eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › REMONT POŚREDNI MOTORÓWKI MAGDA I WRAZ Z DOKOWANIEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Szczecin: REMONT POŚREDNI MOTORÓWKI MAGDA I WRAZ Z DOKOWANIEM
Numer ogłoszenia: 262659 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Szczecinie , pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4403423, 4403523, fax. 091 4403441.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POŚREDNI MOTORÓWKI MAGDA I WRAZ Z DOKOWANIEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont jednostki pływającej mot. MAGDA I zgodnie z niżej przedstawionymi uwagami i specyfikacją remontową. DANE JEDNOSTKI PŁYWAJĄCEJ: 1. Motorówka (kadłub stalowy). 2. Długość całkowita - 16,18 m 3. Szerokość - 4,28 m 4. Zanurzenie maksymalne - 1,65 m 5. B R T - 42,70 ton 6. Napęd: zespół napędowy: Delfin silnik spalinowy SW 680 o mocy 121 kW + przekładnia redukcyjno nawrotna SR 16,5 7. Prąd stały 24 / 220 V 8. Klasyfikator - PRS, numer rejestru - 620249 UWAGI: 1. Wszystkie materiały i części zamienne potrzebne do wykonania remontu, dostarcza Wykonawca remontu. 2. Całość prac wykonywana będzie pod nadzorem Polskiego Rejestru Statków, odbiory i inspekcje organizowane będą przez Wykonawcę remontu. Koszty nadzoru klasyfikacyjnego PRS pokrywa Zamawiający. 3. Wycena prac musi obejmować wszystkie, poszczególne pozycje specyfikacji remontowej. W przypadku braku wyceny któregokolwiek punktu, oferta będzie uważana jako niezgodna ze specyfikacją remontową. SPECYFIKACJA REMONTOWA: Poz Opis prac Cena robocizny Cena materiałów Razem 1. Przyjęcie jednostki do remontu oraz zabezpieczenie pod względem BHP i p.poż. Podstawienie trapu, zabezpieczenie energii elektrycznej (przyjąć 20 kW/dobę), zabezpieczenie w niezbędny sprzęt p.poż. 2. Wydokowanie statku (43 BRT), postój na doku i po pracach remontowych zwodowanie jednostki. 3. Kadłub - wykonać pomiar grubości poszycia, przyjąć 100 punktów pomiarowych w miejscach wskazanych przez PRS . a. Wymiana poszycia kadłuba w miejscach skorodowania oraz nadmiernego zużycia. Przyjąć do wymiany: 4m kw x 8 mm. b. Do wymiany poszycia kadłuba przyjąć de i montaż izolacji oraz szalunku na powierzchni 4 m kw. c. Kadłub część podwodną i pas linii wodnej 100 m kw oczyścić z zastosowaniem piaskowania w klasie SA-1, oraz przedstawić do oględzin dla PRS i armatora. MALOWANIE - wykonać w warunkach zgodnie z zaleceniem producenta farb 1. I warstwa - 100 mikrometrów SIGMA COVER 630 lub odpowiednik z atestami powierzchnia - 100 m kw ____________________________________________ 1. II warstwa - 100 mikrometrów SIGMA COVER 510 lub odpowiednik z atestami powierzchnia - 100 m kw ___________________________________________ 1. III warstwa - 100 mikrometrów SIGMA PLANE ECOL ANTIFOULING lub odpowiednik z atestami powierzchnia - 100 m kw d. Skale zanurzenia dziób, rufa, śródokręcie LB i PB, , nazwy statku na dziobie i rufie PB i LB, port macierzysty, czyszczenie i malowanie podstawowe w ramach czyszczenia kadłuba, dodatkowo malować 2 x razy farbą białą - SIGMA TOPACRYL FINISH RAL 9003 lub odpowiedni zamiennik z atestami. 4. Kadłub - część nadwodną 80 m kw oczyścić z zastosowaniem piaskowania w klasie SA-1 oraz przedstawić do oględzin dla PRS i armatora. Malowanie - wykonać w warunkach zgodnych z zaleceniem producenta farb: I warstwa - 100 mikrometrów SIGMA COVER 630 lub odpowiedni zamiennik z atestami powierzchnia - 80 m kw ____________________________________________ II warstwa - 100 mikrometrów SIGMA COVER 456 lub odpowiedni zamiennik z atestami powierzchnia - 80 m kw ____________________________________________ III warstwa - 40 mikrometrów SIGMA TOPACRYL FINISH - niebieska RAL 5010 lub odpowiedni zamiennik z atestami powierzchnia - 80 m kw 5. Cynki ochronne - wymiana na nowe po oględzinach kadłuba statku. Przyjąć do wymiany 4 szt. po 10 kg / szt. 6. Odbojnice dziobowe: odbojnica dziobowa pionowa - zdemontować starą odbojnicę, zamontować nową (L-1350 mm, a - 210 mm, h - 120 mm) ; odbojnica dziobowa burtowa -zdemontować starą odbojnicę i zamontować nową (L - 4500 mm, a - 1200 mm, h - 100 mm.) 7. Silnik główny SW 680 DELFIN-2: - wykonać pomiar ciśnienia sprężania na układach silnika głównego , wystawić karty pomiarowe; - kolektor wydechowy - de i montaż, oczyścić i wyługować część wodną, w razie przecieków wykonać naprawę, wykonać próbę szczelności, zdać mechanikowi; - kompensator spalin soczewkowy 65/5/2k - sprawdzić na szczelność, w razie nieszczelności naprawić, wymienić uszczelki i izolację. - chłodnica wodna fi 170 x 500 / 1,7 m kw , chłodnica olejowa fi 150 x 800 / 0,5 m kw - zdemontować chłodnice, sprawdzić szczelność pod ciśnieniem, w przypadku stwierdzenia nieszczelności dokonać naprawy, zamontować, zdanie mechanikowi SG w działaniu po wykonanych pracach, wystawienie kart odbioru. 8. Zawory denne fi 50 mm szt. 5 - dokonać przeglądu, konserwacji, regeneracji (dotrzeć gniazda i grzybki) - przedstawić dla PRS-u , wystawić kartę odbioru. 9. Pokład główny - całość 55 m kw - oczyścić z zastosowaniem piaskowania w klasie SA-2 oraz przedstawić do oględzin dla PRS i armatora. Malowanie - wykonać w warunkach zgodnych z zaleceniem producenta farb: I warstwa - 100 mikrometrów SIGMA COVER 630 lub odpowiedni zamiennik z atestami powierzchnia - 55 m kw Po wymalowaniu na mokro pokryć odpowiednim piaskiem dla uzyskania powierzchni antypoślizgowej ____________________________________________ II warstwa - 75 mikrometrów SIGMA COVER 456 - zielona RAL 6018 lub odpowiedni zamiennik z atestami powierzchnia - 55 m kw ____________________________________________ III warstwa - 75 mikrometrów SIGMA COVER 456 - zielona RAL 6018 lub odpowiedni zamiennik z atestami powierzchnia - 55 m kw.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. 2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców). 4) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( referencje). Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 usługi o wartości nie mniejszej niż kwota określona w formularzu ofertowym. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ - Załącznik nr 1 ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 SIWZ ; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 3) Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany będzie do przedłożenia aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na Polisa lub inny dokument powinien obowiązywać przez cały okres trwania realizacji zamówienia, suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 150 000 tysięcy złotych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jw..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.ogv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski Zespół ds. Zamówień Publicznych,70-207 Szczecin, Plac Batorego 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Morski Zespół ds. Zamówień Publicznych,70-207 Szczecin, Plac Batorego 4 , pok. Nr110,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.