To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-05
Kielce: Usługa wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Software Solution Gmbh, do zlecania i przygotowania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego. Nr sprawy AZP 241-73/13
Numer ogłoszenia: 262230 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218654 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii, ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Software Solution Gmbh, do zlecania i przygotowania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego. Nr sprawy AZP 241-73/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę w okresie 12 miesięcy (od dnia podpisania umowy) usług wsparcia serwisowego systemu CATO firmy Cato Software Solutions Gmbh, do zlecania i przygotowywania cytostatyków, dla instalacji CATO funkcjonującej u Zamawiającego, nazywanej dalej systemem. W ofercie należy uwzględnić, wsparcie dla systemu w zakresie oprogramowania objętego licencjami dla interfejsów: 1) CDI (Cato Data Import) umożliwiającego przeniesienie stanu magazynowego z systemu szpitalnego do systemu CATO w sposób automatyczny, 2) CDE Plany Terapii (Cato Data Export Therapy Plans) powinno rozpocząć się od dnia 26.03.2014 r. Wymagania dotyczące wsparcia serwisowego a) Zakres wsparcia serwisowego: i) Modyfikacje systemu uwzględniające zmieniające się przepisy ogólne, rozporządzenia, ustawy, obowiązujące wykładnie prawne lub zalecenia jednostek nadrzędnych (np. Narodowy Fundusz Zdrowia wraz z oddziałami, Ministerstwo Zdrowia). ii) Aktualizacje systemu wprowadzające nowe funkcjonalności i usuwające jego usterki, tj. zgłoszone przez Zamawiającego a wcześniej zweryfikowane wstępnie pod kątem zasadności, ograniczenia w realizacji funkcjonalności systemu występujące na każdej stacji roboczej pracującej w systemie oraz wynikające z przyczyn zawinionych przez producenta oprogramowania CATO. iii) Usuwanie błędów systemu tj. usterek uniemożliwiających korzystanie przez Zamawiającego z funkcjonalności systemu lub powodujących nieprawidłowe przetwarzanie danych przez system na każdej stacji roboczej pracującej w systemie. iv) Usuwanie awarii systemu tj. zgłoszonego przez Zamawiającego (a wcześniej zweryfikowanego pod kątem zasadności), całkowitego zaniku wszystkich funkcjonalności systemu na każdej stacji roboczej pracującej w systemie. v) Odtwarzanie danych systemu po awarii z ostatniej, nieuszkodzonej kopii bezpieczeństwa posiadanej przez Zamawiającego. vi) Konsultacje telefoniczne. vii) Zdalna diagnostyka za pośrednictwem bezpiecznego łącza serwisowego. b) Warunki świadczenia wsparcia serwisowego: i) Przystąpienie do usunięcia awarii systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 4 godzin. ii) Usunięcie awarii systemu w czasie nieprzekraczającym 1 dnia roboczego. iii) Przystąpienie do usunięcia błędu systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 2 dni roboczych. iv) Usunięcie błędu systemu w czasie nieprzekraczającym 5 dni roboczych. v) Przystąpienie do usunięcia usterki systemu z czasem reakcji nieprzekraczającym 10 dni roboczych. vi) Usunięcie usterki systemu w czasie nieprzekraczającym 30 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach, za obopólną zgodą, termin ten może ulec wydłużeniu. vii) Gotowość do świadczenia konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 07:00 -15:00. viii) Gotowość do świadczenia zdalnej diagnostyki w dni robocze w godzinach 07:00 -15:00. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz zasady współpracy Wykonawcy i Zamawiającego określa projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Oferta równoważna jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z oferta szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualne wskazanego asortymentu określone przez jego producenta..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CATO SOFTWARE SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
CATO SOFTWARE SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Cato Software Solution Polska Sp. z o.o., Lipińskiego 7/9, 30-349 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66412,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81770,40
Oferta z najniższą ceną: 81770,40 / Oferta z najwyższą ceną: 81770,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Obsługa Oddziału GDDKiA w Kielcach w zakresie: Obsługa administracyjno -biurowa
- Zakup i sukces. dostawy cewników balonowych do litotrypsji wewnątrznaczyniowej z dzierżawą konsoli dla Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii ŚCK WSzZ w Kielcach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z placówek SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II w latach 2024 - 2025
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.