eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-09

POZYCJA 26227

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kędzierzyn-Koźle: świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie: Zadanie A - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (CPV 66337400-5) Zadanie B - ubezpieczenie mienia w tym: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, w tym wandalizmu (CPV 66336310-0) - ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich (CPV 66332000-6) - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, szyb od stłuczenia (CPV 66336000-4) - sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich (CPV 66332000-6) Zadanie D - ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy (roboty budowlano-montażowych) (CPV 66330000-2) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu sp. z o.o., do kontaktów: Sybilla Zwadło, Zbigniew Marschall, ul. Filtrowa 14, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4823841. 4427210, fax 077 4823761, e-mail: mwik@mwik.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.mwik.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Dostawa wody i odprowadzenie ścieków. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie: Zadanie A - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (CPV 66337400-5) Zadanie B - ubezpieczenie mienia w tym: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, w tym wandalizmu (CPV 66336310-0) - ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich (CPV 66332000-6) - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, szyb od stłuczenia (CPV 66336000-4) - sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich (CPV 66332000-6) Zadanie D - ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy (roboty budowlano-montażowych) (CPV 66330000-2). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie A - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (CPV 66337400-5) Zadanie B - ubezpieczenie mienia w tym: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, w tym wandalizmu (CPV 66336310-0) - ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich (CPV 66332000-6) - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, szyb od stłuczenia (CPV 66336000-4) - sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich (CPV 66332000-6) Zadanie D - ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy (roboty budowlano-montażowych) (CPV 66330000-2). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.33.74.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej Oryginalny kod CPV: 66.33.63.10 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów Oryginalny kod CPV: 66.33.20.00 - Usługi ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.30.00 - Usługi ubezpieczenia prawnego i ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro i nie przekraczająca kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.06.2007; lub data zakończenia: 31.05.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy, zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - Zakłady Ubezpieczeń spełniający warunki określone w Ustawie o działalności ubezpieczeniowej (t. j. Dz. U. z 2003 r. Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.) krajowi lub zagraniczni, mający oddział lub przedstawicielstwo w Polsce, (jeśli jest to wymagane obowiązującymi przepisami prawa). Warunki, które musi spełniać Wykonawca ubiegający się o zamówienie O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonanie zamówienia, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, - Wykonawca wykonał/wykonuje minimum jedno zadanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (DRUK NR 2.2) - Wymagane przez Zamawiającego warunki, należy uwiarygodnić dokumentami, które muszą być dołączone do oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać się według formuły "spełnia - nie spełnia". Niespełnienie jednego ze stawianych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień Ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, według wzoru formularza załączonego do Specyfikacji (Druk nr 2.1) - wykaz wykonanych/wykonywanych usług - minimum jedno zadanie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Druk nr 2.2), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zezwolenie Ministra Finansów (jeżeli wykonawca uzyskał zezwolenie przed dniem 1 stycznia 2004) lub właściwego Organu Nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub potwierdzenie wydania przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 albo odpowiednie zezwolenie na wykonywanie tej działalności w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem w państwie, w którym ma swoją siedzibę lub potwierdzenie wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: Zadanie A 1. Cena oferty (%) 50 2. Klauzule dodatkowe (%) 20 3. Wyłączenie standardowe ochrony ubezpieczeniowej (%) 5 4. Warunki ubezpieczenia (%) 25 Zadanie B 1. Cena oferty (%) 50 2. Klauzule dodatkowe (%) 20 3. Warunki ubezpieczenia (%) 30 Zadanie D 1. Cena oferty (%) 50 2. Klauzule dodatkowe (%) 25 3. Warunki ubezpieczenia (%) 25 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mwik.com.pl. Opłata: Postępowanie będzie prowadzone na podstawie Specyfikacji udostępnionej na stronie internetowej wskazanej w ogłoszeniu o zamówieniu. Zamawiający przekaże Wykonawcy Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na jego wniosek zgodnie z art. 42 Ustawy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać osobiście w siedzibie Zamawiającego - 47-200 Kędzierzyn-Koźle ul. Filtrowa 14 lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres Zamawiającego - 47-200 Kędzierzyn-Koźle ul. Filtrowa 14 oraz w siedzibie Brokera marshall Kancelarie Brokerów Ubezpieczeniowych sp. z o. o., 45-062 Opole, ul. Kościuszki 23/7 w godz. 9:00 do 16:00, tel. 077 4427210 fax 077 4427211. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 10:15, w siedzibie zamawiającego, 47-200 Kędzierzyn-Koźle ul. Filtrowa 14, pok. 21.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie A+B. 1) Krótki opis: Zadanie A - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (CPV 66337400-5) Zadanie B - ubezpieczenie mienia w tym: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, w tym wandalizmu (CPV 66336310-0) - ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich (CPV 66332000-6) - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, szyb od stłuczenia (CPV 66336000-4) - sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich (CPV 66332000-6). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.00.00, 66.33.74.00, 66.33.63.10, 66.33.20.00, 66.33.60.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro i nie przekraczająca kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2007; Zakończenie: 31.05.2010 5) Kryteria oceny ofert: Zadanie A 1. Cena oferty (%) 50 2. Klauzule dodatkowe (%) 20 3. Wyłączenie standardowe ochrony ubezpieczeniowej (%) 5 4. Warunki ubezpieczenia (%) 25 Zadanie B 1. Cena oferty (%) 50 2. Klauzule dodatkowe (%) 20 3. Warunki ubezpieczenia (%) 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie D. 1) Krótki opis: Zadanie D - ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy (roboty budowlano-montażowych) (CPV 66330000-2). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 60 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2007; Zakończenie: 31.05.2010 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: Zadanie D 1. Cena oferty (%) 50 2. Klauzule dodatkowe (%) 25 3. Warunki ubezpieczenia (%) 25 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.