eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Wykonywanie robót geodezyjnych na terenie miasta Żory w 2015 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-22

Żory: Wykonywanie robót geodezyjnych na terenie miasta Żory w 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 263119 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie robót geodezyjnych na terenie miasta Żory w 2015 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót geodezyjnych na terenie miasta Żory w 2015 roku. Zamawiający wskazuje, że specyfikacja i charakter zamówienie powodują że na etapie sporządzania SIWZ niemożliwym jest wskazanie ilości realizowanych zleceń. Dla Zamawiającego istotnym jest, aby każda ilość zleceń objętych zamówieniem została przez Wykonawcę wykonana. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1. Podział nieruchomości: a) na dwie działki, b) wydzielenie następnych działek, c) wykonanie samego wstępnego projektu podziału bez względu na ilość działek, d) przy wydzielaniu gruntów pod drogami ( większa ilość nieruchomości przyległych do siebie ) za jedną dzieloną nieruchomość. 2. Rozgraniczenie nieruchomości lub wznowienie granic: a) do 4 punktów granicznych, b) każdy następny punkt graniczny. 3. Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, wykazu zmian danych ewidencyjnych oraz naniesienie na aktualne podkłady mapowe granic nieistniejących działek: a) wykaz synchronizacyjny lub wykaz zmian danych ewidencyjnych: - do 5 działek - od 6 do 10 działek - od 11 do 15 działek b) skartowanie na aktualne podkłady mapowe jednego punktu granicznego nieistniejącej działki. 4. Aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie działek i budynków: a) aktualizacja jednej działki w zakresie użytków, b) aktualizacja jednej działki w zakresie budynków, c) aktualizacja jednej działki w zakresie użytków i budynków d) aktualizacja każdego następnego budynku na działce. W poprzedzającym okresie 12 miesięcy zrealizowano usługi będące przedmiotem zamówienia w następujących ilościach: Ad. 1 Podział nieruchomości - 28 zleceń, Ad. 2 Rozgraniczenie nieruchomości lub wznowienie granic -2 zlecenia Ad. 3 Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, wykazu zmian danych ewidencyjnych oraz naniesienie na aktualne podkłady mapowe granic nieistniejących działek - 7 zleceń Ad. 4 Aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie działek i budynków - Zamawiający nie realizował w poprzednich latach tego typu zamówień. Wykonywanie robót geodezyjnych zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji, a w szczególności z: - Rozporządzeniem Rady Ministrów z 7.12.2004 roku w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości oraz sposobie sporządzania rodzajów dokumentów w tym postępowaniu ( DZ. U. nr 268 poz. 2663 ), - Rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z 14 kwietnia 1999 r w sprawie rozgraniczenia nieruchomości ( Dz. U. Nr 45, poz. 453), - Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. nr 38 poz. 454 ze zmianami ),.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług. Skutek - zmiana w umowie/aneks zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT II. Przyczyna/okoliczności Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, Zespół Zamówień Publicznych pok. 203 II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pok. INFORMACJA - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podział nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości a) na dwie działki, b) wydzielenie następnych działek, c) wykonanie samego wstępnego projektu podziału bez względu na ilość działek, d) przy wydzielaniu gruntów pod drogami ( większa ilość nieruchomości przyległych do siebie ) za jedną dzieloną nieruchomość..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Cena za wydzielenie następnej działki - 5
    • 3. Cena za wykonanie samego wstępnego projektu podziału - 5
    • 4. Cena za wydzielenie gruntów pod drogami (większa ilość nieruchomości przyległych do siebie) za jedną dzieloną nieruchomość - 5
    • 5. Termin płatności faktury - od dnia otrzymania faktury maksymalnie 30 dni nie krótszy jednak niż 14 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozgraniczenie nieruchomości lub wznowienie granic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozgraniczenie nieruchomości lub wznowienie granic: a) do 4 punktów granicznych, b) każdy następny punkt graniczny..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktury - od dnia otrzymania faktury maksymalnie 30 dni nie krótszy jednak niż 14 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, wykazu zmian danych ewidencyjnych oraz naniesienie na aktualne podkłady mapowe granic nieistniejących działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, wykazu zmian danych ewidencyjnych oraz naniesienie na aktualne podkłady mapowe granic nieistniejących działek: a)wykaz synchronizacyjny lub zmian danych ewidencyjnych: - do 5 działek - od 6 do 10 działek - od 11 do 15 działek b) skartowanie na aktualne podkłady mapowe jednego punktu granicznego nieistniejącej działki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktury - od dnia otrzymania faktury maksymalnie 30 dni nie krótszy jednak niż 14 dni - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie działek i budynków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie działek i budynków: a) aktualizacja jednej działki w zakresie użytków, b) aktualizacja jednej działki w zakresie budynków, c) aktualizacja jednej działki w zakresie użytków i budynków. d) Aktualizacja każdego następnego budynku na działce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktury - od dnia otrzymania faktury maksymalnie 30 dni nie krótszy jednak niż 14 dni - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.