eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarszyn › Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Zarszyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-22

Zarszyn: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Zarszyn
Numer ogłoszenia: 262953 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388326 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zarszyn, ul. Bieszczadzka 74, 38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie, tel. 13/ 4671038, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Zarszyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi - Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Zarszyn. 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług komunalnych na ternie Gminy Zarszyn, polegających na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, obejmujących następujące miejscowości: Bażanówka, Długie, Jaćmierz, Jaćmierz-Przedmieście, Nowosielce, Odrzechowa, Pastwiska, Pielnia, Posada Jaćmierska, Posada Zarszyńska i Zarszyn. Zameldowanych na pobyt stałych w Gminie Zarszyn na dzień 30 czerwca 2014 r. jest 9354 mieszkańców. Z danych wynikających ze złożonych deklaracji wynika, że odbieraniem odpadów komunalnych objętych zostanie około 7800 osób, które zamieszkują w ok. 2450 gospodarstwach domowych na terenie 11 sołectw. 2)Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i transport: 2.1) zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych (kod odpadu: 20 03 01) zgromadzonych w workach z budynków mieszkalnych wystawianych na trasie odbioru w ilości około 450 Mg 2.2)segregowanych odpadów komunalnych, w ilości ok. 300 Mg, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach i wystawianych na trasie odbioru, podzielonych na następujące frakcje: a)szkło i opakowania szklane, (kod odpadu: 20 01 02, 15 01 07) b)tworzywa sztuczne, metale, i opakowania wielomateriałowe,(kod odpadu: 15 01 02,15 01 04,15 01 05, 15 01 06, 20 01 39, 20 01 40) c)papier i makulatura, (kod odpadu: 15 01 01, 20 01 01) d)odpady zielone ulegające biodegradacji, w ilości ok. 20 Mg(kod odpadu: 20 02 01) 2.3)Innych odpadów, tj. : - odpadów wielkogabarytowych zbieranych dwa razy w roku, w ilości ok. 70 Mg ( kod odpadu: 20 03 07) - odpadów budowlano-remontowych i rozbiórkowych gromadzonych w kontenerach KP -7, w ilości szacowanej ok. 30 Mg (kod odpadu: 17 01 01, 17 01 07, 17 02 02, 17 02 03) Podana ilość odpadów stanowi wielkość orientacyjną i zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów. 2.4)Wszystkie rodzaje odpadów musza być odbierane w sposób selektywny, tak aby nie mieszać ze sobą poszczególnych frakcji odpadów 3) Odpady odbierane z terenu gminy będą gromadzone w następujących urządzeniach: a)worki o pojemności 60 L i 120 L, b)kontenery/pojemniki o pojemności od 1.1 do 7 m3 . Odpady będą gromadzone w workach z folii LDPE i znakowane napisami określającymi rodzaj gromadzonych odpadów oraz dodatkowo posiadać umieszczone czytelne nadruki zawierające kod paskowy identyfikujący jednoznacznie właściciela nieruchomości. 4)Worki do gromadzenia odpadów komunalnych posiadać będą następujące kolory: a)żółty na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe, b)zielony na szkło i opakowania szklane, c)niebieski na papier i makulaturę, d)brązowy na odpady zielone ulegające biodegradacji, e)czarny na odpady niesegregowane (zmieszane). 5)Odbiór odpadów komunalnych odbywać się będzie w sposób następujący: a)zmieszane odpady komunalne (worek czarny) odbierane będą dwa razy w miesiącu, b)odpady segregowane (worek żółty, zielony, niebieski) raz w miesiącu c)odpady zielone ulegające biodegradacji (worek brązowy) odbierane będą z uwzględnieniem potrzeb i warunków sanitarno - porządkowych.. 6)Odpady wielkogabarytowe odbierane będą dwa razy w roku - przed sezonem letnim i przed sezonem zimowym zgodnie z ustalonym harmonogramem. 7)Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomości zamieszkałych w dni powszednie w ten sam dzień tygodnia tj. środy, a w wypadku gdy w tym samym dniu przypada dzień wolny od pracy w następny dzień po dniu wolnym zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Zamawiającego w terminie 7 dni od podpisania umowy. 8)Odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe powstałe w wyniku prowadzenia drobnych robót nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do starosty, zgromadzone w kontenerach KP-7 należy odebrać z punktu selektywnego zbiórki odpadów zlokalizowanego w Zarszynie przy ul. Cichej 21, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. 9)Miejsca odbioru odpadów: Odpady na czas odbioru przez Wykonawcę mają znajdować się poza terenem nieruchomości przy drogach publicznych lub wewnętrznych wyznaczonych do przejazdu pojazdu odbierającego odpady komunalne wg załączonej do niniejszej SIWZ mapki wskazującej sieć dróg przebiegających przez teren gminy Zarszyn. Ze względu na to, że odbiór i transport odpadów odbywał się będzie po sieci dróg zlokalizowanych na terenie gminy Zarszyn, w skład których wchodzą drogi : krajowa, wojewódzkie, powiatowe i gminne, koniecznym będzie dostosowanie pojazdów do warunków terenowych. Znaczną ilość stanowią drogi wewnętrzne o szerokości ok. 3 m. Kalkulując tabor samochodowy przeznaczony do wykonywania usług odbioru i transportu odpadów należy uwzględnić powyższe warunki. 10)Trasa przejazdu Wykonawcy naniesiona została na mapę poglądową stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ i wynosi około 143 km. 11)Zakazuje się mieszania odpadów zmieszanych z zebranymi selektywnie. 12)Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych wynikającym z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tę okoliczność dokumentację (np. notatkę, oświadczenie, zdjęcia ) umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Wykaz numerów identyfikujących właściciela nieruchomości wraz z dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, Wykonawca niezwłocznie przekaże Zamawiającemu. 13)Podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania wszystkich odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych z terenu gminy Zarszyn do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów wskazanej dla Regionu Południowo-Zachodniego w wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Podkarpackiego uchwalonym uchwałą Nr XXIV/409/12 z dnia 27 sierpnia 2012 r. Sejmiku Województwa Podkarpackiego. 14) Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady komunalne zmieszane i selektywnie zebrane umieszczone w workach i wystawione przez właściciela nieruchomości w każdej ilości. 15)Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości i porządki w trakcie odbierania odpadów komunalnych, a w szczególności do zebrania odpadów leżących obok pojemników (worków). 16)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez pojazdy odbierające odpady. 17)W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi dysponować sprawnymi specjalistycznymi środkami technicznymi przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów w sposób wykluczający mieszanie się odpadów: - co najmniej jeden pojazd przystosowany do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - co najmniej jeden pojazd przystosowany do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - co najmniej jeden pojazd przystosowany do odbierania odpadów bez frakcji kompaktującej. - przynajmniej jeden pojazd o DMC do 3,5 tony do odbierania odpadów z nieruchomości położonych przy wąskich drogach z utrudnionym dojazdem. Konstrukcja pojazdów zabezpieczyć ma przed rozwiewaniem, rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowaniem oddziaływania czynników atmosferycznych na odpady. Wyposażyć się w urządzenia techniczne do identyfikacji i ewidencji odbioru worków za pomocą kodów kreskowych, które będą drukowane w formacie Code 39 (kody będą miały dł. max.16 znaków, zawierających informacje o rodzaju worka, kliencie i kolejnym numerze), utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych. Zapewnić w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Zarszyn bazy magazynowo -transportowej. Baza powinna być legalnie urządzona z zachowaniem przepisów ustawy Prawo Budowlane, przepisów ustawy Prawo w Wodne. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard sanitarny usług oraz będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa ochrony zgodnie z wszystkimi wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013, poz. 122). 18)Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów sanitarnych i ochrony środowiska, dotyczących odbierania i transportu odpadów komunalnych. 19)Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: a) potwierdzoną kartę przekazania odpadów komunalnych, b)kwity wagowe, c)dane z odczytu kodów kreskowych w postaci pliku o określonej przez Zamawiającego strukturze format xml. d)informacje wynikające z obowiązujących przepisów prawa. e)raporty GPS pracy sprzętu z każdego dnia, w którym świadczona była usługa - na każdorazowe żądanie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TRANSPRZĘT Czesław Grządziel, Zabłotce 51, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155503,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144604,44

  • Oferta z najniższą ceną: 144604,44 / Oferta z najwyższą ceną: 234900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.