To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2630 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Wolbrom: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Gminy Wolbrom oraz jej jednostek organizacyjnych i Samorządowej Instytucji Kultury w 2017 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 368021-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Urząd Miasta i Gminy, tel. 32 6442304 e-mail zamowienia@umigwolbrom.pl, REGON 276258055,
Wolbromski Zakład Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolbromiu, ul. Wrzosowa 18, 32-340 Wolbrom, 32 6441254, e-mail sekretariat@wodociagiwolbrom.pl, REGON 36310289000000,
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Skalska 20, 32-340 Wolbrom, tel. 32 6441075, e-mail sekretariat_mops@inteia.pl, REGON 00344574800000,
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wolbromiu, ul. Mariacka 28, 32-340 Wolbrom, tel. 32 6441069, e-mail dyrektor@zsp.wolbrom.pl, REGON 364259710000,
Dom Kultury w Wolbromiu, ul. Leśna 2, 32-340 Wolbrom, tel. 32 6441341, e-mail info@dk.wolbrom.pl, REGON 00110532700000
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolbrom , krajowy numer identyfikacyjny
276258055, ul.
ul. Krakowska
1,
32-340
Wolbrom, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
32 6442304, 6442320, faks
32 6442288, e-mail
zamowienia@umigwolbrom.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wolbrom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Postępowanie niniejsze prowadzone jest w imieniu i na rzecz wyżej wymienionych Jednostek Zamawiających przez Pełnomocnika Zamawiających Gminę Wolbrom - Urząd Miasta i Gminy Wolbrom upoważnionego do przeprowadzenia wspólnego postępowania i udzielenia zamówieniu zgodnie z art. 16 ust. 1 i ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) na podstawie udzielonych pełnomocnictw. Ilekroć w niniejszym postępowaniu mowa jest o czynnościach dokonywanych przez Zamawiającego - uprawnionym do dokonywania tych czynności jest Pełnomocnik Zamawiających. Dane Pełnomocnika Zamawiających: Nazwa: Gmina Wolbrom - Urząd Miasta i Gminy Wolbrom Adres: ul. Krakowska 1, 32 - 340 Wolbrom Telefon: +48/32 6442304, 6442320 Strona internetowa: www.wolbrom.pl Godziny urzędowania: poniedziałek: 10:00 - 18:00, środa: 8:00 - 16:00 wtorek, czwartek, piątek: 7:00 - 15:00 Dane do kontaktu w sprawie prowadzonego postępowania: Nazwa: Referat Zamówień Publicznych Adres: ul. Krakowska 1, 32 - 340 Wolbrom Faks: +48/32 7065359 E-mail: zamowienia@umigwolbrom.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Gminy Wolbrom oraz jej jednostek organizacyjnych i Samorządowej Instytucji Kultury w 2017 roku.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP.271.2.46.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż) oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 dla potrzeb Gminy Wolbrom oraz jej jednostek organizacyjnych i Samorządowej Instytucji Kultury w 2017 roku dla zapewnienia ciągłości działania Gminy. Ilość i asortyment zapotrzebowania na paliwa płynne wynosi: dla Urzędu Miasta i Gminy do 8 500 l ON i 2.500 PB95, dla Wolbromskiego Zakładu Wodociągów, Kanalizacji, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolbromiu do 88 000 l ON i 8 000 l PB95, dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wolbromiu do 7 000 l ON i 3 200 l PB95, dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wolbromiu do 300 l PB95, dla Dom Kultury w Wolbromiu do 1 300 l PB95. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
09132100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT425646.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 528849.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.