Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-31
Sejny: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Międzynarodowe Centrum Dialogu w Krasnogrudzie - rewitalizacja zabytkowego zespołu dworskiego
Numer ogłoszenia: 262774 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja POGRANICZE , ul. Piłsudskiego 37, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 087 5650369, faks 087 5650369 wew. 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogranicze.sejny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Międzynarodowe Centrum Dialogu w Krasnogrudzie - rewitalizacja zabytkowego zespołu dworskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu: Międzynarodowe Centrum Dialogu w Krasnogrudzie - rewitalizacja zabytkowego zespołu dworskiego 2.Pełnienie nadzoru inwestorskiego realizowane będzie w oparciu o dokumentację techniczną wykonaną przez zespół autorski pod kierunkiem arch. Rafała Winiewicza oraz pozwolenia na budowę: Nr 43/2005 z dnia 30.05.2005 r., Nr 56/2007 z dnia 25.04.2007 r. wydane przez Starostwo Sejneńskie jak również w oparciu o Pozwolenia wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Białymstoku Delegatura w Suwałkach. Wykonawca robót zostanie wyłoniony w przetargu nieograniczonym na Rewitalizację Zabytkowego Zespołu Dworskiego w Krasnogrudzie Numer ogłoszenia: 244946 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009 3.Dane dotyczące obiektów i terenu : 2.1 Rewaloryzacja konserwatorska zabytkowego budynku dworu w Krasnogrudzie - wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-448 - o powierzchni zabudowy 451,8 m2, powierzchni użytkowej 685,0 m2 i kubaturze 3 934,0 m3, z jego przystosowaniem dla potrzeb edukacyjnych Fundacji Pogranicze. 2.2 Odbudowa budynku dawnej oficyny dworskiej o powierzchni zabudowy 202,0 m2, powierzchni użytkowej 415,3 m2 i kubaturze 1 608,0 m3. 2.3 Rozbudowa i adaptacja budynku dawnych ptaszników o powierzchni zabudowy 132,4 m2, powierzchni użytkowej 172,3 m2 i kubaturze 887,7 m3, dla potrzeb zaplecza i prowadzenia warsztatów twórczych. 2.4 Wykonanie uzbrojenia terenu w sieci wodociągowe i kanalizacyjne oraz przyłączy sieci centralnego ogrzewania z budynku oficyny do budynku dworu i budynku ptaszników jak również przebudowa zasilania elektrycznego. 2.5 Zagospodarowanie terenu zabytkowego parku dworskiego wpisanego do rejestru zabytków pod numerem A-454 poprzez: - usunięcie powalonych i chorych drzew oraz dokonanie nasadzeń w ilościach określonych w przedmiarze - (tj. zabezpieczenia, rekonstrukcja i konserwacja zieleni w zabytkowym parku dworskim). - wykonanie dróg dojazdowych i utwardzeń terenu o nawierzchni brukowej i żwirowej. - budowę fragmentu ogrodzenia i dwóch bram wjazdowych. - budowę oświetlenia terenu z lampami parkowymi. - budowę pomostu drewnianego. 2.6 Pierwsze wyposażenie budynków w asortymencie i ilościach opisanych w przedmiarze robót. 4. Szczegółowy zakres robót zawiera załączona dokumentacja projektowa, przedmiary robót i szczegółowa specyfikacja techniczna (dostępne na stronie internetowej zamawiającego wraz z kompletną SIWZ dla prowadzonego równolegle postępowania przetargowego na wyłonienie Wykonawcy).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Fundacji Pogranicze nr 95 1240 3363 1111 0000 2800 3579 w Banku PKO SA II O/Suwałki w terminie do dnia 12.08.2009 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w biurze Fundacji Pogranicze, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w biurze Fundacji Pogranicze, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki muszą zostać złożone ww. formy wadium. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w biurze Fundacji Pogranicze, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki 3.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale 10 SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - Wykonawca składa sformułowane przez siebie oświadczenie. 3.Aktualna(-e) informacja(-e) z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie(-a) właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 2 i załącznik nr 3, 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w przedmiotowym zamówieniu według załącznika nr 4 a) Kierownik zespołu - musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika zespołu inspektorów nadzoru lub menadżera/kierownika projektu. b) Inspektor Nadzoru Robót Konstrukcyjno-Budowlanych - musi posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadanie co najmniej 2 lat doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót prowadzonych na budynkach wpisanych do rejestru zabytków. c) Inspektor Nadzoru Robót Sanitarnych - musi posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r ( tj.Dz.U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadać, co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót. e) Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych i Elektroenergetycznych- musi posiadać następujące kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r ( tj.Dz.U. z 2006 r, Nr 156, poz 1118 z póżn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - posiadać, co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy lub kierownika robót. f) Inspektor Nadzoru Konserwatorskiego w zakresie zabytkowej zieleni parkowej - musi posiadać kwalifikacje, potwierdzone pisemnie przez wojewódzkiego konserwatora zabytków. g) w przypadku gdy Inspektor Nadzoru Robót Konstrukcyjno-Budowlanych posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika zespołu nadzoru/kierownika projektu może pełnić jednoosobowo funkcje wymienione w pkt 6a) i 6b) Wraz uprawnieniami budowlanymi należy dołączyć zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualną na dzień składania ofert - w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wymaga się pisemnego zobowiązania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wszystkie w/w osoby wskazane do wykonywania zamówienia muszą biegle władać językiem polskim. W innym przypadku Wykonawca musi zapewnić stałą obsługę tłumacza. 7.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego lub nadzoru inwestorskiego przy budowie, rozbudowie lub przebudowie co najmniej 1 lub 2 budynków o charakterze użyteczności publicznej o łącznej powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1.400 m2. Z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - według załącznika nr 5. 8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa równoważne dokumenty wymienione w pkt. 2, 3, 4 zgodnie z SIWZ Rozdział 7..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogranicze.sejny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Pogranicze, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki , fax - 087 565 03 69.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Pogranicze, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki - Biuro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane w ramach Projektu /Międzynarodowe Centrum Dialogu w Krasnogrudzie - rewitalizacja zabytkowego zespołu dworskiego/ współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG i/lub Norweskiego Mechanizmu Finansowego - Umowa Finansowa Nr 84/PL0346/EOG/NMF/2009 z dnia 05.05.2009 r..
INNE PRZETARGI SEJNY
- Ośrodek Kultury Sejny - zakup i montaż windy, podłogi oraz wyposażenia do rozbudowanej części budynku.
- Zakup sprzętu medycznego z podziałem na dwa zadania Zadanie nr 1. Zakup videokolonoskopu HD - 1 szt. Zadanie nr 2. Zakup szafy do suszenia i przechowywania endoskopów - 1 szt.
- Przebudowa drogi gminnej Dziedziule - Klejwy - Michnowce nr 101739 B w formule "zaprojektuj i wybuduj",
- Przebudowa dróg Konstantynówka Burbiszki nr 102226 B; Radziuszki p. wieś nr 102263 B i Posejny - Posejanka nr 102261 B
więcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie oferty edukacyjnej poprzez rozbudowę budynku Zespołu Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Myślenicach
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ NADZÓR AUTORSKI W RAMACH ZADANIA POLEGAJĄCEGO NA REMONCIE BUDYNKU PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH UL. SANDOMIERSKA 106
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa ulic Wileńska, Mielczarskiego, Aleja Wojska Polskiego, Warmińska w Braniewie
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pn.: Przebudowa drogi powiatowej 2605G Czersk - Śliwice na odcinku Złotowo - granica powiatu chojnickiego
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.