eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Opracowanie częściowej inwentaryzacji budowlanej budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Nisku oś. Podwolina.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Nisko: Opracowanie częściowej inwentaryzacji budowlanej budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Nisku oś. Podwolina.
Numer ogłoszenia: 262368 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231668 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nisko, Plac Wolności 14, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 15 8415643, 15 8415638, faks 15 8415630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie częściowej inwentaryzacji budowlanej budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Nisku oś. Podwolina..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie częściowej inwentaryzacji budowlanej budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Nisku oś. Podwolina.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie inwentaryzacji budowlanej:1)pomieszczenia kotłowni i kuchni w piwnicy, pomieszczenia nad kotłownią w pionie na parterze i piętrze wraz z stropami i dachem,2)instalacji CO, CWU, GAZ oraz instalacji elektrycznych w pomieszczeniu kuchni i kotłowni.Opracowanie powinno zawierać: rzuty poszczególnych kondygnacji (oddzielnie dla każdej instalacji) oraz przekrój pionowy. Sporządzona inwentaryzacja budowlana służyć będzie miedzy innymi do opracowania dokumentacji projektowej instalacji solarnej. Zakres przedmiotowy zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. Inwentaryzacja winna być wykonana zgodnie z zakresem przedmiotowym zadania, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz zawierać wszystkie elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Całość opracowania należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej w 2 egzemplarzach i w wersji elektronicznej - pdf oraz auto.cad. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację wraz z oświadczeniem o kompletności oraz zgodności z Umową, obowiązującymi przepisami i normami, stanowiącym integralną część dokumentacji projektowej.Sposób wykonania Inwentaryzacji: 1)Inwentaryzacja winna zostać wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.2)Inwentaryzacja winna zostać sporządzona przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: zamawiający odstępuje od tego obowiązku.W zakresie podwykonawstwa zastosowanie mają obowiązujące przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Projektowa ArchiProjekt Małgorzata Łuniewska, ul. Warszawska 80 lok. 17, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6054,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7995,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.