eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Udzielenie zamówienia publicznego dodatkowego do Kontraktu nr 30/UK/JRP/2013 na zaprojektowanie i wykonawstwoZadanie 13 Modernizacja kolektorów głównych dla Pasma Pruszkowskiego, w zakresie usunięcia skutków awarii kolektora C, w rejonie ul. Ogińskiego przy ul. Żbikowskiej w Pruszkowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Warszawa: Udzielenie zamówienia publicznego dodatkowego do Kontraktu nr 30/UK/JRP/2013 na zaprojektowanie i wykonawstwo: Zadanie 13 Modernizacja kolektorów głównych dla Pasma Pruszkowskiego, w zakresie usunięcia skutków awarii kolektora C, w rejonie ul. Ogińskiego przy ul. Żbikowskiej w Pruszkowie.
Numer ogłoszenia: 262366 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222754 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A., Plac Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4455317, 18, 19, faks 22 4455315.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie zamówienia publicznego dodatkowego do Kontraktu nr 30/UK/JRP/2013 na zaprojektowanie i wykonawstwo: Zadanie 13 Modernizacja kolektorów głównych dla Pasma Pruszkowskiego, w zakresie usunięcia skutków awarii kolektora C, w rejonie ul. Ogińskiego przy ul. Żbikowskiej w Pruszkowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie zamówienia publicznego dodatkowego do Kontraktu nr 30/UK/JRP/2013 na zaprojektowanie i wykonawstwo: Zadanie 13 Modernizacja kolektorów głównych dla Pasma Pruszkowskiego, w zakresie usunięcia skutków awarii kolektora C, w rejonie ul. Ogińskiego przy ul. Żbikowskiej w Pruszkowie. Zadanie będzie realizowane jako zamówienie dodatkowe do Zadania 13 pn. Modernizacja kolektorów głównych dla Pasma Pruszkowskiego, Kontrakt nr 30/UK/JRP/2013 z dnia 05.12.2013r. w ramach Projektu Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Warszawie - Faza IV współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Warszawie - Faza IV nr POIS.01.01.00-00-204/09 w ramach działania 1.1 Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM priorytetu I gospodarka wodno - ściekowa Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: IDS - BUD S.A. (Lider konsorcjum), BLEJKAN S.A. (Partner konsorcjum), TOTALBUD Sp. z o.o. (Partner konsorcjum)., ul. Grzybowska 87, Warszawa 00-844, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4305000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4305000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4305000,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Tryb postępowania: zamówienie z wolnej ręki z art. 66 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.). Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy, który stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamówienie dodatkowe zostanie udzielone Wykonawcy zamówienia podstawowego, tj.: Konsorcjum firm: o IDS - BUD S.A., ul. Grzybowska 87, Warszawa - Lider, o Blejkan S.A., ul. Transportowa 1, Szczecin - Partner, o Totalbud Sp. z o.o., ul. Taneczna 23/29, Warszawa - Partner Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu ograniczonego w dniu 05.12.2013 r. (ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Dz.U. UE nr 2014/S 019-028851 z 28/01/2014) Wartość udzielonego zamówienia podstawowego netto: 72.500.000,00 zł. Wartość niniejszego zamówienia dodatkowego nie będzie przekraczać wartości stanowiącej 50% udzielonego zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca w trakcie prowadzenia robót przygotowawczych do montażu paneli GRP na odcinku C45 -C47 stwierdził w odległości ok. 3 m od komory C46 w obydwie strony przełamanie kolektora C skutkujące obniżeniem kanału i komory C46 wraz z kanałem dolotowym o średnicy O 800. Wymienione uszkodzenia zostały potwierdzone przez służby eksploatacyjne Zakładu Pruszków oraz Inżyniera Kontraktu. W pierwszej kolejności, aby utrzymać ciągłość pracy systemu kanalizacyjnego i nie dopuścić do dalszych uszkodzeń, należało zabezpieczyć przepompowywanie ścieków na wypadek utraty drożności kanałów. Z uwagi na wielkość uszkodzeń oraz zagrożenie katastrofą budowlaną konieczne jest usunięcie awarii. Wykonawca w ramach umowy wykona: demontaż uszkodzonej i wykonanie nowej komory C46, wymianę istniejącego (zniszczonego) odcinka kanału dolotowego O 800 o długości ok. 11 m, demontaż uszkodzonego i ułożenie nowego kolektora z paneli GRP 473x950 o długości ok. 12 m wraz z wypełnieniem przestrzeni pomiędzy ściankami oporowymi i nowym kolektorem masą iniekcyjną, odtworzenie terenu, roboty towarzyszące w tym: roboty ziemne, odwodnienie wykopów, przepompowanie ścieków tymczasowymi przewodami (które rozliczone będzie w oparciu cenę jednostkową zgodnie z dziennikiem pompowań) Zakres robót przedstawiony został przez Wykonawcę i potwierdzony przez Inżyniera Kontraktu, w oparciu o wizję dokonaną 17 marca br. na miejscu awarii. Rozliczenie nastąpi po realizacji prac. W wyniku wykonania robót dodatkowych można będzie osiągnąć założony efekt inwestycji modernizacyjnej kolektorów, którym jest między innymi ograniczenie infiltracji wód gruntowych do systemu kanalizacji i eksfiltracji ścieków do gruntu. Wartość udzielonego zamówienia podstawowego netto: 72.500.000,00 zł. Do tej pory nie udzielono jeszcze żadnego zamówienia dodatkowego. Niniejszym postępowaniem udzielono zamówienia dodatkowego o wartości 3.500.000,00 zł netto. Kwota ta nie przekracza wartości stanowiącej 50% udzielonego zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.