eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › zintegrowany system mikroreaktora, wagi i spektrometru masowego



Ogłoszenie z dnia 2007-05-09

POZYCJA 26215

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: zintegrowany system mikroreaktora, wagi i spektrometru masowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, do kontaktów: mgr inż. Wójtowicz Katarzyna, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, fax 081 5375965, e-mail: zampubl@umcs.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umcs.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, mgr inż.Zdzisław Szymczyk,inż.Jan Ruchaj(spr.form.);dr Grzegorz Giecko,dr Wojciech Gac(spr.meryt.), pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081-537-52-09 ; 081-537-55-26 lub 081-537-55-96, fax 081-537-51-79, e-mail: aparatura@hektor.umcs.lublin.pl, umcs.lublin.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zintegrowany system mikroreaktora, wagi i spektrometru masowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Zakład Technologii Chemicznej Lublin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Zespół mikroreaktora: 1.Urządzenia do dozowania gazów i par, 2.Mikroreaktor kwarcowy, 3.Piec elektryczny do ogrzewania próbek, 4.Urządzenia pomiarowe temperatury, 5.System bezpieczeństwa. II.Zespół wagi. III.Zespół spektrometru masowego z systemem pomp zapewniających stabilną jego pracę.IV.Zespół mikrochromatografu gazowego z oprogramowaniem. V.System komputerowy z oprogramowaniem. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opis techniczny towaru zawierający dane umożliwiające porównanie oferty z wymaganiami SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.21.22.00 - Przyrządy badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 38.29.60.00 - Przyrządy badawcze Oryginalny kod CPV: 33.23.10.00 - Wagi precyzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne Oryginalny kod CPV: 33.25.33.10 - Spektrometry masy Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.31.00 - Spektrometry masy Oryginalny kod CPV: 33.25.32.21 - Chromatografy gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.22.10 - Chromatografy gazowe Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: poniżej 211.000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Spełniają warunki art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2)Nie zalegają z podatkami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. 3)Posiadają doświadczenie w postaci zrealizowanego z należytą starannością w ciągu ostatnich 2 lat, conajmniej jednego zamówienia publicznego na sprzedaż i dostawę tego typu sprzętu o wartości conajmniej 700.000 PLN brutto. 4)Udzielą gwarancji na dostarczony sprzęt: minimum 24 miesiące na całość urządzenia. 5)Zapewnią serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski oraz zapewnią części zamienne przez conajmniej 10 lat. 6)Zapewnią następujące warunki serwisu gwarancyjnego: a)czas przystąpienia do naprawy w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia usterki faxem, b)naprawę w miejscu użytkowania sprzętu, c)w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, zapewnią na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy, d)okres naprawy nie przekroczy 14 dni roboczych. 7)W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w powyższych punktach: 1, 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia i dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1. ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.). 2)oświadczenie o: a.spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b.nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 c.spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy. złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1. ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.). 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1. ust. 1 pkt 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.). 5)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z § 1. ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.). 6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z §1 ust. 2 pkt 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.). 7)opis techniczny towaru zawierający dane umożliwiające porównanie oferty z wymaganiami niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umcs.lublin.pl/przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 12:00, w siedzibie Zamawiającego: UNIWERSYTET MARII- CURIE SKŁODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1210.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.