eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baruchowo › Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu dla Gminy Baruchowo na kwotę 1.200.000,00 PLN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Baruchowo: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu dla Gminy Baruchowo na kwotę 1.200.000,00 PLN
Numer ogłoszenia: 262181 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223473 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2845611, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu dla Gminy Baruchowo na kwotę 1.200.000,00 PLN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie zadań: w roku 2011: a) Termomodernizacja, rozbudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku Zielonej Szkoły w Goreniu Dużym w roku 2012 b) Budowa studni uzdatniania wody w miejscowości Kłótno i Skrzynki, c) Adaptacja budynku remizy OSP w Grodnie na świetlicę wiejską 2. Kwota kredytu 1.200.000,00 PLN (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych), podstawiona do dyspozycji Zamawiającego w sposób określony poniżej, zgodnie z uchwałą Rady Gminy Baruchowo o zaciągnięciu kredytu długoterminowego, z tym że: a) pierwsza gotowość kredytowa dostępna w I dekadzie października 2011 roku w kwocie 400.000,00 zł b) druga gotowość kredytowa dostępna w III dekadzie maja 2012 roku w kwocie 400.000,00 zł. c) w przypadku nie uruchomienia środków z ppkt. b, bank (uruchamia na pisemny wniosek) kredyt w kwocie wskazanej we wniosku, jednak nie większy niż 800.000,00 zł w III dekadzie września 2012r. 3. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów uruchomienia środków, przy czym zmiana ta nastąpi za pośrednictwem pisemnej informacji w terminie 7 dni od daty planowanego uruchomienia. 4. Przekazanie kwoty kredytu w formie przelewu na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji w terminie 3 dni od daty wydania dyspozycji, 5. Okres kredytowania: od daty podpisania umowy do 31.12.2022r., 6. Spłata kredytu wraz ze spłatą odsetek będzie następowała w 120 równych miesięcznych ratach, w terminie do ostatniego roboczego dnia każdego miesiąca, począwszy od następnego dnia miesiąca po dniu w którym transza została uruchomiona, jednak nie dłużej niż do końca grudnia 2022r., 7. Oprocentowanie kredytu zmienne obliczane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 3M, notowany na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej, powiększony o stałą marżę banku w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). 8. Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmują stawkę WIBOR 3M z dnia 24.08.2011r., stałą w całym okresie kredytowania. 9. Karencja w spłacie kapitału: Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie kredytu, 10. Zabezpieczenie: weksel in blanco, 11. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania w ofercie prowizji przygotowawczej. 12. Poza kwotami określonymi w ofercie bank nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42, 87-820 Kowal, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 419202,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 338635,62

  • Oferta z najniższą ceną: 338635,62 / Oferta z najwyższą ceną: 383355,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.