eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-05

Kłobuck: Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku
Numer ogłoszenia: 262817 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235775 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kłobuckiego związanych z rejestracją pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. Dostawa obejmuje tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi:a)o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.),b)wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585). c)w ilości zgodnej z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, przy czym Zamawiający planuje, iż ilość zamówionych tablic w okresie wykonania umowy nie będzie wyższa niż:- samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe, zwyczajne, indywidualne, zabytkowe w ilości 11 000 szt.,-motocyklowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe w ilości 650 szt.,-motorowerowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe w ilości 500 szt.Podane ilości tablic rejestracyjnych są szacunkowe i stanowią górną granicę do jakiej Zamawiający będzie nabywał poszczególne rodzaje tablic w ramach niniejszej zamówienia. Zamawiający oświadcza, że zamówi tablice wymienione powyżej w ilości łącznej nie mniejszej niż 85% podanych ilości.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt, na czas trwania umowy pojemniki (skrzynie itp.) wielokrotnego użytku do składowania zwróconych tablic rejestracyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zwróconych tablic rejestracyjnych na podstawie protokołu sporządzonego przez Zamawiającego i do złomowania zwróconych tablic rejestracyjnych w sposób gwarantujący niemożność ich powtórnego użycia. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru tablic zwróconych na podstawie protokołu sporządzonego przez Zamawiającego.Protokolarny odbiór zwróconych tablic rejestracyjnych składowanych w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku odbywać się będzie w terminach wskazanych przez Zamawiającego.W przypadku zmiany przepisów w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy partiami na własny koszt i ryzyko do siedziby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku, ul. Ks. Skorupki 46, 42-100 Kłobuck.Zamówienie na dostawy tablic rejestracyjnych Wykonawca realizował będzie partiami w terminach i ilościach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie jego rodzajowo-ilościowego zamówienia składanego w formie elektronicznej za pośrednictwem programu do zarządzania zamówieniami na tablice rejestracyjne. Wykonawca zobowiązuje się zaopatrzyć Wydział Komunikacji i Transportu w Kłobucku w program do zarządzania zamówieniami na tablice rejestracyjne działający na systemie co najmniej Windows XP,7 z licencją na użytkowanie w/w programu zawierający co najmniej:-możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również na wtórniki z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej,-automatyczną weryfikację wyróżników już wykorzystanych-tj. zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach np. ponownym zamówieniem tego samego numeru,- ewidencję zamówień,-bazę danych wszystkich dostępnych wyróżników - wynikających z przepisów Ministerstwa Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2013 r. poz. 710 z późn. zm.). Zamawiający przewiduje, że będzie składał zamówienia nie częściej niż 2 razy w miesiącu przy czym zamówienia na wtórniki tablic realizowane będą w zależności od bieżących potrzeb.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać tablice rejestracyjne w następujących terminach:a)dostawa tablic indywidualnych i wtórników w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia,b)dostawa wszystkich pozostałych tablic rejestracyjnych w terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego opakowania i zabezpieczenia tablic rejestracyjnych od miejsca załadunku do miejsca przeznaczenia.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości i trwałości dostarczonego towaru i zapewnia, że będzie on wolny od wad oraz będzie spełniać wszelkie wymagania określone przez Zamawiającego, a także określone przez obowiązujące przepisy prawne.Wykonawca na dostarczone tablice rejestracyjne udziela gwarancji jakości na okres 36 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego sporządzonego po otrzymaniu każdej partii dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.10.00 - Glin .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • H.I.K. Orginal sp. z o. o., ul. Głowackiego 4, 42-690 Tworóg, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138530,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63757,05

  • Oferta z najniższą ceną: 63757,05 / Oferta z najwyższą ceną: 67588,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.