eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Laskowa › Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Laskowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-20

Laskowa: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Laskowa
Numer ogłoszenia: 262198 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192084 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Laskowa, Laskowa 643, 34-602 Laskowa, woj. małopolskie, tel. 018 333-30-76, faks 018 333-30-76.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Laskowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Laskowa.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. Zamawiający dysponuje pozwoleniem na budowę uzyskanym na podstawie w/w dokumentacji projektowej. Zamówienie należy wykonać zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego oraz wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturami częściowymi - 1 faktura (po wykonaniu co najmniej 40% zadania) - za elementy robót, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym integralną część zawartej Umowy z Wykonawcą. Harmonogram zostanie sporządzony między stronami na etapie podpisania umowy. Wystawienie faktur częściowych następuje na podstawie protokołu częściowego odbioru robót podpisanego przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru i Kierownika Robót. Zapłata następuje w terminie 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane roboty. Rozliczenie końcowe nastąpi fakturą końcową złożoną u Zamawiającego po podpisaniu końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez przedstawicieli Zamawiającego, Wykonawcy oraz Inspektora Nadzoru. Termin płatności faktur ustala się na 30 dzień od daty otrzymania ich z dokumentacją rozliczeniową. Płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy. Za termin zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Zamawiający może Wykonawcy wskazać, które odcinki winien wykonać w pierwszej kolejności. W związku z faktem, iż przedmiotowe zamówienie nie obejmuje budowy przyłączy indywidualnych (rozumianych, jako połączenie budynku ze studzienką zlokalizowaną na nieruchomości a połączoną z siecią kanalizacyjną) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił cenę za wykonanie 1 mb przyłącza. Cena ta winna uwzględniać wszelkie koszty, w tym koszty robocizny i materiałów. Realizacja przyłączy odbywać się będzie na podstawie indywidualnych zleceń właścicieli nieruchomości, przy czym Wykonawca związany będzie ceną podaną w ofercie. Obowiązek sporządzenia dokumentacji obciążał będzie właścicieli nieruchomości. Łącznie do wykonania może być ok. 760 mb przyłączy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja współfinansowana ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Działanie: 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U.INKO 2001 K.Łukasik, K.Kaczor, J.Majewski Spółka Jawna, ul. Lwowska 220, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2007219,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1489784,02

  • Oferta z najniższą ceną: 1489784,02 / Oferta z najwyższą ceną: 3183650,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.