsorcjum przy realizacji danego zamówienia będą traktowane jako własne - co do zakresu i wartości - jeżeli udowodni że przynajmniej 50% dostaw wykonał we własnym zakresie. Dowodami o których mowa wyżej są - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa wyżej - załącznik zewnętrzny W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane powyżej zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów w formie poświadczenia.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1z wykorzystaniem wzoru do SIWZ Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 1a z wykorzystaniem wzoru w załączeniu do SIWZ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 5 z wykorzystaniem wzoru

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/nielisz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nieliszu Nielisz 279 22-413 Nielisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Nielisz Nielisz 279 22-413 Nielisz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.