Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-24
Wąbrzeźno: dostawa zestawu do wywozu nieczystości płynnych w ramach operacji pn. Budowa, rozbudowa infrastruktury wodociągowej oraz zakup sprzętu do wywozu nieczystości w celu poprawy gospodarki wodno-ściekowej
Numer ogłoszenia: 26233 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąbrzeźno , ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6871800, faks 056 6881704.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zestawu do wywozu nieczystości płynnych w ramach operacji pn. Budowa, rozbudowa infrastruktury wodociągowej oraz zakup sprzętu do wywozu nieczystości w celu poprawy gospodarki wodno-ściekowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do wywozu nieczystości płynnych, w skład którego wchodzi: 1) fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 roku ciągnik rolniczy o parametrach: Moc nie mniejsza niż 125 KM i nie większa niż 128 KM, Napęd na 4 koła, Silnik o normie emisji spalin TIER III (pojemność nie mniej niż 6,5 dm3, 6 cylindrów), Przekładnia mechaniczna synchronizowana, z przekładnią nawrotną (przód-tył), liczba biegów: minimum 24x24, minimum jeden bieg pod obciążeniem, rewers elektrohydrauliczny, Sprzęgło wielotarczowe: niezależne, Obroty WOM 540/750/1000 (sterowanie WOM z kabiny i na zewnątrz), Blokowanie mechanizmu różnicowego sterowane mechanicznie, Hamulce z samoczynną regulacją, Hamulec ręczny wielotarczowy, Układ hydrauliczny otwarty, Wydajność pompy hydraulicznej: nie mniej niż 60 l/min, Podnośnik hydrauliczny (minimum 2 siłowniki), Udźwig podnośnika: nie mniej niż 6000 kg, Zewnętrzne sterowanie TUZ, MDC na błotniku, Kabina z klimatyzacją, zawieszona na poduszkach gumowych, szyberdach przeszkolony, siedzisko dla instruktora, wycieraczka tylnej szyby, zasłona przeciwsłoneczna przedniej i tylnej szyby, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, Lampy robocze: 2 przód i 2 tył, Pneumatyczny system sterowania hamulcami przyczep, Dolny zaczep rolniczy i regulowany zaczep transportowy, Akumulator minimum 132 Ah, Dodatkowa lampa ostrzegawcza (tzw. kogut), Ogumienie przód minimum 420/70R28, tył minimum 520/70R38, Ponadto w zakresie przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni: Obsługę okresową co 600 godz. na miejscu u zamawiającego, Serwis w odległości maksymalnie 50 km od siedziby zamawiającego, Gwarancję na minimum 36 miesięcy, Szkolenie operatora w zakresie obsługi ciągnika. Instrukcję obsługi ciągnika w języku polskim, 2)fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 roku wóz asenizacyjny jednoosiowy o parametrach: Zbiornik ocynkowany z wewnętrznym wzmocnieniem pierścieniowym i otwieraną dennicą tylną, Pojemność zbiornika: 6000 l, Długość wozu: nie więcej niż 5,7 m, Szerokość wozu: nie więcej niż 2,6 m, Rozstaw kół: nie mniej niż 1,9 m, Ogumienie: minimum 550/60-22,5, Wałek przegubowo - teleskopowy, Kompresor do napełniania i opróżniania zbiornika - czas napełniania zbiornika max 5 min., Instalacja hamulcowa, Instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego, Wóz musi posiadać dwa króćce tylne z zasuwami mosiężnymi do napełniania i opróżniania zbiornika oraz zaślepiony króciec boczny umożliwiający zamontowanie dodatkowej zasuwy, błotniki metalowe, wąż ssawny z koszem o długości min. 6,0 m, rozdzielacz tylny, hydrauliczne sterowanie zaworem dolnym, właz górny szybko otwierany min. średnicy 200 mm, zasuwy mosiężne i niezbędne urządzenia kontrolno-pomiarowe, Ponadto w zakresie przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni: Serwis gwarancyjno-naprawczy, skutecznie usuwający awarię w ciągu 48 godzin od powzięcia wiedzy o usterce (awarii), w odległości maksymalnie 50 km od siedziby zamawiajacego, Gwarancję na minimum 36 miesięcy, Świadectwo homologacji umożliwiające poruszanie się po drogach publicznych oraz zarejestrowanie wozu. Instrukcję obsługi wozu asenizacyjnego w języku polskim, Szkolenie operatora w zakresie obsługi wozu asenizacyjnego. Ciągnik musi być przystosowany do współpracy z wozem asenizacyjnym tak aby zestaw do wywozu nieczystości płynnych (ciągnik z wozem asenizacyjnym) był gotowy do eksploatacji w dniu dostawy. Zestaw (ciągnik i wóz asenizacyjny) wchodzące w skład zestawu do wywozu nieczystości płynnych muszą być wyposażone w trójkąty ostrzegawcze wymagane przepisami o ruchu drogowym. 2. W przypadku określenia przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez urządzenia i materiały równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie zestawu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.22.00.00 - Przyczepy, naczepy oraz cysterny samojezdne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten będzie uznany za spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach: 1) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie ulegnie sposób i termin realizacji zamówienia (przedłużenie lub skrócenie terminu dostawy); 2) na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne i nieoczekiwane, któremu nie można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia; 3) jeżeli zaistnieją okoliczności leżące po stronie zamawiającego w szczególności spowodowane sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec sposób i termin realizacji przedmiotu umowy; 4) jeżeli w okresie obowiązywania umowy zmianie ulegnie stawka podatku VAT zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia wykonawcy (wartość netto pozostaje bez zmian);
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, ul. Mickiewicza 21, 87-200 Wąbrzeźno I piętro pokój nr 101 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- Przebudowa gminnej sieci drogowej
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej na terenie gminy Somianka"
- Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego oraz wozu asenizacyjnego - II postępowanie
- DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO -WERSJA DROGOWA DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY
- Dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla potrzeb Gminy Stanisławów
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.