eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie projektu planu ochrony dla obszaru Europejskiej Sieci Ekologicznej NATURA 2000 Ostoja Nadgoplańska (PLB 040004).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-07

Bydgoszcz: Wykonanie projektu planu ochrony dla obszaru Europejskiej Sieci Ekologicznej NATURA 2000 Ostoja Nadgoplańska (PLB 040004).
Numer ogłoszenia: 26256 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - Wydział Środowisk, Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Oddział Ochrony Przyrody, ul. Konarskiego 1 - 3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3497500, fax 052 3497522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwoj.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu planu ochrony dla obszaru Europejskiej Sieci Ekologicznej NATURA 2000 Ostoja Nadgoplańska (PLB 040004)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu planu ochrony dla obszaru Europejskiej Sieci Ekologicznej NATURA 2000 Ostoja Nadgoplańska (PLB 040004): Część I - dotyczy Województwa Kujawsko - Pomorskiego, Część II - dotyczy Województwa Wielkopolskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.51.00 - Usługi utrzymywania środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.00.00 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przez Wykonawców..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie (na zasadach określonych w art. 23 Pzp). Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 2. W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 2.1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i działają na rynku przez okres nie krótszy niż 3 lata w zakresie objętym zamówieniem (zgodnie z § 1 ust. 1, pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U. Nr 87 poz. 605), 2.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, 2.3. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp). 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp, niniejszej SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SIWZ. 4.2. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany przy przyjęciu następujących kryteriów oceny: kryterium: CENA - znaczenie (waga): 100% 4.3. Sposób oceny i wyboru ofert. 4.3.1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o ww. kryterium. 4.3.2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu znaczenia (wagi) kryterium, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone według wzoru: cena oferowana najniższa brutto Kryterium (cena) = ------------------------------------------------ x 100 cena badanej oferty brutto Zamawiający dokona wyboru oferty, która otrzyma największą liczbę punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ): 2.1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655). 2.2. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz, że zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami zawartymi w SIWZ i zobowiązuje się, w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2.3. Oświadczenie Wykonawcy, że uważa się związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni od terminu składania oferty. UWAGI: 1. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.1., należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenie musi być dokonane imienną pieczątką(-kami) i podpisem(-ami) osoby(osób) uprawnionej (-ych) do składania wszelkich oświadczeń i występowania w imieniu wykonawcy lub innych osób upoważnionych stosownym pełnomocnictwem wraz z datą i napisem za zgodność z oryginałem). 2. Zamawiający zastrzega, iż może zażądać od Wykonawcy przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii stosownych dokumentów w celu potwierdzenia ich prawdziwości. 3. Harmonogram rzeczowo - finansowy prac nad projektem planu ochrony z podaniem ceny brutto poszczególnych etapów prac oraz ceny całkowitej przedmiotu zamówienia, terminu rozpoczęcia i zakończenia prac. 4. Listę osób wykonujących zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje co do możliwości wykonania zamówienia. (załącznik Nr 3) 5. Wykaz zamówień odpowiadających swym rodzajem i wartością pracom objętym niniejszym zamówieniem zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat realizacji i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - zgodnie z § 1 ust. 2, pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U. Nr 87 poz. 605), zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się co najmniej trzema zamówieniami odpowiadającymi swym rodzajem i wartością pracom objętym przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonał plany ochrony dla: Parków Narodowych, Parków Krajobrazowych (lub ich zespołu) oraz obszarów Natura 2000. 6. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń mających wpływ na wynik postępowania spowoduje wykluczenie go z postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 2, pkt. 2 Pzp)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwoj.bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Środowiska, Rolnictwa i Rozwoju Wsi Kujawsko - Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, piętro V, pok. Nr 53.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Wydziału Środowiska i Rolnictwa Kujawsko - Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, piętro IV, pok. nr 41C.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.