eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stepnica › Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego na potrzeby OSP w Stepnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Stepnica: Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego na potrzeby OSP w Stepnicy
Numer ogłoszenia: 26255 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stepnica , ul. Kościuszki 4, 72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4188521, faks 091 4188580.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stepnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego na potrzeby OSP w Stepnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego na potrzeby OSP w Stepnicy Zakres WYPOSAŻENIE POŻARNICZE 1. Kamizelki ostrzegawcze Koloru pomarańczowego z taśmą odblaskową 6 szt. 2. Rękawiczki ochronne lateksowe jednorazowe 100szt. 3. Ubranie specjalne chroniące przed promieniowaniem cieplnym i płomieniem, typ 3 2 szt. wymagany atest CNBOP 4. Buty kanalizacyjne z długą cholewą 2 pary 5. Kalosze do brodzenia typu wodery Spodnio-wodery tzw. wędkarskie 2 pary 6. Linki bezpieczeństwa min. 30 m w pokrowcu 2 szt. wymagany atest CNBOP 7. Sprzęt gaśniczy podręczny 8. Hydronetka 10l 1 szt. 9. Koc gaśniczy 1 szt. wymagany atest CNBOP 10. Gaśnica proszkowa ABC min 5 kg 2 szt. 11. Gaśnica śniegowa (C02) 6 kg 1 szt. Węże, armatura i osprzęt 12. Wąż tłoczny W 75 [5m] ŁA 4 szt. 13. Wąż tłoczny W75-20 Ciśnienie robocze min. 8 atm. 14 szt. 14. Wąż tłoczny W52-20 ŁA Ciśnienie robocze min. 8 atm. 10 szt. 15. Wąż ssawny 110-2500 ŁA 2 szt. 16. Noszak do węży w-52 w-75 1 szt. 1 szt. 17. Podpinki wężowe 5 szt. wymagany atest CNBOP 18. Siodełko wężowe uniwersalne 2 szt. 19. Prądownice wodno - pianowe klasy Turbo Jet z nasadą 52 z regulacją wydajności 2 szt. 20. Prądownica wodna - pianowa klasy Turbo Jet z nasadą 75 regulacją wydajności 2 szt. 21. Prądownica pianowa klasy PP - 2/15 1 szt. 22. Prądownica pianowa klasy PP - 4 1 szt. 23. Przełącznik 110/75 2 szt. 24. Przełącznik 75/52 4 szt. 25. Zbieracz 2x75/110 1 szt. 26. Rozdzielacz kulowe 75/52-75-52 2 szt. 27. Stojak hydrantowy O80 krótki z kluczem 1 szt. 28. Wytwornica piany WP 2/150 2 szt. 29. Wytwornica pianowa klasy WP-4/75 1 szt. 30. Klucz do hydrantów nadziemnych 1 szt. 31. Klucz do hydrantów podziemnych 1 szt. 32. Klucze do łączników pożarniczych 2 szt. 33. Smok ssawny 110 z koszem - skośne 2 szt. 34. Pływak z zatrzaśnikiem 2 szt. 35. Linki do smoka i linii ssawnej długość min. 20 m 2 szt. 36. Wysysacz głębinowy O zmiennej regulacji konta ustawienia 2 szt. 37. Klucz do pokryw kanałowych 2 szt. 38. Mostki przejazdowe 4 szt. 39. Kurtyna wodna wielkości 75 1 szt. 40 Kurtyna wodna wielkości 52 1 szt. 41. Zbiornik wodny przenośny o pojemności 5000 dm3 brezentowy ze składanym stelażem, korkiem spustowym i pokrowcem do przechowywania. 1 szt. 42. Agregat spalinowy oddymiający, napędzany etyliną, o wydajności min. 40 tyś m3/h(min.), z rękawem dł. min. 10 m, moc silnika min. 5,5 kM 1 szt. 43. Motopompa pływająca z nasadą tłoczną O 75, minimalny słup wody 30 m, moc silnika min. 5,5 kM, min. Wydajność 800 l/min. 1 szt. Sprzęt i narzędzia ratownicze 44. Bosak podręczny 1 sztl. 45. Drabina aluminiowa DW 14 dwu lub trzy-przęsłowa 1 szt. wymagany atest CNBOP 46. Bosak lekki ogólnego przeznaczenia trzon wykonany z drzewa wytrzymałego na naprężenia boczne 1 szt. 47. Bosak sufitowy 1 kpl. 48. Łom uniwersalny -wykorzystywany do otwierania (wywarzania) drzwi minimalna długość 1 m 1 szt. 49. Przecinarka ratownicza lub równoważna do stali i betonu o napędzie spalinowym z tarczami różnych typów. Średnica tarczy min.300 mm-1 kpl.,lub z możliwością mocowania prowadnicy z łańcuchem widiowym do cięcia żelbetonu. Moc silnika min.4,5 KM. 1 szt. 50. Pilarka do drewna lub równoważna spalinowa z dodatkową prowadnicą krótką i długą ,łańcuchem oraz kanistrem dzielonym (olej/mieszanka/ - 1 kpl. Moc silnika min 4,5 KM 1 szt 51. Siekierołom / Inopur 1 kpl. wymagany atest CNBOP 52. Nożyce do prętów, kłódek i łańcuchów (minimalna średnica 10 mm) 1 szt. 53. Kilof- trzonek drewniany 1 szt. 54. Widły cztero-zębne o trzonku ergonomicznym metalowym (rurka) 2 szt. 55. Szufla o trzonku ergonomicznym metalowym (rurka) 1 szt. 56. Młot 10 kg o trzonku drewnianym lub metalowym 1 szt. 57. Sztychówka (szpadel) o trzonku ergonomicznym metalowym (rurka) 2 szt. 58. Rak do blach 1 szt. 59. Topór strażacki ciężki Toporzysko ergonomiczne drewniane lub z tworzywa sztucznego 1 szt. 60. Siekierka Toporzysko ergonomiczne drewniane lub z tworzywa sztucznego 1 szt. 61. Drabina nasadkowa DN 2,7 drewniana lub aluminiowa 3 przęsła wymagany atest CNBOP 62. Drabina słupkowa D 3,1 drewniana lub aluminiowa 1 szt. wymagany atest CNBOP Sprzęt medyczny 63. Zestaw do udzielania pierwszej pomocy medycznej PSP R-1 1 kpl. 64. Deska ratownicza kompletna + szyny Kramera 1 kpl. 65. Folie czarne PCV ( worki do zabezpieczania zwłok z zamkiem suwakowym) 4 szt. 66. Koce antyhipotermiczne 6 szt. Sprzęt pomocniczy 67. Kanister na paliwo z PE 5 l (na mieszankę do pilarki) z atestem 2 szt. 68. Kanister na paliwo 10 l. (paliwo do agregatu) - z atestem 1 szt. 69. Kliny pod koła 4 szt. 70. Lampa ostrzegawcza drogowa (LED) o zmiennej częstotliwości świecenia 6 szt. 71. Pałka świetlna o zmiennej kolorystyce 2 szt. 72. Stożek uliczny 6 szt. 73. Najaśnica przenośna 2 x 500W + przedłużacz 40m + Maszt przenośny do najaśnic o wysokości min. 4m z możliwością bezstopniowej regulacji. Maszt rozkładany ręcznie, konstrukcja zapewniająca stabilne ustawienie w terenie. Głowica (poprzeczka) z możliwością mocowania 2 najaśnic. Złącza elektryczne kompatybilne z agregatem prądotwórczym. 1 kpl. Uwaga: Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wymienione w specyfikacji muszą być fabrycznie nowe oraz być wyprodukowane w 2013 r. Wszystkie urządzenia mechaniczne muszą posiadać instrukcję obsługi w j. polskim. Okres gwarancji na wszystkie elementy wymienione w specyfikacji min. 24 miesiące. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. zmiana obowiązującej stawki VAT: a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, 2. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy: W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stepnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stepnica z siedzibą w Urzędzie Gminy w Stepnicy ul. Kościuszki 4 72-112 Stepnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Gmina Stepnica z siedzibą w Urzędzie Gminy w Stepnicy ul. Kościuszki 4 72-112 Stepnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.