eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › Usuwanie pojazdów z terenu Powiatu Złotowskiego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Złotów: Usuwanie pojazdów z terenu Powiatu Złotowskiego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym
Numer ogłoszenia: 262800 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236414 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotowie, Al. Piasta 32, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2633220, faks 067 2632802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie pojazdów z terenu Powiatu Złotowskiego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów (całodobowo przez 7 dni w tygodniu) z dróg z terenu Powiatu Złotowskiego na parking prowadzony przez Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie- ul. Za Dworcem 3a, na podstawie dyspozycji uprawnionych podmiotów wydanej zgodnie z art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2012, poz. 1137 ze zm.). 2. Wielkość zamówienia: 1) 65 szt. pojazdów usuniętych z drogi, w tym: - rower lub motorower - 3 sztuki, - motocykl - 3 sztuki, - pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 50 sztuk, - pojazd o dop. masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t - 3 sztuki, - pojazd o dop. masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t - 3 sztuki, - pojazd o dop. masie całkowitej powyżej 16 t - 3 sztuki. 2) 8 szt. pojazdów wobec, których może nastąpić odstąpienie od usunięcia, w tym: - rower lub motorower - 1 sztuka, - motocykl - 1 sztuka, - pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 3 sztuki, - pojazd o dop. masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t - 1 sztuka, - pojazd o dop. masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t - 1 sztuka, - pojazd o dop. masie całkowitej powyżej 16 t - 1 sztuka. 3.Termin wykonania zamówienia - każdorazowo wg potrzeb zgłaszanych przez podmioty wydające dyspozycję usunięcia pojazdu wymienione w art. 130a ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym w okresie obowiązywania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) wykonania każdej dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi wydanej przez uprawniony podmiot w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym i umieszczenia go na parkingu strzeżonym wskazanym przez Zamawiającego, b) przybycia na miejsce wskazane przez wydającego dyspozycję usunięcia pojazdu w maksymalnym czasie do 50 minut, a w nocy lub w warunkach zimowych i innych trudnych warunkach atmosferycznych - w maksymalnym czasie do 90 minut, c) przygotowania pojazdu i jego części (jeżeli zostały oddzielone od pojazdu) do załadunku i holowania, d) załadunku pojazdu i jego części (jeżeli zostały oddzielone od pojazdu), e) uporządkowania miejsca zdarzenia z odpadów szkła, metalu i innych części pojazdu lub jego ładunku, nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych (np. Straży Pożarnej), f) dojazdu z pojazdem transportowanym lub holowanym na wyznaczony przez Zamawiającego parking strzeżony, g) rozładunku i zaparkowania pojazdu na miejscu wyznaczonym przez osobę przyjmującą pojazd na parking strzeżony, h) przekazania Dyspozycji usunięcia pojazdu osobie odbierającej pojazd oraz ustalenia stanu faktycznego i wyposażenia przekazanego pojazdu wspólnie z osobą odbierającą pojazd, potwierdzonego sporządzonym Protokołem, i) na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, w przypadku ustania przyczyny jego zatrzymania - odstąpienia od usunięcia pojazdu, j) świadczenia usługi pojazdami podanymi w wykazie pojazdów załączonym do oferty, k) świadczenia usługi pojazdami posiadającymi aktualne okresowe badanie techniczne określone w art. 81 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz posiadać obowiązkową polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu, l) wskazania przez Wykonawcę numeru telefonu komórkowego i zapewnia jego dostępności przez całą dobę w całym okresie świadczenia usługi. W przypadku zmiany numeru telefonu Wykonawca powinien poinformować o zmianie z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem, m) po trzykrotnej nieudanej próbie skontaktowania się z Wykonawcą w celu wydania dyspozycji usunięcia pojazdu lub odmowie przyjęcia takiej dyspozycji przez wykonawcę, organ uprawniony do wydania dyspozycji usunięcia pojazdu ma prawo wydać taką dyspozycję innemu podmiotowi. W takim przypadku różnicę kosztów ponosi Wykonawca, n) ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w ofercie za usunięcie pojazdów z drogi nie mogą być wyższe niż obecnie obowiązujące maksymalne ceny określone przez ustawodawcę zgodnie z art. 130a ust. 6a ustawy Prawo o ruchu drogowym, o) Wykonawca będzie wystawiał fakturę za każde usunięcie pojazdu z drogi lub za koszty powstałe w wyniku wydania dyspozycji usunięcia pojazdu, a następnie odstąpienia od jego usunięcia. Fakturę wraz Protokołem przekazania pojazdu na parking Wykonawca przedkłada w Wydziale Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Złotowie, 5. Uwagi ogólne: Wykonawca będzie naliczał opłaty za usunięcie pojazdu w wysokości określonej w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO NAPRAWA Karol Worona, ul. 1 Maja 16, 64-965 Okonek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26922,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37540,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.