eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadaniaWykonanie oświetlenia części ulicy ul. Komunardów i ul. W. Sikorskiego w Świdnicy (na odcinku od przejazdu kolejowego PKP do skrzyżowania z droga krajową nr 35) wraz z demontażem istniejącego na tym odcinku oświ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Świdnica: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Wykonanie oświetlenia części ulicy ul. Komunardów i ul. W. Sikorskiego w Świdnicy (na odcinku od przejazdu kolejowego PKP do skrzyżowania z droga krajową nr 35) wraz z demontażem istniejącego na tym odcinku oświetlenia i naprawą nawierzchni.
Numer ogłoszenia: 262771 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, fax. 074 8523110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: Wykonanie oświetlenia części ulicy ul. Komunardów i ul. W. Sikorskiego w Świdnicy (na odcinku od przejazdu kolejowego PKP do skrzyżowania z droga krajową nr 35) wraz z demontażem istniejącego na tym odcinku oświetlenia i naprawą nawierzchni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar robót obejmuje teren pasa drogowego części ul. Komunardów i ul. Sikorskiego dz. nr 200(1, 200(2, 2, 3, 4 i 17Obręb Śródmieście, będące własnością Gminy Miasto Świdnica. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenie fragmentu ulicy ul. Komunardów i W. Sikorskiego w Świdnicy (na odcinku od przejazdu kolejowego PKP do skrzyżowania z droga krajową nr 35) wraz z demontażem istniejącego na tym odcinku oświetlenia i odtworzeniem nawierzchni w istniejącej strukturze. Ze względu na planową przebudowę układu drogowego w rejonie skrzyżowania ul. Esperantystów , zadanie będzie realizowane dwuetapowo. I etap - odcinek ul. Komunardów oraz Sikorskiego od ul. Komunardów do ul. Letniej, II etap - od ul. Letniej do ul. Esperantystów. Projektowane oświetlenie należy zasilić kablem oświetleniowym YAKY 5 x 25 mm2 z istniejącego obwodu kier. -Wysepka- z szafki nr SO-67. Do budowy oświetlenia zastosować: -oprawy o parametrach SELENIUM typu SGP340 SON-150KII FG SP -źródła światła SON-150 -słupy aluminiowe typu SAL 9 dz wkopywane -wysięgniki jednoramienne typu WŁ-1(1,2(4,2(5 Istniejące oświetlenie ulicy Komunardów -Sikorskiego na odcinku od torów PKP do drogi krajowej należy zdemontować. Zadanie będzie realizowane dwuetapowo. I etap - odcinek ul. Komunardów oraz Sikorskiego od ul. Komunardów do ul. Letniej, II etap - od ul. Letniej do ul. Esperantystów. W okresie od zakończenia I etapu do demontażu słupów w ramach II etapu należy je tymczasowo zasilić przewieszką..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane wadium w kwocie 5000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych,w szczególności poprzez: a)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej trzech zamówień o wartości robót netto 60.000 każde, związanych z wykonaniem oświetlenia terenów publicznych, w szczególności dróg lub układania sieci nN w pasach drogowych oraz dysponowanie kadrą techniczną posiadającą wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży elektrycznej. Wykaz wykonanych prac powinien być sporządzony zgodnie z załączonym wzorem. Jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to należy wykazać prace spełniające w.w wymagania zrealizowane w tym okresie. c)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 - Prawo Zamówień Publicznych; d)prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych (CPV-453116110-9). e)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadanie środków lub zdolności kredytowej na sfinansowanie zamówienia, f)posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły:SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie treści oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt 12 SIWZ oraz złożyć: 1) wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej -załącznik nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 2 do oferty;W przypadku, gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 3 do oferty; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 do oferty; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do oferty; 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert - załącznik nr 6 do oferty; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w.w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku. (Dz.U. Nr 87, poz.605) 7) wykaz kadry technicznej i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy- załącznik nr 7 do oferty wg wzoru nr 1; 8) dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia tj odpowiednio : uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej - załącznik nr 8 do oferty, 9) wykaz wykonanych w ostatnich pięciu lat co najmniej trzech zamówień o wartości robót netto 60.000 każde, związanych z wykonaniem oświetlenia terenów publicznych, w szczególności dróg lub układania sieci nN w pasach drogowych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót budowlanych, referencje). Jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to za ten okres. . - załącznik nr 9 do oferty wg wzoru nr 2; 10) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 100.000, zł- załącznik nr 10 do oferty; UWAGA: W przypadku złożenia oferty wspólnej, polisę dołączają wszyscy wykonawcy, każdy w wysokości nie mniszej niż 100 000 złotych. 11) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 100.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 11 do oferty; 12) Umowy lub projekty umów podwykonawczych, Wykonawca dołączy do oferty celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 14 lutego 2003r. Nr 49 poz. 408).- załącznik nr 12 do oferty; 13) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 13 do oferty; 14) harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 14 do oferty; 15) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 15 do oferty; 16) dowód wniesienia wadium - załącznik nr 16 do oferty; 17) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 17 do oferty. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, z treści której wynika iż odpowiadają solidarnie za zobowiązania i wskazują lidera konsorcjum. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt 7 ust. 1÷6 oraz 10 z tym, że polisa może być wystawiona łącznie dla wszystkich wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Przetargów (pok. 124) 58-100 Świdnica ul. Armii Krajowej 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Przetargów (pok. 124) 58-100 Świdnica ul. Armii Krajowej 49.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.