eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wieleniu przy ul. Jaryńskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-09

POZYCJA 26248

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wieleń: wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wieleniu przy ul. Jaryńskiej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wieleń, do kontaktów: Radosław Janecki Roman Adamski, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. (067) 2561170 w. 47, fax (067) 2561021, e-mail: Wielen_UM@wokiss.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wielen.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wieleniu przy ul. Jaryńskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Teren miasta Wieleń. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi inwestycji tj. kierowania, nadzorowania i rozliczania inwestycji, której przedmiotem jest rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Wieleń przy ul. Jaryńskiej o przepustowość dobowej Q=1000 m3/d.z zadaniem odbioru ścieków z miasta i gminy Wieleń. W zakres zamówienia wchodzi również budowa kolektora przesyłowego wraz z przepompownią z likwidowanej oczyszczalni ścieków przy ul. Międzyleskiej.Szacunkowa wartość inwestycji wynosi 10.763.000 zł netto. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi. 2. Oświadczenie o przyjęciu odpowiedzialności za efekt wykonanej usługi przez okres 36 miesięcy licząc od daty uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3. Oświadczenie o zobowiązaniu dokonania rozliczenia zakończonych i odebranych robót oraz uzyskaniu poświadczenia o całkowitym rozliczeniu przyznanych środków od Władzy Finansującej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.21.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi inwestycji tj. kierowania, nadzorowania i rozliczania inwestycji.Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje: roboty ogólnobudowlane (budynki i zbiorniki technologiczne); roboty technologiczne i wodno - kanalizacyjne; instalację wodno - kanalizacyjną i wentylację; instalację c. o. w budynku socjalno - technicznym; wewnętrzne instalacje sanitarne; zewnętrzne sieci elektryczne na terenie oczyszczalni ścieków; zewnętrzne sieci sanitarne na terenie oczyszczalni ścieków; automatyki i sterowanie; roboty drogowe i makroniwelacja terenu; ogrodzenie terenu; wyposażenie oczyszczalni w sprzęt; sieć kanalizacyjna przesyłowa - ciśnieniowa od przepompowni do oczyszczalni ścieków z przejściem pod rzeką Noteć; przepompownia ścieków na terenie oczyszczalni ścieków; rozruch technologiczny; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8.000 zł, słownie: osiem tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia i w tym względzie dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje : 1. Kierownik Nadzoru Budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem (udokumentuje wykonywanie nadzoru inwestorskiego lub kierowania budową min. 2 oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 1000 m3/d 2. Inspektorzy Nadzoru - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności: a/ konstrukcyjno - budowlanej - min. 1 osoba; b/ drogowej - min. 1 osoba lub 1 osoba posiadająca uprawnienia a/ b/ ; c /instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 2 osoby; d/ w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadająca kwalifikacje w zakresie automatyki oczyszczalni ścieków - min. 1 osoba 2. Specjaliści ds. rozliczeń - wykształcenie wyższe oraz potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie w zakresie rozliczania robót budowlanych z udziałem środków finansowych Unii Europejskiej. 3. Kadra Nadzoru Inspektorskiego musi posiadać : · stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), · wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, · a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie : 1. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie Usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla robót budowlanych, które związane były z budową lub modernizacją oczyszczalni ścieków o P>1000 m3/d, sieci kanalizacji sanitarnych, w tym conajmniej jednej dla robót budowlanych jw., które były współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, 2. usługi będą wykonywać wyłącznie siłami własnymi, 3. w okresie ostatnich trzech lat tj. 2006r, 2005r, 2004r zatrudniali nie mniej niż 6 osób, 4. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (sprzęt komputerowy z licencjonowanym oprogramowaniem oraz środki transportu terenowego), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie : 1. posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 100.000 zł, 2. osiągnęli w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 500.000 zł. rocznie. 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC - min. suma ubezpieczenia w zakresie wykonywania Usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia na kwotę nie niższą niż 500.000 zł 6) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku : 1. pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że: · każdy z osobna: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, · wspólnie muszą wykazać, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ), 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. · przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: 1. posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia 1. Osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2. Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących wykonywanie zamówienia. 8. Posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. 1. dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 2. dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zadania, w tym specjaliści ds. rozliczeń inwestycji. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek Nr 3. Znaczenie warunku - 80 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie będą podlegać :ilość wykonanych w okresie ostatnich 3 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla robót budowlanych, które związane były z budową lub modernizacją oczyszczalni ścieków o P>1000 m3/d, sieci kanalizacji sanitarnych, w tym conajmniej jednej dla robót budowlanych jw., które były współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną za powyższy warunek będzie uzyskana ilość pkt., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,80.Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw. Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 20 % Ocena sytuacji finansowo - ekonomicznej. Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany następująco: a) wielkość przychodów za rok obrotowy 2005r wg proporcji - w skali 0 - 20 pkt, b) wielkość przychodów za rok obrotowy 2006r wg proporcji - w skali 0 - 40 pkt, c) wskaźnik rentowności = zysk netto/przychody netto za rok obrotowy 2006r wg proporcji - w skali 0 - 40 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie za poszczególne elementy oceny a - c na zasadzie proporcji matematycznej. Za walor największy wykonawca otrzyma maksymalną ilość pkt. przewidzianą dla danego elementu oceny, pozostali wykonawcy odpowiednio proporcjonalnie mniej w stosunku do wielkości największej.Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b + c ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,20Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie ocena będzie dokonywana wg zasad jw. a elementy oceny: a, b, c będą obliczane ze zsumowanych od partnerów wielkości podlegających ocenie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań odpowiedniego wykonania zamówienia, a dotyczące pkt. II.1.6 niniejszego ogłoszenia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 4. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych oraz specjalistów ds. rozliczeń wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób (opis doświadczeń zawodowych) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego, a dla specjalisty ds. rozliczeń - dyplom ukończenia wyższej uczelni, świadectwa kwalifikacyjne, zaświadczenia. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 7. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia w zakresie wykonywania Usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 9. Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych w okresie ostatnich 3 lat pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla robót budowlanych, które związane były z budową lub modernizacją oczyszczalni ścieków o P>1000 m3/d, sieci kanalizacji sanitarnych, w tym conajmniej jednej dla robót budowlanych jw., które były współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i adresów odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. Rachunek zysków, strat i zobowiązań i należności za lata obrotowe 2004, 2005 i 2006 lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za lata obrotowe 2004, 2005r i 2006r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; Kopie dokumentów muszą być potwierdzone \za zgodność z oryginałem\przez wykonawcę lub osobę upoważnioną...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ przekazywana nieodpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Regionalny Program Operacyjny Województwa Wielkopolskiego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.