Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-16
Suwałki: ZAMÓWIENIE NR1/GOPS/2008 PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĄCYCH SIĘ ORAZ DOWÓZ POSIŁKÓW NA TERENIE GMINY SUWAŁKI
Numer ogłoszenia: 262858 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach , ul. Tadeusza Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 569 61 34, faks 0-87 569 61 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: htt://www.gmina.suwalki.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAMÓWIENIE NR1/GOPS/2008 PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI UCZĄCYCH SIĘ ORAZ DOWÓZ POSIŁKÓW NA TERENIE GMINY SUWAŁKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW W FORMIE DRUGIEGO DANIA DLA DZIECI UCZĄCYCH SIĘ WRAZ Z TRANSPORTEM WLICZONYM W KOSZTY ZAMÓWIENIA W OKRESIE OD 12 STYCZNIA 2009 R. DO 31 GRUDNIA 2009 R. Z PRZERWĄ OD 01 CZERWCA 2008 R. DO 13 WRZEŚNIA 2008 R. LICZBA DZIECI OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM WYNOSIĆ BĘDZIE OKOŁO 125. DOSTAWA POSIŁKÓW PRZEZ PIĘĆ DNI W TYGODNIU (TJ. W DNI NAUKI W SZKOLE). ZAMÓWIENIE NIE PRZEKRACZAJĄCE KWOTY 206.000 EURO..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, przynajmniej przez l rok usługi polegające na przygotowywaniu i wydawaniu posiłków o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto rocznie, z podaniem wartości, dat wykonania, odbiorców usługi wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana z należytą starannością. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj.z 2007 r. Dz. U. Nr 223 po1655 oraz z 2008 r. Dz. U. Nr 171 poz. 1058 z późn. zm ) 6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły ,, spełnia - nie spełnia. 9. Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów w cz. VIII SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, każdy Wykonawca musi wykazać, że spełnia warunki określone w art. 22 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć: 1. Ofertę (odpowiednio wypełniony i podpisany formularz stanowiący załącznik Nr l ) wraz z oświadczeniem o zdolności Wykonawcy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, składane na podstawie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Parafowany wzór umowy ( załącznik Nr 2 ). 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie części wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności objętej w niniejszym zamówieniu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności ( dotycząca prowadzonej działalności gospodarczej ). 7. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, przynajmniej przez l rok usługi polegające na przygotowywaniu i wydawaniu posiłków o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto rocznie, z podaniem wartości, dat wykonania, odbiorców usługi wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie zamówienia z należytą starannością. 8. Dokumenty stwierdzające, że kuchnia w której będą produkowane posiłki spełnia warunki SANEPIDU określone przepisami o produkcji żywności. Z treści dołączonego dokumentu ma jasno wynikać, że produkcja i sprzedaż dań gorących nie jest oparta na mrożonych wyrobach kulinarnych poddawanych obróbce termicznej w kuchence mikrofalowej. 9.Dokumenty składane należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gmina.suwalki.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SUWAŁKACH
UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 71.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2008 godzina 11:00, miejsce: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SUWAŁKACH UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 71.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 10 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na III kwartał 2024 dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu wolnego lokalu mieszkalnego Nr 7 w budynku przy ul. Sejneńskiej 39 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy infrastruktury w budynku Zespołu Szkół nr 6 w Suwałkach
- Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż ulic wojewódzkich na terenie Miasta Suwałki - 2 części
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego.
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. rtm. Witolda Pileckiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- "Kompleksowa organizacja czterech wyjazdów pozaregionalnych (poza województwo świętokrzyskie) dla maksymalnie 12 osób w ramach projektu realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach".
- "Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich"
- Wykonanie usługi cateringowej na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego-Wydział Nauk Społecznych
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Przedszkola Publicznego nr 1 i nr 2 w Kamieniu Pomorskim
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Szpitala Ogólnego w Kolnie
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.