eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › usługa pełnienia Nadzoru konserwatorskiego przy realizacji zadaniaPrace konserwatorskie i budowlane obiektów dawnego KL Auschwitz I - bloki o nr inw. A-2 i A-3



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Oświęcim: usługa pełnienia Nadzoru konserwatorskiego przy realizacji zadania: Prace konserwatorskie i budowlane obiektów dawnego KL Auschwitz I - bloki o nr inw. A-2 i A-3
Numer ogłoszenia: 262826 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8432022, faks 033 8431934.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.auschwitz.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa pełnienia Nadzoru konserwatorskiego przy realizacji zadania: Prace konserwatorskie i budowlane obiektów dawnego KL Auschwitz I - bloki o nr inw. A-2 i A-3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pełnienie nadzoru konserwatorskiego ze strony zamawiającego nad przeprowadzanymi robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi w/w bloków, Budynki o nr. inw. A-2 i A-3 to murowane, piętrowe bloki mieszkalne dla więźniów, zachowane jako obiekty rezerwatowo-ekspozycyjne. Wchodzą one w skład zespołu budynków wzniesionych w latach 1916-1918 przez władze austriackie. W 1939 roku zostały one zajęte przez Niemców, a rok później znalazły się w obrębie utworzonego na tym terenie obozu Auschwitz I. W tym czasie przekształcono je i dostosowano do pełnienia nowych funkcji. Bloki A-2 i A-3 zachowały po dziś dzień historyczną formę i oryginalny charakter. Wewnątrz budynków, w poszczególnych pomieszczeniach, które w okresie funkcjonowania obozu pełniły różne funkcje (pomieszczenia mieszkalne dla więźniów funkcyjnych i dla pozostałych więźniów, ubikacje, umywalnie, komory gazowe do dezynfekcji ubrań), zachowały się oryginalne kolorowe warstwy malarskie, posadzki betonowe oraz podłogi drewniane. Ponadto w budynkach zidentyfikowano liczne oryginalne elementy pochodzące z czasów funkcjonowania obozu: stolarka okienna i drzwiowa, elementy ceramiczne (ceramika sanitarna, umywalnie, miski ustępowe, piece kaflowe) oraz elementy metalowe (instalacja wodna, instalacja kanalizacji sanitarnej, balustrada, elementy systemu spustowego przy górnopłukach)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.31.22.00 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 11500 ,- PLN 00/100 (słownie: jedenaścietysięcypięćset PLN 00/100)- 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmujących swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy wymagają posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się: 1.2.1. wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie następujących usług nadzoru konserwatorskiego nad wykonaniem prac konserwatorskich lub kierowania pracami konserwatorskimi w budynkach wpisanych do rejestru zabytków : co najmniej 3 usług nadzoru lub kierowania pracami z zakresu konserwacji nawarstwień malarskich ściennych o łącznej konserwowanej powierzchni nawarstwień nie mniejszej niż 1000 m2,. co najmniej 3 usług nadzoru lub kierowania pracami związanymi z konserwacją elewacji ceglanej, przy czym jedna z realizacji o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2, co najmniej 3 usług nadzoru lub kierowania pracami związanymi z konserwacją elementów metalowych co najmniej 3 usług nadzoru lub kierowania pracami związanymi z konserwacją ceramiki co najmniej 3 usług nadzoru lub kierowania pracami zwianymi z konserwacją posadzek mineralnych lub innych powierzchni wykonanych z zapraw mineralnych oraz przynajmniej 1.2.2 posiadaniem uprawnień przez .wszystkie osoby, które będą pełnić nadzór konserwatorski nad poszczególnymi zakresami prac, do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich lub badań konserwatorskich, określone w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków ruchomych (Dz. U. 150 poz. 1579), tj. tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyta co najmniej 12-miesięczna praktyka zawodowa w zakresie konserwacji i badania zabytków po ukończeniu tych studiów lub kwalifikacje uzyskane przed pojawieniem się tego rozporządzenia, określone w jego § 13. w tym co najmniej jedna osoba, pełniąca nadzór nad pracami z zakresu konserwacji nawarstwień malarskich ściennych, musi posiadać uprawnienia rzeczoznawcy Ministra Kultury w zakresie opieki nad zabytkami, określone w § 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 10.05.2004r. w sprawie rzeczoznawców Ministra Kultury w zakresie opieki nad zabytkami (Dz.U.124 poz132) w dziedzinie: malarstwo 1.2.3 posiadaniem odpowiedniego doświadczenia uzyskanego w przeciągu ostatnich trzech lat: co najmniej 18 miesięcy w nadzorowaniu lub kierowaniu pracami z zakresu konserwacji nawarstwień malarskich ściennych, co najmniej 12 miesięcy w nadzorowaniu lub kierowaniu pracami związanymi z konserwacją elewacji ceglanej co najmniej 6 miesięcy w nadzorowaniu lub kierowaniu pracami związanymi z konserwacją elementów metalowych co najmniej 6 miesięcy w nadzorowaniu lub kierowaniu pracami związanymi z konserwacją ceramiki co najmniej 12 miesięcy w nadzorowaniu lub kierowaniu pracami zwianymi z konserwacją posadzek mineralnych lub innych powierzchni wykonanych z zapraw mineralnych 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wyrażającej się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub działalności wykonywanej osobiście (obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia) na sumę gwarancyjną równą co najmniej cenie ofertowej brutto; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 p.z.p., Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i spełniania wymagań formalnych, o których mowa w niniejszej siwz wg. formuły spełnia bądź nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków wskazanych w niniejszej siwz spowoduje wykluczenie wykonawcy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ , oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 niniejszej SIWZ, informację o zakresie prac powierzonych podwykonawcom, o których mowa w punkcie II. 6 siwz w przypadku wykonywania zamówienia przy pomocy podwykonawców. oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem, dokumentów potwierdzających, że osoby, o których mowa w pkt. d, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia; d. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodnie z pkt III/1.2.2), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. e. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług nadzoru, konserwatorskiego nad wykonaniem prac konserwatorskich lub kierowania pracami konserwatorskimi w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości , zakresu, daty i miejsca wykonania oraz danych dotyczących prac konserwatorskich oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że te prace zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą zawierać wszystkie informacje potwierdzające spełnienie warunków wskazanych w punkcie III./ 1.2.1);. f. oświadczenie wykonawcy, że posiada odpowiednie doświadczenie określone w punkcie III/1.2.3 g. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający (zgodnie z punktem III/1.3.), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub działalności wykonywanej osobiście na sumę gwarancyjną równą co najmniej cenie ofertowej brutto.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.auschwitz.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, 32-603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, budynek administracyjny, Dziennik podawczy (parter, pokój nr 6).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: XI Priorytet Kultura i dziedzictow kulturowe/Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.