eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Usługa doradztwa w zarządzaniu Wojewódzkim Szpitalem w Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Przemyśl: Usługa doradztwa w zarządzaniu Wojewódzkim Szpitalem w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 262443 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, fax. 016 6775064.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa doradztwa w zarządzaniu Wojewódzkim Szpitalem w Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie doradztwa w zarządzaniu Wojewódzkim Szpitalem w Przemyślu. W ramach przedmiotu umowy wykonawca zobowiązany będzie do: 1. wykonania usług (PKWiU 65.23.10) polegających na doradztwie w zarządzaniu wymagalnymi i niewymagalnymi zobowiązaniami publiczno- i cywilno- prawnymi zamawiającego oraz nadzorze nad podejmowanymi i prowadzonymi negocjacjami w zakresie możliwości restrukturyzacji finansowej zamawiającego; 2. wykonania usług podlegających na doradztwie w zarządzaniu działalnością podstawową zamawiającego, monitorowaniu kosztów oraz podjęciu wraz z zamawiającym niezbędnych działań zmierzających do zbilansowania bieżącej działalności; 3. opracowania w terminie do dwóch miesięcy od daty podpisania umowy koncepcji programu restrukturyzacyjnego uwzględniającej: a) symulację finansową zamawiającego w ujęciu: - prognozowanego spadku dynamiki przyrostu zobowiązań publicznoprawnych oraz cywil-noprawnych; - prognozowanego spadku dynamiki przyrostu postępowań egzekucyjnych oraz kosztów wywołanych tymi postępowaniami; - obsługi policzalnego i kontrolowanego portfela zobowiązań w ujęciu ratalnym uwzględniającym możliwości płatnicze zamawiającego; - obsługi policzalnego i kontrolowanego portfela zobowiązań w ujęciu ratalnym uwzględniając koszt pozyskania zewnętrznego źródła finansowania; - określenia zasad i trybu wyłonienia dostawcy zewnętrznego źródła finansowania; b) prognozowane ograniczenie kosztów wywołanych monitorowaniem i kontrolingiem w zakresie bieżąco realizowanych dostaw oraz usług obcych; c) określenie możliwości inwestycyjnych i modernizacji środków trwałych zamawiającego mających na celu doprowadzenie do zbilansowania bieżącej działalności poprzez; - współplanowanie comiesięcznych wydatków zamawiającego mające na celu jak najefek-tywniejsze wykorzystanie otrzymanych środków finansowych NFZ oraz innych źródeł; - pośredniczenie w poszukiwaniu źródeł finansowania celem realizacji restrukturyzacji finansowej; - pośredniczenie w poszukiwaniu źródeł finansowania niezbędnych do realizacji programów inwestycyjnych i modernizacyjnych zamawiającego, a w szczególności zapewniających pokrycie wkładu własnego niezbędnego do realizacji programów unijnych; - pośredniczenie w poszukiwaniu źródeł finansowania celem restrukturyzacji finansowej przez subrogację.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 223 z 2007r. poz. 1655) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy, a także spełniający dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia wymaganych warunków, opisanych w SIWZ, będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdz. VI SIWZ zgodnie z formułą: spełnia - nie spełni. Wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie lub dokumenty te będą zawierać błędy, zostaną wezwani do ich uzupełnienia i wyjaśnienia w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany główny formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ zawierający w treści oświadczenie, iż wykonawca: spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy; 2. Zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie o udziale podwykonawcy złożone i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - tylko w przypadku jeżeli wykonanie części zamówienia będzie powierzone podwykonawcy; 4. Oświadczenie Pełnomocnika - załącznik nr 5 SIWZ z uwzględnieniem treści art. 22 i 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - tylko w przypadku jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia; 5. Wykaz wykonanych usług w publicznych zakładach opieki zdrowotnej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres, działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 usług, odpowiadających swoim rodzajem, dat wykonania i odbiorców - danych wg załącznika nr 6 do SIWZ - oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi w podanym wykazie / załączniku zostały należycie wykonane; 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć upoważnienie do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy; 8. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winne(-a) być podpisane(-a) przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum, lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Upoważnienie powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Dokumenty, o których mowa w pkt od 3 do 8 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital w Przemyślu - Dział Zamówień Publicznych ; ul. Monte Cassino 18 ; 37-700 Przemyśl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:45, miejsce: siedziba zamawiającego - lok. sekretariat w budynku D pok. 232.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.