eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Gdynia: Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 262919 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236581 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni, ul. Witomińska 76, 81-311 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 660-89-50, faks 0-58 660-89-69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiot zamówienia składa się z 3 (trzech) części: I. Część pierwsza obejmuje wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Witomińskiej, stanowiących w szczególności pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), ziemia i kamienie z wykopów pod groby (kod odpadu: 17 05 04 - gleba i ziemia w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03) oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). Zamawiający dopuszcza ustawienie przez Wykonawcę własnych kontenerów i pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. Szczegóły dotyczące miejsc i ilości kontenerów lub pojemników zostaną uzgodnione odrębnym porozumieniem. W odniesieniu do części pierwszej zamówienia: 1)odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach o pojemnościach: 7 m3 , 8 m3 i 9 m3 , 2)Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca wskazane przez Zamawiającego 2 kontenerów o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01), 3)w dniach od 16.10. do 06.11.2014r., Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 5 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3, 8 m3 lub 9 m3, 4)w dniach od 01.01 do 07.01, od 10.04 do 23.04, od 22.05 do 28.05 oraz od 11.12 do 31.12.2014r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3, 8 m3 lub 9 m3, 5)w ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z cmentarza, utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ponownego ich ustawienia na terenie cmentarza, 6)szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu odpadów z poszczególnych kontenerów w następującej ilości: a) kontener 7 m3 - 160 wywozów, b) kontener 8 m3 - 190 wywozów, c) kontener 9 m3 - 70 wywozów, d). kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 100 wywozów, Podane powyżej ilości wywozów oszacowane zostały na podstawie danych z poprzednich okresów i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania. II. Część druga obejmuje wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Spokojnej, stanowiących w szczególności pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), ziemia i kamienie z wykopów pod groby (kod odpadu: 17 05 04 - gleba i ziemia w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03) oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). Zamawiający dopuszcza ustawienie przez Wykonawcę własnych kontenerów i pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. Szczegóły dotyczące miejsc i ilości kontenerów lub pojemników zostaną uzgodnione odrębnym porozumieniem. W odniesieniu do części drugiej zamówienia: 1)odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach o pojemności 8 m3, 2)Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 1 kontenera o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01), 3)w dniach od 16.10 do 06.11.2014 r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 8 m3, 4)w dniach od 01.01 do 07.01, od 10.04 do 23.04, od 22.05 do 28.05 oraz od 11.12 do 31.12.2014r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 2 dodatkowych kontenerów o pojemności 8 m3, 5)w ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z cmentarza, utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ponownego ich ustawienia na terenie cmentarza, 6)szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu odpadów z poszczególnych kontenerów w następującej ilości : a) kontener 5 m3 (z przeznaczeniem do gromadzenia i wywozu gruzu) - 30 wywozów, b) kontener 8 m3 - 130 wywozów. Podane powyżej ilości wywozów oszacowane zostały na podstawie danych z poprzednich okresów i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania. III. Część trzecia obejmuje wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Kosakowie przy ulicy Rzemieślniczej, stanowiących w szczególności pozostałości po sprzątaniu grobów i ich otoczenia (kod odpadu: 20 02 - odpady z ogrodów i parków, w tym z cmentarzy), ziemia i kamienie z wykopów pod groby (kod odpadu: 17 05 04 - gleba i ziemia w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03) oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów nagrobków (kod odpadu 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów). Zamawiający dopuszcza ustawienie przez Wykonawcę własnych kontenerów i pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. Szczegóły dotyczące miejsc i ilości kontenerów lub pojemników zostaną uzgodnione odrębnym porozumieniem. W odniesieniu do części trzeciej zamówienia: 1)odpady gromadzone są obecnie w stanowiących własność Zamawiającego kontenerach o pojemnościach: 7 m3 i 8 m3, 2)Wykonawca zobowiązany będzie na czas realizacji zamówienia do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 1 kontenera o pojemności 5 m3 z przeznaczeniem na gromadzenie i wywóz gruzu (kod odpadu 17 01 01), 3)w dniach od 16.10 do 06.11.2014r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejsca i w ilości wskazanej przez Zamawiającego do 3 dodatkowych kontenerów o pojemności 7 m3 lub 8 m3, 4)w dniach od 01.01 do 07.01, od 10.04 do 23.04, od 22.05 do 28.05 oraz od 11.12 do 31.12.2014r. Wykonawca zobowiązany będzie na wniosek Zamawiającego do dostarczenia i ustawienia na terenie cmentarza w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 1 dodatkowego kontenera o pojemności 7 m3 lub 8 m3, 5)w ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu napełnionych kontenerów z cmentarza, utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ponownego ustawienia kontenerów na cmentarzu, 6)szacuje się, że w okresie wykonywania zamówienia Wykonawca dokona wywozu odpadów z poszczególnych kontenerów w następującej ilości: a) pojemność 5 m3 - 5 wywozów, b) pojemność 7 m3 - 40 wywozów, c) pojemność 8 m3 - 100 wywozów. Podane powyżej ilości wywozów oszacowane zostały na podstawie danych z poprzednich okresów i mogą ulec zmianie w zależności od zapotrzebowania. Postanowienia wspólne: 1.Usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4, świadczone będą każdorazowo na zlecenie Zamawiającego. Zlecenia składane będą drogą telefoniczną w godzinach 700-1500 od poniedziałku do soboty (dotyczy cz. 1 i 2 zamówienia) oraz w godzinach 700 -1500 od poniedziałku do piątku (dotyczy cz. 3 zamówienia). 2.W przypadku braku możliwości złożenia zlecenia drogą telefoniczną (np. awaria linii, brak połączenia), zlecenia składane będą za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego potwierdzenia odebrania zlecenia drogą elektroniczną lub faksem. 3.Wykonanie usługi, z zastrzeżeniem o którym mowa w pkt. 4, winno się odbyć: 1)w odniesieniu do części pierwszej zamówienia: najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego (t.j. od poniedziałku do soboty) po dniu zgłoszenia w godz. 700-1900, 2)w odniesieniu do części drugiej zamówienia: najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego (t.j. od poniedziałku do soboty) po dniu zgłoszenia w godz. 700-1500, 3)w odniesieniu do części trzeciej zamówienia: najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego (t.j. od poniedziałku do piątku) po dniu zgłoszenia w godz. 700-1500 4.W dniach znacznego zwiększenia liczby osób odwiedzających cmentarze tj: 4.1.od 01.01.2014 r. do 07.01.2014 r., 4.2. od 10.04.2014 r. do 23.04.2014 r., 4.3. od 22.05.2014 r. do 28.05.2014 r., 4.4. od 16.10.2014 r. do 06.11.2014 r., 4.5. od 11.12.2014 r. do 31.12.2014 r. Wykonawca zobowiązany będzie do: wskazania osoby, której zadaniem będzie bezpośredni nadzór nad realizacją usługi w ścisłej współpracy z Zamawiającym do czasu zakończenia wywozu w powyższych okresach, bieżącego wywozu zapełnionych kontenerów, bez konieczności zachowania trybu określonego w pkt. 1-3, przyjmowania zleceń i wywozu odpadów w godz. od 600 do 2200, na wypadek gdyby Zamawiający uznał iż jest to konieczne. 5.Każdorazowy wywóz winien być odnotowany w rejestrze wywozów prowadzonym przez Zamawiającego i poświadczony przez Wykonawcę. 6.Wykonawca winien zabezpieczyć tabor niezbędny do realizacji zamówienia. 7.Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy i wykonywania zamówienia do dysponowania stałą dostępną dla Zamawiającego łącznością telefoniczną, (co najmniej 2 numery telefoniczne) faksem oraz pocztą elektroniczną do przyjmowania zleceń na usługi. Poczta elektroniczna musi być obsługiwana w programie pozwalającym na potwierdzenie odbioru otrzymanej wiadomości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Witomińskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe CLEAN-BUD Sp. j. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska, ul. Amona 76, 81-601 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 143300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Gdyni przy ulicy Spokojnej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno Porządkowych SANIPOR Sp. z o.o., ul. Sportowa 8, 81-300 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39470,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39470,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego położonego w Kosakowie przy ulicy Rzemieślniczej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno Porządkowych SANIPOR Sp. z o.o., ul. Sportowa 8, 81-300 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37345,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37345,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37345,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51050,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.