eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sanitarnych i ciepłowniczych w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - Znak sprawyBZP 032/04039/14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Katowice: Usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sanitarnych i ciepłowniczych w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - Znak sprawy: BZP 032/04039/14
Numer ogłoszenia: 262195 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234083 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul. 1 Maja 50, 40-287 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, faks 32 257 74 99,2577108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sanitarnych i ciepłowniczych w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach - Znak sprawy: BZP 032/04039/14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przemiotem zamówienia są usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sanitarnych w obiektach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w podziale na moduły. Moduł I - Usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sanitarnych w obiektach: A+G, B, C, D, E+L, F, P, N, DS, ROND, Kaplica, CNTI, polegające na: a) bieżącej konserwacji, przeglądów urządzeń i instalacji sanitarnych, b) sprawowanie całodobowego nadzoru nad pracą urządzeń i instalacji sanitarnych, c) usuwanie awarii urządzeń i instalacji sanitarnych. Moduł II - Przegląd gwarancyjny zestawów hydroforowych firmy WILO - bud. CNTI. a) W skład serwisowanych urządzeń wchodzą: - zestaw hydroforowy WILO COR1 MVIE 803-2G/VR-P - zestaw hydroforowy WILO COR3 MVIE 806-2G/VR-P. Moduł III - Przegląd gwarancyjny zestawów próżniowych kolektorów solarnych i pojemnościowych podgrzewaczy wody z pompami ciepła firmy BUDERUS - bud. CNTI. a) W skład serwisowanych urządzeń wchodzą: - zestaw 4 podgrzewaczy wody Buderus Logatherm WPT 270 l. - zestaw 2 kolektorów słonecznych Buderus Logasol SKR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie modułu I zawarto w Formularzu nr 8 SIWZ stanowiącym wzór umowy wraz z załącznikami: a) Załącznik nr 2 do Formularza nr 8 SIWZ stanowiący Wykaz usług w zakresie nadzoru, eksploatacji i konserwacji urządzeń instalacji sanitarnych; b) Załącznik nr 3 do Formularza nr 8 SIWZ stanowiący Szczegółowy zakres prac związanych z eksploatacją i konserwacją obiektów; c) Załącznik nr 4 do Formularza nr 8 SIWZ stanowiący Protokoły odbioru; d) Załącznik nr 5 do Formularza nr 8 SIWZ stanowiący Wykaz obiektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie modułu II zawarto w Formularzu nr 8A SIWZ stanowiącym wzór umowy wraz z załącznikami: a) Załącznik nr 2 do Formularza nr 8A SIWZ stanowiący Szczegółowy zakres prac związanych z obsługą serwisową; b) Załącznik nr 3 do Formularza nr 8A SIWZ stanowiący Protokoły odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie modułu III zawarto w Formularzu nr 8B SIWZ stanowiącym wzór umowy wraz z załącznikami: a) Załącznik nr 2 do Formularza nr 8B SIWZ stanowiący Szczegółowy zakres prac związanych z obsługą serwisową; b) Załącznik nr 3 do Formularza nr 8B SIWZ stanowiący Protokoły odbioru. 2. Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, o ile wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 2a ustawy Pzp, chyba że Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 3. W związku z zaistnieniem przesłanek określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie modułu III ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Moduł I - Usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji urządzeń i instalacji sanitarnych w obiektach A+G, B, C, D, E+L, F, P, N, DS, ROND, Kaplica, CNTI.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hunger-Bud Sp. z o.o., Ul. Markiefki 49, 40-213 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78025,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Moduł II - Przegląd gwarancyjny zestawów hydroforowych firmy WILO - bud. CNTI.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WILO POLSKA Sp. z o.o., Ul. Jedności 5, 05-506 Lesznowola, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3198,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3198,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3198,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.