eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Przegląd i czyszczenie separatorów oraz osadników wód opadowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-24

Radomsko: Przegląd i czyszczenie separatorów oraz osadników wód opadowych
Numer ogłoszenia: 262682 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222548 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, faks 044 6854513, 6854521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd i czyszczenie separatorów oraz osadników wód opadowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) usługa polegająca na przeglądach i czyszczeniu separatorów oraz osadników wód opadowych wraz z wywozem i przekazaniem do utylizacji odpadów wytworzonych podczas czyszczenia instalacji i wymiany wkładów filtrujących w instalacjach wymienionych w dodatku nr 7 do SIWZ, b) usługa polegająca na wymianie filtrów w separatorach wymienionych w dodatku nr 7 do SIWZ wykonywana będzie na odrębne zlecenie w zależności od potrzeb. Do zakresu usługi należy : 1). Przegląd separatorów (I w ciągu 2 tygodni od dnia podpisania umowy, II w październiku 2010 r.) obejmuje : a)ocenę stopnia obciążenia instalacji szlamem i substancjami ropopochodnymi b)zewnętrzną kontrolę elementów wyposażenia c)ocenę poprawności działania każdej instalacji d)spisanie dla każdej instalacji protokołu z wykonanego przeglądu i dokonanie wpisu w książkę eksploatacji, e) założenie książki eksploatacji separatora w przypadku jej braku. 2). I czyszczenie instalacji separatorów, osadników w okresie: do 30 dni od podpisania umowy : dodatek nr 7 do SIWZ - tabela- poz. Lp. od 1do 13, II czyszczenie w miesiącach listopad 2010 r. lub marzec 2011 r.: dodatek nr 7 do SIWZ - tabela - poz. Lp. od 1 do 13, które obejmuje: a)usunięcie zawartości osadnika i separatora, b)mycie elementów wewnętrznych (pakiety, filtry, pływaki, ściany wewnętrzne) oraz usunięcie popłuczyn, c)ocenę stanu technicznego zbiorników (powłok) oraz elementów wewnętrznych separatora, d)ocena stanu zużycia wkładów filtrujących i ich kwalifikacja do wymiany podczas następnego czyszczenia instalacji; e)spisanie protokołu z wykonanych prac oraz dokonanie wpisu w książkę eksploatacji separatora. Uwaga: na podstawie przeglądu przeprowadzonego w miesiącu październiku Zamawiający podejmie decyzję, które urządzenia wymagać będą czyszczenia w miesiącu listopadzie 2010r., a które dopiero w miesiącu marcu 2011 r. 3) Wymiana filtrów w separatorach wymienionych w dodatku nr 7 do SIWZ wykonywana będzie w zależności od rzeczywistych potrzeb na podstawie odrębnego zlecenia Zamawiającego. 4) wywóz i przekazanie do utylizacji specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją odpadów wytworzonych podczas czyszczenia instalacji separatorów i ewentualnej wymiany wkładów filtrujących. Wykaz urządzeń objętych usługą znajduje się w dodatku nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEPARATOR SERVICE Sp.z o.o., ul. Gen. Okulickiego 4, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84096,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67593,48

  • Oferta z najniższą ceną: 67593,48 / Oferta z najwyższą ceną: 180695,62

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.