eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racula › Przebudowa, modernizacja i termomodernizacja budynku Izby Wytrzeźwień Etap II- dobudowa wiatrołapu z klatką schodową przy ul. Rodła 6 dz. nr 404/1 w Raculi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Racula: Przebudowa, modernizacja i termomodernizacja budynku Izby Wytrzeźwień Etap II- dobudowa wiatrołapu z klatką schodową przy ul. Rodła 6 dz. nr 404/1 w Raculi.
Numer ogłoszenia: 262699 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 217946 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Wytrzeźwień, ul. Rodła 6, Racula, woj. lubuskie, tel. 068 3214900, fax 068 3214001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, modernizacja i termomodernizacja budynku Izby Wytrzeźwień Etap II- dobudowa wiatrołapu z klatką schodową przy ul. Rodła 6 dz. nr 404/1 w Raculi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, modernizacja i termomodernizacja budynku Izby Wytrzeźwień Etap II- dobudowa wiatrołapu z klatką schodową przy ul. Rodła 6 dz. nr 404 /1 w Raculi. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowane przez Pracownię Projektową AJK w Zielonej Górze Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR) oraz dokumentację projektową stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. 3. Wyszczególnienie prac zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik Nr 9 do niniejszej SIWZ; 4. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie: a. rozbiórek konstrukcji betonowych - plac, chodnik i opaska przed budynkiem (5,9m3) ; b. robót ziemnych (19m3); c. ław żelbetowych ( 2m3) oraz ścian fundamentowych z bloczków betonowych (3,3m3) wraz z izolacja poziomą i pionową (63m2); d. ścian i ścianek z pustaków ceramicznych (58,8m2); e. wieńców oraz schodów wewnętrznych z płytą stropową żelbetową (3,5m3); f. posadzek (32,3m2) i okładzin schodów (12,1m2); g. więźby dachowej (1,7m3) wraz pokryciem z blachodachówki (64,5m2) i obróbkami; h. stolarki okiennej i drzwiowej ( 15,2m2); i. wewnętrznych robót wykończeniowych - okładziny z płyt GK, tynki, szpachlowanie i malowanie (115m2) j. zewnętrznego ocieplenia i elewacji ścian wraz z robotami wykończeniowymi (60m2). 5. Uwaga! Wszelkie nazwy własne użyte w niniejszej SIWZ należy traktować jako wskazanie parametrów jakościowych i należy je rozumieć jako takie lub równoważne. 6. Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć kosztorys ofertowy w układzie ilość przedmiarowa wg załączonego do SIWZ kosztorysu ofertowego ( załącznik Nr 9 do SIWZ) x cena jednostkowa = wartość ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku); 7. W oparciu o kosztorys ofertowy, o którym mowa w pkt 1.8 SIWZ Wykonawca sporządzi wyszczególnienie elementów stanowiących podstawę do rozliczenia wykonania robót wg formularza Zbiorczej Tabeli Elementów Rozliczeniowych stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ; Wyliczony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy będzie nierozłącznym elementem Zbiorczej Tabeli Elementów Rozliczeniowych . Cena zaoferowana przez Wykonawcę musi zawierać w sobie nośniki koszów dla okresu wykonania zamówienia. 8. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.22 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków społecznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 69921.97 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo- Malarski Jan Jakuboszczak, Zbąszyńska 4, 64-225 Kopanica, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 69.921,97
  • Oferta z najniższą ceną: 69.921,97 oferta z najwyższą ceną: 73.768,27
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.