eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów › Termomodernizacja - Szkoły Podstawowej w Tarnawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Sędziszów: Termomodernizacja - Szkoły Podstawowej w Tarnawie
Numer ogłoszenia: 262288 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów , ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3811127 w. 41, faks 041 3811131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja - Szkoły Podstawowej w Tarnawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych w zakresie zadania pn.: Termomodernizacja - Szkoła Podstawowa w Tarnawie W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie (termomodernizacji): -ocieplenie stropodachów metodą wdmuchiwania granulowanej wełny mineralnej, -ocieplenie metodą bezspoinową ścian zewnętrznych budynków styropianem wraz z cokołami i ścianami fundamentowymi na długości tarasu do głębokości 1,0 m poniżej poziomu tarasu, -wymiana pozostałej stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV i aluminium, -remont instalacji odgromowej, -wymiana obróbek blacharskich budynku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.26.14.10 - Izolowanie dachu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 100,00 zł 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-08-21 do godz. 08:30. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz dokument (oryginał) należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sędziszowie pok. 2 z zachowaniem terminu składania ofert. Kopię (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty (dotyczy to również dokumentu potwierdzającego przelew). 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 67 1240 4995 1111 0000 5551 3076 z dopiskiem wadium (liczy się data wpływu środków na konto Zamawiającego); b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a: upłynął termin związania ofertą; b: zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d: wpłynął wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; d. dysponują osobami personelu kierowniczego: Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Niniejsza osoba winna posiadać: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie aktualnych przepisów polskiego Prawa Budowlanego lub ważne uprawnienia (w zakresie konstrukcji budowlanych realizowanych w ramach kontraktu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków - dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami; g. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; h. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. 2. spełnienie warunków podanych w punkcie 1, należy potwierdzić poprzez złożenie w ofercie stosownego oświadczenia wg załącznika nr 2, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie przynajmniej jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1i 2 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 lub 2a, do niniejszej SIWZ. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). - w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a. wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca wykazał, że jako główny wykonawca lub podwykonawca wykonał (budował, zmodernizował): co najmniej dwa obiekty o charakterze podobnym w zamówieniu i wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony wg formularza nr 3, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. b. do oferty załączyć należy kopię uprawnień oraz aktualny i ważny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy. c. W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków - dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości 400 000,00 PLN W celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sedziszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Ul. Dworcowa 20 28 - 340 Sędziszów Pok nr 13 tel. 0413811127 wew 51.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Sędziszowie ul.Dworcowa 20, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.