eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › oczyszczanie ulic miejskich w Mielcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-09

POZYCJA 26229

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Mielec: oczyszczanie ulic miejskich w Mielcu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Mielec, do kontaktów: Tadeusz Siemek, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7888500, fax 017 7888505, e-mail: bit@um.mielec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mielec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oczyszczanie ulic miejskich w Mielcu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Miejska Mielec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. oczyszczanie ulic w okresie - wiosna, lato, jesień - sprzątanie ciągłe w/g wykazu, 2. oczyszczanie ulic w okresie - zimowym - sprzątanie nieciągłe po zawieszeniu akcji zima na podstawie pisemnego zlecenia ulic z wykazu, 3. jednorazowe pozimowe sprzątanie ulic na podstawie pisemnego zlecenia wszystkich ulic z wykazu - wykonane w przeciągu miesiąca, 4. oczyszczanie ulic dodatkowych nie ujętych w stałym zakresie (wykazie) oczyszczania, 5. oczyszczanie ulic gruntowych dodatkowych nie ujętych w stałym zakresie (wykazie) oczyszczania. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. aktualny wypis z rejestru handlowego, rejestru przedsiębiorstw lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, 2. charakterystyka personelu wykonawcy, informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, 3. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. opis sprzętu przeznaczonego do zamiatania i wywozu odpadów - typ, rok produkcji, stan techniczny, data ostatniego przeglądu technicznego, odpisy umów dzierżawy lub leasingu sprzętu, 6. adres i charakterystyki bazy sprzętowo-magazynowej w Mielcu, 7. wykazy wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat usług o podobnym charakterze, potwierdzonych referencjami, 8. zezwolenie na transport odpadów z czyszczenia ulic i placów, 9. umowa (promesa) przyjęcia odpadów na składowisko odpadów komunalnych w Mielcu, 10. harmonogram oczyszczania ulic, wg. częstotliwości określonej w załączniku nr 2a, który uwzględniał będzie dzień i przybliżony czas (np. rano, wieczorem). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: tak jak w pkt. II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 2. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 3. dysponuje personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje, 4. nie zalega z podatkami, opłatami lub składkami na ubezpieczenia społeczne, 5. posiada doświadczenie w zakresie wykonywania pokrewnych usług, 6. posiada sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia, tj. minimum dwie bezpyłowe ze zraszaniem zamiatarki uliczne, środki transportu do wywozu odpadów w tym pojazd do przewozu ładunków powyżej 3,5 tony, koparko-ładowarkę, 7. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień, 8. zawrze umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych we wzorze umowy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: wg. metody spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca dołączy do oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w pkt. II.1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. czas reakcji na poszczególne zlecenia 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mielec.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2007, godzina 10:30, Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, pokój nr 20 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.