eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Wykonanie modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków miasta Olszyna etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Lubań: Wykonanie modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków miasta Olszyna etap I
Numer ogłoszenia: 263089 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lubaniu , ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464340, fax. 075 6464321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatluban.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków miasta Olszyna etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: etap I - obejmuje swoim zakresem czynności analizę pobranych materiałów z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaniu oraz modernizację kompleksową ewidencji gruntów i budynków miasta Olszyna w zakresie granicy zewnętrznej obrębu, granicy terenów PKP SA, granicy terenów Lasów Państwowych, wraz z założeniem niezbędnej osnowy pomiarowej , badanie ksiąg wieczystych w/w terenów. Etap I. Zadanie: Analiza pobranych materiałów z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaniu oraz wykonanie modernizacji kompleksowej ewidencji gruntów i budynków miasta Olszyna. Zakres prac do wykonania: a) zgłoszenie pracy i pobranie materiałów z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lubaniu - zwanego dalej Ośrodkiem, b) szczegółowa analiza pobranych materiałów, c) przeprowadzenia badania ksiąg wieczystych prowadzonych dla obszaru jednostki ewidencyjnej, d) wznowienie i pomiar granic : - obrębu, - działek PKP SA , - działek Lasów Państwowych , e) skompletowanie wyników w/w prac w operacie w podziale na zasoby: . bazowy .użytkowy .przejściowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000 zł słownie: dwa tysiące złoty

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonywania zamówienia. 3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia 4.Nie podlegający wykluczeniu z postępownia o udzielenie zamówienia: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne a art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt 1-4 2. Podlegają wykluczeniu postępowania na podstawie art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych 3.Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia ofert osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba,że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4.Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5.Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeeniem art 26 ust 3 Prawa zamówień publicznych. 6Nie wnieśli wadium , w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty , załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wypełniony i podpisany b)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu c)wykaz załączników dołączonych do oferty: d) wzór umowy- zaakceptowany W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada uoprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: e)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaania ofert: f) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych domumentów rejestrowych g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotnelub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składaania ofert: i) wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń określonych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleeneie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, oraz załączsenie dokumentów potwierdzających, żę te usługi zostały wykonane należycie: wymagane jest złożenie dokumentów potwierdzających wykonanie: - przymajmniej jednej usługi , odpowiadającej swoim rodzajem etapu I Rzeczowego zakresu prac, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto j) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca k)informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie l) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynnosci: m) dokumenty stwierdzające ,że osoby, które b ędą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: n)informację banku lub spółdzxie3lczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, [potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 100 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaania ofert: ) polisę , a wprzypadku jej braku inny dokumment potwierdzający,żę wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł p)oświadczenie wykonawcy- zawierające informacje odnośnie danych personalnych osób przewidzianej na stanowisko Koordynatora nadzorującego wykonywanie usługi oraz realizację postanowień umownych ze strony wykonawcy, w przypadku wyboru złożonej przez niego oferty: g) oświadczenie Wykonawcy- zawierające informacje odnośnie danych personalnych osoby przewidzianej do reprezentowania wykonawcy w trakcie rozpatrywania uwag zgłaszanych do wyłożonego projektu- zgodnie z art.24a ust. 7 Pgik r) wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatluban.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubaniu ul. Mickiewicza 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubaniu ul. Mickiewicza 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.