eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Ochrona obiektów (Hali, parkingu wielopoziomowego oraz Skate Arena), osób i mienia Centrum Widowiskowo-Sportowego Jednostka Budżetowa w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Płock: Ochrona obiektów (Hali, parkingu wielopoziomowego oraz Skate Arena), osób i mienia Centrum Widowiskowo-Sportowego Jednostka Budżetowa w Płocku
Numer ogłoszenia: 263320 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Widowiskowo-Sportowe Jednostka Budżetowa w Płocku , Plac Celebry Papieskiej 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 367 26 83, faks 24 367 26 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orlenarena.plock.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów (Hali, parkingu wielopoziomowego oraz Skate Arena), osób i mienia Centrum Widowiskowo-Sportowego Jednostka Budżetowa w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Całodobowa ochrona obiektów i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu elektronicznego z zainstalowanych kamer i urządzeń alarmowych w Centrum Widowiskowo-Sportowym J.B przy Pl. Celebry Papieskiej 1 przez trzech licencjonowanych pracowników ochrony, umundurowanych, posiadających identyfikatory, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz będących w stałym kontakcie radiowym z dyspozytorem agencji i grupą interwencyjną, posiadających ponadto własną łączność z bazą lub telefony komórkowe (łączność niezależna od istniejącej w CWS). 2. Na każdej zmianie musi być co najmniej 1 pracownik: - z dobrą znajomością obsługi komputera, potwierdzoną oświadczeniem lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu komputerowego, - przeszkolony z obsługi monitoringu i systemu sygnalizacji pożarowej, - przeszkolony z obsługi ESOK (Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta) w godzinach 6.00 - 9.00 każdego dnia. - wyposażony w dowodowy analizator wydechu posiadający aktualną legalizację i kalibrację oraz posiadający możliwość wydruku. 3. Podejmowanie interwencji przez Grupy Interwencyjne na polecenie Zamawiającego przekazywane za pośrednictwem dyspozytora agencji. Na terenie obiektów odbywają się imprezy masowe o znaczeniu ogólnoświatowym, co może być przyczyną ewentualnych ataków terrorystycznych. Samochód Grupy Interwencyjnej musi stacjonować na terenie Centrum Widowiskowo-Sportowego J.B - zorganizowanie punktu stacjonarnego dla samochodu Grupy Interwencyjnej leży po stronie Wykonawcy. Miejsce parkingowe zapewnia Zamawiający..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualna koncesja wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997r. nr 114, poz. 740 tekst jednolity Dz.U. nr 145 poz. 1221 z 26.07.2005r.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi polegające na całodobowej ochronie obiektów, osób i mienia, których wartość w wymiarze 12 miesięcy była nie mniejsza niż 200.000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że: 1.Dysponuje min. 2 oznakowanymi pojazdami wykorzystywanymi przez grupy interwencyjne operujące na terenie funkcjonowania Zamawiającego. Pod pojęciem Grupa Interwencyjna należy rozumieć formacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji 2. Dysponuje bronią na mocy Decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz zewidencjonowania broni i amunicji - Dz.U. 2011 nr 245 poz. 1462, stwierdzającą wydanie pozwolenia na broń w celu ochrony bezpieczeństwa osób i mienia 3. Posiada wdrożoną politykę bezpieczeństwa ochrony danych osobowych i tym samym spełnia wymogi wskazane w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - tekst. jedn. Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm., a w szczególności: opracował i wdrożył politykę ochrony danych osobowych, a także zastosował odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych, jak również zabezpieczył dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem; posiada zarejestrowane zbiory danych osobowych w centralnej ewidencji GIODO

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje: - nie mniej niż 10 osobami z licencją pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia wydawanej w oparciu o ustawę z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 1997r. nr 114, poz. 740 tekst jednolity Dz.U. nr 145 poz. 1221 z 26.07.2005r.) oraz nie mniej, niż 3 osobami z licencją pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia oraz legitymacją osoby dopuszczonej do posiadania broni - patrol interwencyjny - jedna osoba na zmianie; - co najmniej 3 osobami przeszkolonymi w obsłudze ESOK - jedna osoba na zmianie, a) osoba kierująca pracownikami ochrony fizycznej posiada licencję II stopnia dla pracowników ochrony fizycznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 1.200.000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw, np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Brak załącznika lub jego nie wypełnienie będzie oznaczało, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi. 4. Oświadczenie wykonawcy, że nie toczą się wobec niego żadne postępowania, mogące doprowadzić do utraty koncesji - załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Oświadczenie o zarejestrowaniu zbiorów danych osobowych w GIODO - załącznik nr 8. 7. Oświadczenie o dysponowaniu co najmniej 3 osobami przeszkolonymi w obsłudze ESOK - jedna osoba na zmianie - załącznik nr 9. 8. Kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) pozwolenia na broń wydaną na mocy Decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji stwierdzającą wydanie pozwolenia na broń w celu ochrony bezpieczeństwa osób i mienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a. wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT b. możliwość zmiany lokalizacji posterunków, c. możliwość zmniejszenia/zwiększenia ilości posterunków; d. możliwości zwiększenia liczby osób pracujących na zmianie e. terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności f. zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, g. zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orlenarena.plock.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Widowiskowo-Sportowe Jednostka Budżetowa Plac Celebry Papieskiej 1 09-400 PŁOCK.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Centrum Widowiskowo-Sportowe Jednostka Budżetowa w Płocku, Plac Celebry Papieskiej 1, 09-400 Płock, do dnia 15.07.2013 roku do godz. 09.00, pok. 141..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.