eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Zamówienia uzupełniające dotyczące wykonania naprawy nawierzchni na drodze w Leśnictwie Debrzyno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Kościerzyna: Zamówienia uzupełniające dotyczące wykonania naprawy nawierzchni na drodze w Leśnictwie Debrzyno
Numer ogłoszenia: 262211 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kościerzyna, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 6, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 58 6862869, faks 58 6862869.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienia uzupełniające dotyczące wykonania naprawy nawierzchni na drodze w Leśnictwie Debrzyno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia uzupełniającego dotyczącego wykonania naprawy nawierzchni na drodze w Leśnictwie Debrzyno. 2. Roboty budowlane będą polegać na powtórzeniu (wykonaniu) prac: 1) mechanicznym wykonaniu koryta o głębokości 30 cm; 2) wykonaniu podbudowy pod nawierzchnię, to znaczy wykonaniu pogrubienia nawierzchni dolnej warstwy z mieszanek piaszczysto-gliniastych o grubości po zagęszczeniu 10 cm, 3) odtworzenia dolnej warstwy części nawierzchni z mieszanek piaszczysto-gliniastych o grubości po zagęszczeniu 10 cm; 4) odtworzenie górnej warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości 10 po zagęszczeniu. 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca w celu ustalenia niezbędnych informacji o zamówieniu, mających wpływ na zawarcie umowy, dokonał wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem. 4. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia do negocjacji, zwanego dalej zaproszeniem, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 5 do zaproszenia oraz w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 6 do zaproszenia. 5. Prace wykonane na przedmiocie zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wytycznymi realizacji robót zawartych w przedmiarze robót. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych zgodnych z dokumentacja projektową (techniczną). Materiały muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz. U. 2004r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). 7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu podczas końcowego odbioru robót dokumenty potwierdzające, że użyte materiały są zgodne z obowiązującymi normami oraz przepisami o ocenie zgodności. 8. Gwarancja jakości i rękojmia udzielone przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia winny wynosić co najmniej 12 miesięcy. Zamawiający może wykorzystać niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, uprawnienia z rękojmi w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Warunki gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem zostały określone w karcie gwarancji jakości, która stanowi załącznik nr 9 do zaproszenia. 9. Wykonawca, któremu będzie udzielone zamówienie publiczne, będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zaproszeniu. 10. Przekazanie Wykonawcy terenu budowy wraz z dokumentacją budowlaną nastąpi na podstawie protokołu przekazania terenu budowy / robót budowlanych, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do zaproszenia. 11. Każdy odbiór częściowy robót budowlanych oraz odbiór końcowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do zaproszenia. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI ROBÓT ZIEMNYCH I DROGOWYCH - IRENEUSZ ROLBIECKI, Kalisz, ul. Świętego Rocha 10, 83-425 Dziemiany, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3503,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4309,01

  • Oferta z najniższą ceną: 4309,01 / Oferta z najwyższą ceną: 4309,01

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    1) Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo Zamówień Publicznych W przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 2) Uzasadnienie faktyczne: W celu racjonalnego i prawidłowego gospodarowania własnością Skarbu Państwa będącego w zarządzie Nadleśnictwa Kościerzyna zaistniała potrzeba wykonania (powtórzenia) prac, polegających na remoncie i odtworzeniu odcinka drogi leśnej w Leśnictwie Debrzyno o długości około 75 m. Prace, które będą powtórzone na uszkodzonym odcinku drogi, polegać będą na: a) mechanicznym wykonaniu koryta o głębokości 30 cm; b) wykonaniu podbudowy pod nawierzchnię, to znaczy wykonaniu pogrubienia nawierzchni dolnej warstwy z mieszanek piaszczysto-gliniastych o grubości po zagęszczeniu 10 cm; c) odtworzenia dolnej warstwy części nawierzchni z mieszanek piaszczysto-gliniastych o grubości po zagęszczeniu 10 cm; d) odtworzenie górnej warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości 10 po zagęszczeniu. Powyższe prace zostały ujęte w umowie o zamówienie publiczne nr 2710-S007-14, zawartej w dniu 12 września 2014 roku, w wyniku wyboru Wykonawcy w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zamówienie podstawowe). Zamawiający przewidział w ramach zamówienia uzupełniającego, w zamówieniu podstawowym w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, oraz w ogłoszeniu o zamówieniu, możliwość wykonania prac polegających między innymi na wykonaniu w/w czynności. Wartość tychże usług nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego, co także zostało przewidziane przez Zamawiającego w treści SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu. Powyższe usługi będą polegać zatem na powtórzeniu tego samego rodzaju prac wnikających z zawartej w/w umowy (z SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu), co pozostaje w zgodzie z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zaistniała potrzeba powtórzenia powyższych czynności, polegających na: a) mechanicznym wykonaniu koryta o głębokości 30 cm; b) wykonaniu podbudowy pod nawierzchnię, to znaczy wykonaniu pogrubienia nawierzchni dolnej warstwy z mieszanek piaszczysto-gliniastych o grubości po zagęszczeniu 10 cm; c) odtworzenia dolnej warstwy części nawierzchni z mieszanek piaszczysto-gliniastych o grubości po zagęszczeniu 10 cm; d) odtworzenie górnej warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości 10 po zagęszczeniu, ponieważ w trakcie wywozów drewna, konstrukcja nośna nie utrzymała obciążenia ze względu na wystąpienie pod nią gruntów słabonośnych, co w trakcie realizacji zamówienia podstawowego nie zostało stwierdzone, w wyniku czego droga uległa uszkodzeniu. Konieczne stało się odtworzenie nawierzchni, w celu zapobieżenia dalszego zniszczenia, co w konsekwencji uniemożliwiłoby korzystanie z wyremontowanych odcinków drogi w celu dojazdu do pozycji, na których mają być realizowane czynności gospodarcze i zwiększyłoby koszty odbudowy przedmiotowej zniszczonej drogi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.