eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › budowa budynku Sądu i Prokuratury Rejonowej pod klucz w Piasecznie (bez wyposażenia w meble) wraz z zagospodarowaniem terenu i uzbrojeniem w instalacje zewnętrzne



Ogłoszenie z dnia 2005-06-07

POZYCJA 26330

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piaseczno: budowa budynku Sądu i Prokuratury Rejonowej pod klucz w Piasecznie (bez wyposażenia w meble) wraz z zagospodarowaniem terenu i uzbrojeniem w instalacje zewnętrzne

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, do kontaktów: Piotr Borkowski, ul. Kościuszki 5 lok. 75, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax 022 70 17 692, e-mail: rzp@gmina-piaseczno.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku Sądu i Prokuratury Rejonowej pod klucz w Piasecznie (bez wyposażenia w meble) wraz z zagospodarowaniem terenu i uzbrojeniem w instalacje zewnętrzne. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie stanu surowego oraz wykończeniowego, roboty wewnętrzne i zewnętrzne, wykonanie instalacj wewnętrznej zgodnie z projektem, zagospodarowanie terenu, sieci przyłącza zewnętrzne wodnokan, kanalizacji deszczowej, drogi i parkingi, drobne formy architektoniczne, basenik dekoracyjny, pochylnie dla niepełosprawnych, mur oprowy, dostawa i montaż urządzeń : dźwig osobowo- towarowy i dźwig dla niepełnosprawnych. Roboty przygotowawcze: rozbiórka istniejącego budynku oraz szaletu miejskiego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Piaseczno. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Oryginalny kod CPV: 45.21.61.12 - Sądy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych Oryginalny kod CPV: 45.22.12.44 - Kanały Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.12.44 - Roboty budowlane w zakresie kanałów Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 60.000 euro, zakres zamówienia określono w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 28.02.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 200.000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wkluczeni zgodnie z art. 24 i art 22 ustawy Prawo zamówiń publicznych i spełniający warunki określone w SIWZ: 1/Posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń o specjalizacji: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, teletechniczne, elektrycznej oraz posiadają przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników minimum 50 osób, co zostanie udokumentowane zgodnie z pkt 8.1.8 SIW. 2/ Przedstawią wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat odpowiadających charakterowi zamówienia oraz wartości nie mniejszej niż własna cena ofertowa potwierdzone referencjami lub prtokołmi odbioru robót wystawionych przez zamawiających.Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w ciągu ostanich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej dwóch zadań - obiektów użyteczności publicznej o prównywalnym zakresie i złożoności technicznej z przedmiotem zamówienia tzn. obiekt wyposażony w instalację wentylacyjną klimatyzację instalację kontroli dostępu, instalację alarmu napadowo- włamaniowego, instalacji rozgłaszania przewodowego, co zostanie udokumentowane zgodnie z pkt 8.1.9 SIWZ. 3/Przedstawią umowy przedwstępne w przypadku korzystania z podwykonawców co zostanie udokumentowane zgodnie z pkt 8.1.10 SIWZ. 4/ Przedstwaią informację z banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych i dostępnych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 4.000.000zł.przewidzianą do realizacji przedmiotowej inwestycji z której wynika, że środki są dostępne co zostanie udokumentowane zgodnie z pkt 8.1.7 SIWZ. 5/ Wykażą się obrotami średniorocznymi w wysokości nie mniejszej niż 15.000.000 zł.( dane za rok 2002r, 2003, 2004,) i wynik finansowy dodatni przynajmniej z dwóch wybranych przez wykonawcę lat( spośród 2002,2003,2004r.)co zostanie udokumentowane na podstawie pkt 8.1.6.SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: Nr 9 poz. 1934 z 14.01.2005. 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 100% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 11.07.2005, cena - 115. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.07.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.07.2005, godzina 10:15, Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 pok 76.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.