eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usuwanie szkód powodziowych oferty częściowe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-06

Kraków: Usuwanie szkód powodziowych oferty częściowe.
Numer ogłoszenia: 263055 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych oferty częściowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oferta częściowa Nr 25 Usuwanie szkód powodziowych na rzece Szreniawa w km 16+000 - 17+390 m.Kuchary gm. Nowe Brzesko, powiat proszowicki. Zakres robót obejmuje: -Wykoszenie porostów traw, ręcznie ze skarp rzeki, porost gęsty, twardy z wygrabieniem -Usunięcie powalonych drzew (wiatrołomu) z koryta rzeki o obwodzie 40 -300 cm i długości ok.10 - 20m z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie -Ręczne ścinanie , krzaki i podszycia, porost gęsty wzdłuż rzeki z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie -Ręczne usunięcie zatorów w dnie rzeki (gałęzie, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie -Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,60.m3, grunt kategorii III usunięcie zatorów w dnie rzeki, ścięcie nawisów ziemnych ze skarp rzeki, udrożnienie dna rzeki z rozplantowaniem wzdłuż skarp rzeki, szerokość dna od 8,0-6,0m -Wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych, kiszki, Fi.20+20.cm, grunt kategorii III, wykonanie z brzegu -Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,15.m3, grunt kategorii III - wykop pod ubezpieczenie skarp rzeki narzutem na wyściółce faszynowej -Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, leżącej wzdłuż krawędzi skarp, kategoria gruntu I-IV -Wykonanie wyściółek z faszyny, grubość warstwy 25.cm -Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego - zabudowa wyrwy w skarpie rzeki Oferta częściowa Nr 26 Usuwanie szkód powodziowych w prawym wale rzeki Skawinki, śluza Nr 5 w km 3+700, m. Skawina, gm. Skawina, powiat krakowski Zakres robót obejmuje: Roboty będą polegać na naprawie uszkodzonej pokrywy stalowej na przyczółku wlotowym oraz odbudowie uszkodzonego rowu odpływowego - zabudowa wyrwy, usunięcie przetamowań, usunięcie powalonych drzew i roślinności korytowanie, rozbiórka uszkodzonych ubezpieczeń, wykonanie bruku na skarpach i narzutu kamiennego w dnie, wykonanie palisad, naprawa uszkodzonej skarpy odwodnej - uzupełnienie ubytków ziemi z zagęszczeniem i obsiewem mieszanką traw. UWAGA. W cenie ofertowej należy skalkulować transport wewnętrzny związany z koniecznością przerzutu materiałów przez wał w sposób gwarantujący jego nieuszkodzenie. Większość prac możliwa jest do wykonania jedynie w sposób ręczny z uwagi na brak dojazdu. Oferta częściowa Nr 27 Usuwanie szkód powodziowych w prawym wale potoku Sosnówka w km 1+830-1+850, 1+950-1+970, m. Facimiech gm. Skawina, powiat krakowski Zakres robót obejmuje: Roboty będą polegać na naprawie uszkodzonego korpusu prawostronnego obwałowania potoku Sosnówka. Zakres prac będzie obejmował: wykoszenie roślinności, usunięcie zakrzaczeń z zagospodarowaniem we własnym zakresie, zdjęcie darniny z wywozem, wyznaczenie miejsca poboru ziemi o parametrach odpowiednich do wbudowania w wał, odspojenie ziemi z miejsca poboru ziemi i transport w miejsce wbudowania w wał, przygotowanie podłoża - korytowanie, schodkowanie, wbudowanie dowiezionej ziemi w nasyp z warstwowym zagęszczeniem ubijakami mechanicznymi, plantowanie ziemi, rekultywacja miejsca poboru ziemi, humusowanie i obsiew mieszanką traw. Do Wykonawcy będzie należeć obowiązek dokonania wszelkich ewentualnych uzgodnień w tym na korzystanie z dróg. Należy skalkulować w cenie ofertowej ewentualną konieczność wykonania tymczasowych dróg technologicznych (w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych). Oferta częściowa Nr 28 Usuwanie szkód powodziowych na potoku Sidzinka w km 0+000 - 0+100 m. Kraków, gm. Kraków, powiat m. Kraków Zakres robót obejmuje: -Roboty ziemne,odtworzenie koryta (wykop, formowanie skarp, plantowanie ) -Wykonanie ubezpieczenia skarp cieku płytami betonowymi typu mała krata o wymiarach 90x60x10 cm, pasem o szerokości 180 cm -Wykonanie opaski brzegowej z podwójnej kiszki faszynowej 2xO25cm u podnóża skarpy cieku -Wykonanie narzutu kamiennego w dnie na geowłókninie filtracyjnej -Wykonanie palisady.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 100 000 zł. każda, /dotyczy oferta częściowa Nr 25/, lub wykonali co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 30 000 zł. każda, /dotyczy oferta częściowa Nr 26,27,28/, Roboty w zakresie regulacji i konserwacji rzek ,potoków w zakresie budowy i modernizacji wałów przeciwpowodziowych odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty te zostały wykonane z godnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności 1 koparką .Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą ,że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a w szczególności 1 Osobę posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych ,która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, składając stosowne oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przedłoży opłacone ubezpieczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Zaakceptowany projekt umowy 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 8. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.9.Kosztorys ofertowy 10.oświadczenie o ubezpieczeniu budowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks). 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1, Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia, dotyczące Wykonawcy; b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa. e) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §2 ust.1 f) zmian technicznych i technologicznych (roboty zamienne) g) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy h) zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego b) zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót. c) koniecznością wykonania robót zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Solidarności Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.