Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-22
Brzeszcze: Obsługa przepompowni ścieków Bugaj Bagno w Brzeszczach w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 262693 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeszcze , ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7728500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeszcze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa przepompowni ścieków Bugaj Bagno w Brzeszczach w 2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Informacje ogólne: Przedmiotem zamówienia jest obsługa 1 szt. głównej pompowni ścieków Bugaj Bagno oraz 1 szt pompowni przydomowej w rejonie ul. Bugaj 8 Pompownie posiadają systemy sygnalizacyjne przekazujące informacje o stanie urządzeń za pomocą łączy GSM do Ośrodka monitoringu znajdującego się na terenie Zakładu Oczyszczania Ścieków w Brzeszczach przy ul. Św. Wojciecha 56. Informacje o awariach pompowni będą przekazywane wykonawcy przez: - pracowników Agencji Komunalnej obsługujących monitoring - pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Brzeszcze - służby porządkowe - mieszkańców a także będą pozyskiwane przez wykonawcę. Zakres I objęty stawką ryczałtową wykonanie czynności serwisowo - konserwacyjnych 1.Prowadzenie stałego telefonicznego punktu umożliwiającego kontakt i wymianę informacji całodobowo przez wszystkie dni tygodnia 2.Przyjmowanie zgłoszeń awarii pompowni ścieków 3.Świadczenie stałej gotowości do zabezpieczania i usuwania uszkodzeń i awarii niezwłocznie od chwili ich zgłoszenia. 4.Prowadzenie kart pompowni według załączonego wzoru i przekazywanie ich zamawiającemu 2 razy w roku tj. na koniec czerwca i na koniec grudnia 5.Bieżące oczyszczanie krat 6.Wywóz skratek na składowisko odpadów komunalnych 7. Utrzymywanie we właściwym stanie technicznym powierzonych urządzeń przepompowni i instalacji w które są wyposażone oraz obiektów np budynków, ogrodzeń, zabezpieczeń, terenów zielonych w granicach pompowni 8. Zgłaszanie zamawiającemu zauważonych uszkodzeń urządzeń, których usunięcie wykracza poza zakres określony w Zakresie I Wykonawca musi uzyskać uprzednio pisemną zgodę zamawiającego na ich usunięcie. Dopuszcza się formę elektroniczną 9.Okresowe, zgodnie z instrukcjami obsługi przeglądy, konserwacje i regulacje zespołów i podzespołów zainstalowanych w pompowniach, a w szczególności: 1. bezpieczników głównych pompowni x1 w miesiącu; 2. wyłącznika głównego x1 w miesiącu; 3. zabezpieczenia różnicowo prądowego 1x w miesiącu; 4. sterowania auto-ręczny 1x w miesiącu; 5. pompy zatopionej 2x w miesiącu; 6.instalacji zasilającej, sterowniczej i sygnalizacyjnej 7.instalacji hydraulicznej 8.czyszczenie z tłuszczów oraz mycie w środku zapobiegającym się ich nadmiernemu osadzaniu sygnalizatorów pływakowych wg potrzeby; nie rzadziej, niż 1x w miesiącu UWAGA: Wykonawca ma określić cenę w formie ryczałtu na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę, np. koszty energii w trakcie konserwacji, składowania odpadów, dojazdu itp. Zakres II nie objęty stawką ryczałtową wykonanie robót związanych z usuwaniem awarii w pompowniach 1. Wymiana elementów instalacji hydraulicznej ( zawory przelotowe, zawory zwrotne, inne elementy armatury) 2. Wymiana elementów instalacji elektrycznej zasilającej 3. Wymiana elementów automatyki sterowniczej 4. Naprawa, bądź wymiana pomp tłocznych, silników pomp, sond 5. Naprawa, bądź wymiana elementów ogrodzeń i urządzeń zabezpieczających.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga złożenia w ofercie: Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować zrealizowanie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej jednej usługi utrzymania pompowni .Wartość zrealizowanej usługi musi stanowić wartość nie mniejszą niż 20 000,00 zł brutto, w ramach jednej umowy w ciągu jednego roku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga opłaconej polisy OC Wykonawcy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest w związku z prowadzoną działalności związaną z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby kwota ubezpieczenia nie była niższa, niż 20.000 PLN Warunkiem spełnienia wymagania jest posiadanie polisy i załączenie jej kserokopii.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 78
- 2 - wartość roboczogodziny za wykonanie II zakresu - 20
- 3 - czas przystąpienia do usuwania awarii od chwili zgłoszenia - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeszcze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeszczach ul. Kościelna 4, pok. nr 208.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat lub Informatorium urzędu Gminy w Brzeszczach, ul. Kościelna 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.