eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › KONSERWACJA, NAPRAWA I OBSŁUGA SERWISOWA TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Świdwin: KONSERWACJA, NAPRAWA I OBSŁUGA SERWISOWA TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ
Numer ogłoszenia: 262347 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294 , ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3823509, faks 94 3823509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA, NAPRAWA I OBSŁUGA SERWISOWA TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, naprawa i obsługa serwisowa technicznych urządzeń wspomagających ochronę, celem utrzymania stałej sprawności technicznej Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD) raz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) w kompleksach wojskowych w miejscowościach: Świdwin; Mrzeżyno; Pruszcz k/Gryfic; Trzebiatów. 2. Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie przeglądów konserwacyjnych, serwisowanie oraz naprawy - urządzeń i instalacji SSWiN, SKD i STVP, zgodnie z: Normą Obronną NO-04-A004-1:2010 Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. część 1: Wymagania ogólne; Normą Obronną NO-04-A004-8:2006 Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. Część 8: Eksploatacja - Decyzja Nr 287/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie zatwierdzenia i wprowadzenia do stosowania dokumentów normalizacyjnych dotyczących obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. Urz. MON 2014 Nr 239); Polską Normą PN-93-E-8390/14 (Systemy alarmowe. Wymagania ogólne); Polską Normą PN-EN 50131-1:2009/A1:2010 Systemy sygnalizacji włamania i napadu - Część 1: Wymagania systemowe + pierwsza modyfikacja (A1) z 2010 r. normy PN-EN 50131-1:2009; PKN-CLC/TS 50131-7:2011 Systemy sygnalizacji włamania i napadu - Część 7: Wytyczne stosowania. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia naprawy w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia awarii systemu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających o maksymalnej wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające dopuszcza się w przypadku, gdy wprowadzone zostaną do eksploatacji przez Zamawiającego inne urządzenia, niż wymienione w siwz lub zmianie ulegnie ich ilość lub w przypadku konieczności zlecenia usługi w ilości wyższej niż przewiduje umowa podstawowa, w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, jeżeli Wykonawca posiada: 1) ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (podstawa prawna: art. 46 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. 2013 r. poz. 672 z późn. zm.), w związku z art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1091 z późn. zm.) - warunek dotyczy Wykonawców składających ofertę na każde zadanie. 2) ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III (trzeciego) stopnia o klauzuli minimum TAJNE (podstawa: art. 54 i 55 ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (tekst jedn.: Dz. U. 2010 r., Nr 182, poz. 1228) - warunek dotyczy tylko Wykonawców składających ofertę na zadanie nr 1, 4, 5. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę ww. dokumentów i oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykaże, że przedmiotową usługę realizowali będą kwalifikowani pracownicy zabezpieczenia technicznego, którzy posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia i w ilości, odpowiednio w zadaniach: ZADANIE 1 - Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin - strefa T - co najmniej 2 (dwóch) kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; ZADANIE 4 - Jednostka Wojskowa 3937, ulica Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno - co najmniej 4 (czterech) kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; ZADANIE 5 - Jednostka Wojskowa 3775 Chojnice w m. 72-304 Pruszcz k. Gryfic - co najmniej 2 (dwóch) kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. Każdy pracownik w zadaniu nr 1, 4 i 5 musi posiadać łącznie wymienione poniżej uprawnienia: a) Legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego - zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1091 z późn. zm.); b) Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE (zgodnie art. 21 ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. 2010r., Nr 182, poz. 1228), w związku z § 15 Rozporządzenia MON z dnia 2 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony w zakresie ochrony informacji niejawnych w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych (Dz.U. z 2011 Nr 252,. poz. 1519). c) Zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (zgodnie z art. 20 ust. 1 w związku z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228). d) Świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z Normą Obronną nr NO-04-A004-8:2006 pkt. 2.1.). Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden z pracowników posiadał świadectwo ukończenia kursów projektowania lub instalowania i konserwacji systemów do klasy SA4, natomiast drugi pracownik minimum do klasy SA3. ZADANIE 2 - Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, ul. Wiejska 7, 78-301 Świdwin - strefa Z - co najmniej 2 (dwóch) kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; ZADANIE 3 - Placówka Żandarmerii Wojskowej przy JW. 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin - co najmniej 2 (dwóch) kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego; ZADANIE 6 - Jednostka Wojskowa 1872, ulica Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów - co najmniej 1 (jeden) kwalifikowany pracownik zabezpieczenia technicznego. Każdy pracownik w zadaniu nr 2, 3 i 6 musi posiadać łącznie wymienione poniżej uprawnienia: a) Legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego - zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1091 z późn. zm.); b) Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE. W przypadku nie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli ZASTRZEŻONE - pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej Wykonawcy (zgodnie art. 21 ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. 2010r., Nr 182, poz. 1228). c) Zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (zgodnie z art. 20 ust. 1 w związku z art. 21 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, Dz. U. z 2010 r., Nr 182, poz. 1228). d) Świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z Normą Obronną nr NO-04-A004-8:2006 pkt. 2.1.). Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden z pracowników posiadał świadectwo ukończenia kursów projektowania lub instalowania i konserwacji systemów do klasy SA4, natomiast drugi pracownik minimum do klasy SA3 - dotyczy zadania nr 2 i 3. e) Świadectwo ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA4 (zgodnie z Normą Obronną nr NO-04-A004-8:2006 pkt. 2.1.). Zamawiający wymaga, aby co najmniej jeden z pracowników posiadał świadectwo ukończenia kursów projektowania lub instalowania i konserwacji systemów do klasy SA4. Każdy wykazany dodatkowy pracownik minimum do klasy SA3 - dotyczy zadania nr 6. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty stosownego wykazu, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, metodą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego minimum III stopnia o klauzuli minimum TAJNE (zgodnie z art. 55 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych - Dz.U.2010. Nr 182 poz.1228 z późn. zm.) - dotyczy tylko zadania 1, 4 i 5. 2) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 3) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 1. 4) Formularze cenowe - wg załącznika od nr 2 do nr 7 odpowiednio w zadaniach, na które wykonawca składa ofertę. 5) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). 6) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający tego pełnomocnika do podpisania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. 7) Informację (zgodnie z art. 36b. 1 ustawy Pzp) o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - odstąpienie od umowy bez naliczania kar umownych, przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy; b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenie zakresu przedmiotu zamówienia i zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, gdy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć (np. w zakresie ilości konserwacji, naprawy systemów alarmowych lub inne) c) Zamawiający dopuszcza zmiany podyktowane zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki VAT. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. d) Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej (w postaci aneksu) pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.21blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3294; ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin; pok. nr 6 - zamówienia publiczne, bud. nr 65.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3294; ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin; pokój nr 13 - kancelaria jawna; bud. nr 65.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin - strefa T.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje konserwację, naprawę i obsługę serwisową technicznych urządzeń wspomagających ochronę, celem utrzymania stałej sprawności technicznej SSWiN, SKD, STVP w kompleksach wojskowych Świdwinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 45
    • 2. Cena za jedną rzeczywistą roboczogodzinę usługi naprawy - 45
    • 3. Termin gwarancji na wykonane usługi naprawy i wymienione urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, ul. Wiejska 7; 78-301 Świdwin - strefa Z.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje konserwację, naprawę i obsługę serwisową technicznych urządzeń wspomagających ochronę, celem utrzymania stałej sprawności technicznej SSWiN, SKD, STVP w kompleksach wojskowych Świdwinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 45
    • 2. Cena za jedną rzeczywistą roboczogodzinę usługi naprawy - 45
    • 3. Termin gwarancji na wykonane usługi naprawy i wymienione urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Placówka Żandarmerii Wojskowej przy JW. 3294, ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje konserwację, naprawę i obsługę serwisową technicznych urządzeń wspomagających ochronę, celem utrzymania stałej sprawności technicznej SSWiN, SKD, STVP w budynku Placówki Żandarmerii Wojskowej w Świdwinie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Cena za jedną rzeczywistą roboczogodzinę usługi naprawy - 10
    • 3. Termin gwarancji na wykonane usługi naprawy i wymienione urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Jednostka Wojskowa 3937, ulica Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje konserwację, naprawę i obsługę serwisową technicznych urządzeń wspomagających ochronę, celem utrzymania stałej sprawności technicznej SSWiN, SKD, STVP w kompleksach wojskowych w Mrzeżynie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 45
    • 2. Cena za jedną rzeczywistą roboczogodzinę usługi naprawy - 45
    • 3. Termin gwarancji na wykonane usługi naprawy i wymienione urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Jednostka Wojskowa 3775 Chojnice w m. 72-304 Pruszcz k/Gryfic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje konserwację, naprawę i obsługę serwisową technicznych urządzeń wspomagających ochronę, celem utrzymania stałej sprawności technicznej SSWiN, SKD, STVP w kompleksach wojskowych w miejscowości Pruszcz k/Gryfic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 45
    • 2. Cena za jedną rzeczywistą roboczogodzinę usługi naprawy - 45
    • 3. Termin gwarancji na wykonane usługi naprawy i wymienione urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Jednostka Wojskowa 1872, ulica Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje konserwację, naprawę i obsługę serwisową technicznych urządzeń wspomagających ochronę, celem utrzymania stałej sprawności technicznej SSWiN, SKD, STVP w kompleksach wojskowych w Trzebiatowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 45
    • 2. Cena za jedną rzeczywistą roboczogodzinę usługi naprawy - 45
    • 3. Termin gwarancji na wykonane usługi naprawy i wymienione urządzenia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.