eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Przebudowa ul. 11 - go Listopada w Tarnobrzegu od ul. Św. Barbary do ronda w ul. Sienkiewicza wraz ze skrzyżowaniem z ul. Kopernika oraz remont chodników na terenie przyległym do granicy pasa drogowego w ulicy 11 - go Listopada w celu polepszenia obsługi komunikacyjnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Tarnobrzeg: Przebudowa ul. 11 - go Listopada w Tarnobrzegu od ul. Św. Barbary do ronda w ul. Sienkiewicza wraz ze skrzyżowaniem z ul. Kopernika oraz remont chodników na terenie przyległym do granicy pasa drogowego w ulicy 11 - go Listopada w celu polepszenia obsługi komunikacyjnej.
Numer ogłoszenia: 263193 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 447586 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. 11 - go Listopada w Tarnobrzegu od ul. Św. Barbary do ronda w ul. Sienkiewicza wraz ze skrzyżowaniem z ul. Kopernika oraz remont chodników na terenie przyległym do granicy pasa drogowego w ulicy 11 - go Listopada w celu polepszenia obsługi komunikacyjnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a.Przebudowę jezdni na odcinku od km: 0 + 003,00 (początek odcinka przebudowywanej jezdni) do km: 0 + 400,00 (koniec odcinka przebudowywanej jezdni), b.Przebudowę lewo i prawo stronnej zatoki dla autobusów, c.Przebudowę pasów postojowych dla samochodów osobowych na odcinku od skrzyżowania z ul. M. Kopernika do ronda w ul. Sienkiewicza, d.Przebudowa odwodnienia ulicy- wpustów ulicznych e.Remont i przebudowę istniejących chodników z częściowym ich przystosowaniem do parametrów ścieżki rowerowej na odcinku od km: 0 + 003,00 (początek odcinka remontowanych i przebudowywanych chodników) do km: 0 + 428,00 (koniec odcinka remontowanych i przebudowywanych chodników), f.Przebudowę zjazdów, g.Korektę geometrii skrzyżowań z ul. M. Kopernika i ul. Św. Barbary, h.Wymianę wpustów ulicznych wraz z przykanalikami na nowe, ponadto przebudowę wpustów ulicznych do nowej lokalizacji, i.Wymianę pokryw, pierścieni odciążających i włazów na nowe - dotyczy studni rewizyjnych na kanalizacji sanitarnej i deszczowej, j.Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wg. projektu stałej organizacji ruchu. Oznakowanie poziome jako grubowarstwowe wykonane z masy termoplastycznej. k.Usunięcie drzew i krzewów kolidujących z realizacją zamierzenia inwestycyjnego, l.Wykonanie nowych nasadzeń - drzew i krzewów ozdobnych oraz ich pielęgnacja w okresie trwania rękojmi i gwarancji udzielonej przez wykonawcę na zrealizowany przedmiot umowy (36 miesięcy), m.Przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z przebudową ulicy: oświetlenia ulicznego (w tym przestawienie niektórych słupów oświetlenia ulicznego), sieci teletechnicznej (regulacja poziomu istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej w związku ze zmianą projektowanej niwelety, wraz z wymianą na nowe ram i pokryw studni ), sieci wodociągowej, w tym przebudowa istniejącego hydrantu do nowej lokalizacji oraz zabezpieczenie istniejącego wodociągu rurą osłonową w miejscu projektowanego zjazdu publicznego, sieci gazowej - regulacja pionowa zasuwy i zaworów gazowych, ponadto wykonanie przebudowy gazociągu - o ile zajdzie taka potrzeba, która stwierdzona zostanie podczas wykonywania robót budowlanych, n.Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. wraz z załącznikami 1) projekt budowlano - wykonawczy, opracowany przez Zarządzanie i Doradztwo - Budownictwo Lądowe - mgr inż. Andrzej Klecha, 39 - 300 Mielec ul. Orzeszkowej 14, wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przedłożyć Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy a) kosztorys opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867) w wersji papierowej i elektronicznej b) szczegółowy harmonogram rzeczowo terminowo - finansowy 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, na którą składa się dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiary robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. Ustanawia się następująca hierarchię dokumentów w celu ustalenia w przypadku wątpliwości czy dany element do wykonania wchodzi w zakres niniejszego zamówienia: 1)Projekt budowlany 2)Projekt wykonawczy 3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 4)Przedmiary robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 830593,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1118581,54

  • Oferta z najniższą ceną: 1118581,54 / Oferta z najwyższą ceną: 1351831,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.