eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › zakup i dostawa wraz montażem sprzętu rehabilitacyjnego (łóżek rehabilitacyjnych, łóżek pionizacyjnych, stołów rehabilitacyjnych i stołów do masażu) dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji i Zakładu Rehabilitacji z Ośrodkiem Dziennym Radomskiego Szpitala Specj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Radom: zakup i dostawa wraz montażem sprzętu rehabilitacyjnego (łóżek rehabilitacyjnych, łóżek pionizacyjnych, stołów rehabilitacyjnych i stołów do masażu) dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji i Zakładu Rehabilitacji z Ośrodkiem Dziennym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 262495 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa wraz montażem sprzętu rehabilitacyjnego (łóżek rehabilitacyjnych, łóżek pionizacyjnych, stołów rehabilitacyjnych i stołów do masażu) dla potrzeb Oddziału Rehabilitacji i Zakładu Rehabilitacji z Ośrodkiem Dziennym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 1 - łóżko rehabilitacyjne - 30 szt. Parametry wymagane 1.Łóżko rehabilitacyjne wielofunkcyjne elektryczne - do ogólnej pielęgnacji z możliwością rehabilitacji 2.Konstrukcja nośna z profili stalowych pokrytych lakierem - segmenty leża wypełnione stalową kratą 3.Ramy szczytów łóżek chromowane (szczyty o wym. 40-50 cm) 4.Barierki boczne chromowane - na całej długości leża o wym. w granicach 40-50 cm 5.Szerokość całkowita z odbojami 96-100 cm 6.Długość całkowita z odbojami 205-215 cm 7.Leże łóżka czterosegmentowe, w tym trzy segmenty ruchome 8.Elektryczne regulacje - regulacja wysokości łóżka 45-80 cm, regulacja segmentu oparcia pleców 700 9.Pozycja Trendelenburga około 150, pozycja anty-Trendelenburga minimum 50 10.Regulacja segmentu podudzia - ręczny mechanizm zapadkowy 11.Regulacja segmentu uda 12.Cztery koła jezdne z centralną dźwignią blokady kół. Jedno z kół posiada blokadę kierunkową umożliwiającą jazdę na wprost 13.Szczyty łóżka z możliwością łatwego wyjmowania z ramy leża wykonane z płyty laminowanej (możliwość wyboru koloru szczytów) 14.Rama łóżka posiadająca elementy zabezpieczające lóżko przed obiciem, tj. 4 krążki umieszczone na szczytach i 2 listwy odbojowe po bokach łóżka 15.Funkcja CPR, tj. awaryjna mechaniczna możliwość uzyskania pozycji półpłaskiej (reanimacyjnej) oparcia pleców 16.Funkcja autoregresji segmentu oparcia pleców, która zapobiega przed zsuwaniem się pacjenta z łóżka 17.Pilot przewodowy sterujący z możliwością blokad funkcji leża 18.Zintegrowane przedłużenie leża do 20 cm wypełnione dodatkowym materacem 19.Dodatkowe wyposażenie do każdego łóżka: - uchwyt do kroplówek przy szczycie łóżka (chromowany) - uchwyty na worek do cewnika, kaczkę, basen - wysuwana zintegrowana półka na pościel (lakierowana) - kosz do ułożenia ciapów pacjenta - uchwyt do podwieszania kabla elastycznego i uchwyt na pilot do obsługi elektrycznej łóżka - materac z pianki poliuretanowej o wysokiej gęstości: grubość około 100mm, w pokrowcu nieprzemakalnym, zmywalnym, paroprzepuszczalnym, przystosowanym do dezynfekcji - wysięgnik z uchwytem do ręki mocowany po obu stronach wezgłowia - 2 szt. 20.Gwarancja min. 24 miesiące Zakres nr 2 - łóżko pionizacyjne - 10 szt. Parametry wymagane 1.Leże wypełnione metalowymi profilowanymi lamelami 2.Szerokość leża - 90 cm 3.Oparcie pleców z regulowanym zagłówkiem 4.Pionizacja leża siłownikiem elektrycznym - do 850 5.Akumulator wbudowany w układ elektryczny łóżka podtrzymujący sterowanie łóżka przy braku zasilania sieciowego 6.Regulacja wysokości leża siłownikiem elektrycznym - 40-80 cm 7.Regulacja oparcia pleców ok. 700, nóg ok. 450 siłownikiem elektrycznym 8.Regulacja oparcia podudzi mechanizmem zapadkowym 9.Szczyty metalowe lakierowane z wypełnieniem płytą laminowaną 10.Barierki składane metalowe lakierowane 11.Koła z blokadą 12.Tuleje do mocowania wyposażenia przy wezgłowiu 13.Uchwyt ręki (2 szt.) - wyposażony w mechanizm sprężynowy umożliwiający samodzielną regulację długości uchwytu za pomocą jednej ręki 14.Uchwyt woreczków urologicznych 15.Wieszak kroplówki 16.Materac przeciwodleżynowy gąbkowy 17.Gwarancja - min. 24 miesiące Zakres nr 3 - stół rehabilitacyjny - 8 szt. Parametry wymagane 1.Stół stacjonarny z możliwością wyposażenia w kółka 2.Stabilna konstrukcja 3.Elektryczna zmiana wysokości leżyska 50-90 cm 4.Stół trzy częściowy (leżysko główne, część pod nogi oraz zagłówek z otworem na nos i brodę) 5.Zmiany ustawienia poszczególnych części leżyska za pomocą sprężyny gazowej 6.Regulowana wysokość zagłówka ręcznie za pomocą sprężyny gazowej- zakres regulacji od -300 do + 300 7.Standardowo tapicerka z atestowanych materiałów skóropodobnych 8.Na bokach leżyska uchwyty do pasów stabilizacyjnych 9.Długość - min. 195 cm 10.Szerokość - min. 65 cm 11.Wysokość regulowana w zakresie 50 cm - 100 cm 12.Zasilanie 230V / 24 V 50 Hz 13.Gwarancja - min. 24 miesiące Zakres nr 4 - stół rehabilitacyjny 3-sekcyjny - 3 szt. Parametry wymagane 1.Minimalne wymiary: 195x65 cm 2.Regulacja wysokości elektryczna lub hydrauliczna 3.Regulowana wysokość 50-93 cm 4.Pilot do regulacji wysokości 5.Podgłówek regulowany sprężyną gazową 6.Kółka jezdne z blokadą 7.Zatyczka do otworu na twarz Zakres nr 5 - stół do masażu 3-sekcyjny - 2 szt. Parametry wymagane 1.Regulacja wysokości od 45 cm do 95 cm 2.Regulowany podgłówek 3.Regulacja wysokości elektryczna lub hydrauliczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 33.19.21.50 - Łóżka terapeutyczne 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.19.22.10 - Stoły do badania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe: Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek winien być spełniony łącznie przez składających ofertę wspólną. Doświadczenie: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Powyższy warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem niezbędnym do wykonania zamówienia. Powyższy warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Dysponowanie środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3.Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie i muszą zawierać co najmniej: wykonawcę dostawy, zakres zrealizowanej dostawy, wartość zrealizowanej dostawy, datę wykonania, odbiorcę dostawy, opinię odbiorcy wskazującą na należyte wykonanie dostawy, podpis upoważnionego przedstawiciela odbiorcy dostawy. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane urządzenie odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 93 poz.896) lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. nr 309A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Radomski Szpital specjalistyczny ul. Lekarska 4 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. nr 309A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: łóżko rehabilitacyjne - 30 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko rehabilitacyjne wielofunkcyjne elektryczne - do ogólnej pielęgnacji z możliwością rehabilitacji Konstrukcja nośna z profili stalowych pokrytych lakierem - segmenty leża wypełnione stalową kratą Ramy szczytów łóżek chromowane (szczyty o wym. 40-50 cm) Barierki boczne chromowane - na całej długości leża o wym. w granicach 40-50 cm Szerokość całkowita z odbojami 96-100 cm Długość całkowita z odbojami 205-215 cm Leże łóżka czterosegmentowe, w tym trzy segmenty ruchome Elektryczne regulacje - regulacja wysokości łóżka 45-80 cm, regulacja segmentu oparcia pleców 700 Pozycja Trendelenburga około 150, pozycja anty-Trendelenburga minimum 50 Regulacja segmentu podudzia - ręczny mechanizm zapadkowy Regulacja segmentu uda Cztery koła jezdne z centralną dźwignią blokady kół. Jedno z kół posiada blokadę kierunkową umożliwiającą jazdę na wprost Szczyty łóżka z możliwością łatwego wyjmowania z ramy leża wykonane z płyty laminowanej (możliwość wyboru koloru szczytów) Rama łóżka posiadająca elementy zabezpieczające lóżko przed obiciem, tj. 4 krążki umieszczone na szczytach i 2 listwy odbojowe po bokach łóżka Funkcja CPR, tj. awaryjna mechaniczna możliwość uzyskania pozycji półpłaskiej (reanimacyjnej) oparcia pleców Funkcja autoregresji segmentu oparcia pleców, która zapobiega przed zsuwaniem się pacjenta z łóżka Pilot przewodowy sterujący z możliwością blokad funkcji leża Zintegrowane przedłużenie leża do 20 cm wypełnione dodatkowym materacem Dodatkowe wyposażenie do każdego łóżka: - uchwyt do kroplówek przy szczycie łóżka (chromowany) - uchwyty na worek do cewnika, kaczkę, basen - wysuwana zintegrowana półka na pościel (lakierowana) - kosz do ułożenia ciapów pacjenta - uchwyt do podwieszania kabla elastycznego i uchwyt na pilot do obsługi elektrycznej łóżka - materac z pianki poliuretanowej o wysokiej gęstości: grubość około 100mm, w pokrowcu nieprzemakalnym, zmywalnym, paroprzepuszczalnym, przystosowanym do dezynfekcji - wysięgnik z uchwytem do ręki mocowany po obu stronach wezgłowia - 2 szt. Gwarancja min. 24 miesiące.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: łóżko pionizacyjne - 10 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leże wypełnione metalowymi profilowanymi lamelami Szerokość leża - 90 cm Oparcie pleców z regulowanym zagłówkiem Pionizacja leża siłownikiem elektrycznym - do 850 Akumulator wbudowany w układ elektryczny łóżka podtrzymujący sterowanie łóżka przy braku zasilania sieciowego Regulacja wysokości leża siłownikiem elektrycznym - 40-80 cm Regulacja oparcia pleców ok. 700, nóg ok. 450 siłownikiem elektrycznym Regulacja oparcia podudzi mechanizmem zapadkowym Szczyty metalowe lakierowane z wypełnieniem płytą laminowaną Barierki składane metalowe lakierowane Koła z blokadą Tuleje do mocowania wyposażenia przy wezgłowiu Uchwyt ręki (2 szt.) - wyposażony w mechanizm sprężynowy umożliwiający samodzielną regulację długości uchwytu za pomocą jednej ręki Uchwyt woreczków urologicznych Wieszak kroplówki Materac przeciwodleżynowy gąbkowy Gwarancja - min. 24 miesiące.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.50-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: stół rehabilitacyjny - 8 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół stacjonarny z możliwością wyposażenia w kółka Stabilna konstrukcja Elektryczna zmiana wysokości leżyska 50-90 cm Stół trzy częściowy (leżysko główne, część pod nogi oraz zagłówek z otworem na nos i brodę) Zmiany ustawienia poszczególnych części leżyska za pomocą sprężyny gazowej Regulowana wysokość zagłówka ręcznie za pomocą sprężyny gazowej- zakres regulacji od -300 do + 300 Standardowo tapicerka z atestowanych materiałów skóropodobnych Na bokach leżyska uchwyty do pasów stabilizacyjnych Długość - min. 195 cm Szerokość - min. 65 cm Wysokość regulowana w zakresie 50 cm - 100 cm Zasilanie 230V / 24 V 50 Hz Gwarancja - min. 24 miesiące.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: stół rehabilitacyjny 3-sekcyjny - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne wymiary: 195x65 cm Regulacja wysokości elektryczna lub hydrauliczna Regulowana wysokość 50-93 cm Pilot do regulacji wysokości Podgłówek regulowany sprężyną gazową Kółka jezdne z blokadą Zatyczka do otworu na twarz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: stół do masażu 3-sekcyjny - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja wysokości od 45 cm do 95 cm Regulowany podgłówek Regulacja wysokości elektryczna lub hydrauliczna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.